Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit Alttarilla jakso 4 - live-seuranta

Vierailija
25.09.2018 |

Tehtäisikö tästä jo ketju illal jaksolle ja pidetään ylhäällä klo 21 asti. Ei spoilereita ja keskustelua Avan tahtiin. 😊

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle joka olen päivätöissä että miten nuo yövuorot menee ? Joskus muinoin kun olin tehtaassa töissä yövuoro oli 22-6. Kotona olin 6.15 ja nukuin n. klo kahteen. Rosa nukkuu viiteen???!!!

Vierailija
82/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää Rosan käytös siellä terapeutille. eetukin kyllästynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinillä ja Vesalla näytti synkkaavan hyvin. Olivat niin luontevasti yhdessä ja huumori tuntuu natsaavan. Saa nähdä löytävätkö muuta kuin kaverillista yhteyttä. Mammoilta meni vissiin ohi koko pari, kun keskittyivät vaan mollaamaan Rosaa.

Vierailija
84/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän nukku yövuoron välipäivinä normaalisti viiteen!! Viiteen!!! Ja sit itki kun heräsikin tuntia aiemmin...

T. Se hoitsu, joka saa nukuttua 2-3h öitten välissä (ja kyllä, päivätyö hakusessa!)

Juu hankkii Rosa lapsen ja nukkuminen jää

Vierailija
85/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee maku näistä live-seurannoista kun täyttyvät Rosa-vihaajista :( 

No ei se Ruusu anna itsestään kovin ruusuista kuvaa näiden jaksojen perusteella. Mieluummin tykkäisin mutta kun en voi...

Vierailija
86/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävää Rosan käytös siellä terapeutille. eetukin kyllästynyt

Eikö terapeutille kuulu sanoa suoraan miltä tuntuu?

Vierailija
87/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle joka olen päivätöissä että miten nuo yövuorot menee ? Joskus muinoin kun olin tehtaassa töissä yövuoro oli 22-6. Kotona olin 6.15 ja nukuin n. klo kahteen. Rosa nukkuu viiteen???!!!

En tiedä, mutta ihan tuollakin vuorolla kotiani lähimmässä sairaalassa, olisin itse kotona aikaisintaan 7 maissa. Melkein jo työvaatteiden vaihto omiin veisi tuon vartin, joka sinulla meni kotimatkaan. Sitten heti hektisen vuoron jälkeen ei heti uni tule niin helposti kello olisi 8 tai ylikin ennen kuin olisi unessa. Sinun unimäärälläsi heräisin siis neljän maissa. Vain tuntia ennen kuin Rosa. 

Vierailija
88/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se Ruusu anna itsestään kovin ruusuista kuvaa näiden jaksojen perusteella. Mieluummin tykkäisin mutta kun en voi...

Niin no, toisille on lasi aina vain tyhjä, vaikka mikä olisi. Kun ei edes yritä nähdä positiivista ei sitä voikaan nähdä.

Vierailija
89/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt meni vähän ohi: Miksi Miinan pitää mennä nukkumaan 7 tai 8 aikaan illalla?

Annan ekan oikean vastauksen: on lentokentällä töissä.

Oikea vastaus oli tuo väsymyskin. Onhan sitä väsynyt, jos on aamuyöllä noussut.

Juu, Miinasta ja Miinan töistä ja elämäntilanteesta kertookin tosi paljon vastaus "väsymys". 🙄

En tiedä, väsyttikö Miinaa tällä kerralla vai ei ja oliko ollut ed. yönä töissä vai ei, sillä hänen pitää mennä aina aikaisin nukkumaan mennessään lentokentälle töihin, väsytti tai ei. 

Vierailija
90/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän nukku yövuoron välipäivinä normaalisti viiteen!! Viiteen!!! Ja sit itki kun heräsikin tuntia aiemmin...

T. Se hoitsu, joka saa nukuttua 2-3h öitten välissä (ja kyllä, päivätyö hakusessa!)

Ihmettelin samaa, tein sh:na vuorotyötä monta vuotta. Meillä oli 7 kertaa vuodessa 7 yön putkia (sen perään aina viikon vapaat ja usein otin lomat noiden vapside perään). Normaali nukkuma-aika yövuoroviikolla oli n. Klo 8-9 - 14. Kyllä parisuhdekin onnistuu yövimuorolaiselle - JOS HALUAA että onnistuu...

Vierailija
91/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

moi roosa

Vierailija
92/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini ja Vesa on ihquja

Miina on symppis

Vaikka olen sitten vihaaja mutta tuo Rosa on niin raskas ihminen, että häiritsee koko katsomista; tulee apea mieli Eetun puolesta

Vierailija
93/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se vika vaikka Rosassa..?

Vierailija
94/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotihoidossa yövuoro oli 23-7. Melkein koskaan ei päässyt kotiin vielä 7, vaan lähes poikkeuksetta meni ylitöiksi. Kotona saattoi olla vasta 9kin aikoihin tai jopa myöhemmin. Silloin nukkui helpostikin iltaviiteen.

Vierailija
95/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että Rosa on negatiivinen ”no matter what”, ei halua joustaa ja on marttyyri. Eetu yrittää parhaansa mutta ei se riitä 😕 ihmettelen jos tuo suhde enää tästä lähtee uuteen nousuun.

Vierailija
96/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en nähnyt hänessä suurempia vikoja, joten en sanoisi noinkaan. Kauneus on katsojan silmissä jne.

Vierailija
97/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänkö tänne näitä "vihapuheita" kirjoittaa. Epäilen...

Vierailija
98/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, toisille on lasi aina vain tyhjä, vaikka mikä olisi. Kun ei edes yritä nähdä positiivista ei sitä voikaan nähdä.

Mitä positiivista hän on tässä antanut itsessään? Ihan rehellinen kysymys. Narinaa, narinaa, veemäisyyttä, vähättelyä ym. jatkuvasti ja kuivasti. Ekan jakson case-Heikissäkin näki paljon enemmän posia vaikka kuinka kaikki olikin järkyttyneitä käytöksestä. 

Ja se on edelleenkin eri asia luonnehtia HÄNTÄ tv-ohjelman ja livetuntemisen perusteella, mutta ei kyllä tule yhtään oloa että livenä haluaisi edes nähdä / hoitajaksi. Tai no, Eetun vois käydä varastamassa sieltä kämpästä pois, ehkä sen verran jaksaisi.

Vierailija
99/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänkö tänne näitä "vihapuheita" kirjoittaa. Epäilen...

Idari :D Ehkä enemmän oli kyse hänen ulosannista ja syyseuraussuhteesta ;)

Vierailija
100/119 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

moi roosa

Tällaiset kommentit aiheuttavat aina sellaista myötähäpeää, ettei vastaavaa kokenut edes TIS-Minnan touhuja seuratessa.