Mies haluaa että pukeutuisin seksikkäämmin
...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.
Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?
Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pukeudu ”seksikkäästi” kuin makuuhuoneen puolella roolileikeissä. Yleisin toive on sihteeri, joten siksi sitten useimmiten pukeudun. Just stilettikorkkarit, stayupit, tiukka kynähame, tyköistuva avoin kauluspaita ja rillit päähän. Ei tulisi mieleenkään niissä rytkyissä lähteä ihmisten ilmoille.
Jestas, enpä tiennytkään, että stayupit, kynähame, kauluspaita ja rillit ovat jotenkin erityisen seksikkäitä. No stilettikorkkareita en usein käytä vaan perus 8 cm avokkaita. Muuten em. vaatteet ovat ihan päivittäinen työasu ja ihan julkishallinnossa työskentelen.
Pullottaako sulla tissit kauluksesta puoliksi ulkona töissäkin? Ja paidan alta näkyy läpi rintsikat? Meillä julkishallinnossa saattaisi herättää huomiota, ainakin miespuolisten työkavereiden keskuudessa.
Lauranonche kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Miksi mies ei voisi toivoa missä vaatteissa oma puoliso näyttäisi vieläkin paremmalta? Minä rakastan miestäni ja olen toteuttanut hänen toiveitaan, esim. Korkkareita käytän. Myös hän pukeutuu välillä niin kuin minä toivon. Minusta on ihanaa kun mies oikein innostuu kun näkee minut hepenissä. <3
Onko sinulla erikseen ulko- ja sisäkorkkarit vai kuinka tätä toteutat?
Kyllä on. Ja huom! Miehen pussista sitten maksetaan ne hepeneet. Miksi en käyttäisi sitten niitä? Ihme akkoja olette jos mitään ei voi toisen mieliksi tehdä.
Säästäväisenä ihmisenä en tuhlaa mieheni enkä myöskään omia rahojani mihinkään riepuihin tms. Joille ei ole mitään käyttöä arjessa.
Minä haluan naiseni alasti ilman meikkiä tai muuta turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Miksi mies ei voisi toivoa missä vaatteissa oma puoliso näyttäisi vieläkin paremmalta? Minä rakastan miestäni ja olen toteuttanut hänen toiveitaan, esim. Korkkareita käytän. Myös hän pukeutuu välillä niin kuin minä toivon. Minusta on ihanaa kun mies oikein innostuu kun näkee minut hepenissä. <3
Kyllä on. Ja huom! Miehen pussista sitten maksetaan ne hepeneet. Miksi en käyttäisi sitten niitä? Ihme akkoja olette jos mitään ei voi toisen mieliksi tehdä.
Siiderivalaita, kaapuja ja akkoja. Taitaa kotikorkkareita oikeasti riipiä se että ovat sellaisen kanssa joka ei pidä heitä itseään seksikkäänä.
Vaikuttaa siltä ettei edes oman miehen mielipide riitä vaan myös muiden täysin tuntemattomien. Jos joku ei halua pukeutua samoin niin aletaan haukkua.
Ehkä se on myös se pinnallisuus ja mielikuvituksettomuus kun ei osata muita tapoja keksiä millä miellyttää kumppania arjessa kuin vaatteet.
Arvailen vain tässä. Saatte kierto menikö lähellekään vai mikä on syynä käytökselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaimojen kannata miellyttää miestään. Se on liiton salaisuus.
Olen kuullut että yksi liiton salaisuus olisi se että kumpikin miellyttää toistaan sellaisena kuin on eikä yritetä muuttaa toista.
Ahaa Olet kullutvarmaan oi.
Lauantaimakkarapötkökin jaetaan puoliksi pituussuunnassa. Pitkän liiton salaisuus on tuo.
Yllätä miehesi ja tule tämän eteen pelkissä korkkareissa;)
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Säästäväisenä ihmisenä en tuhlaa mieheni enkä myöskään omia rahojani mihinkään riepuihin tms. Joille ei ole mitään käyttöä arjessa.
Ja juhliminen taas on syntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Se on sinun näkemyksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Todennäköisesti sinun käsityksesi juhlimisesta on perseet olalle paikallisessa räkälässä, mutta kuten todettu, kukin tyylillään.
Minä pukeudun mielelläni aina joskus kotona avaraan minimekkoon ja korkkareihin. Voin laittaa alle korsetin ja sukkanauhatkin. Mieheni on siivonnut ja laittanut meille ruuan ja viinit. Miksi olisi jotenkin minulta pois, että saan olla palvottu, ja mieheni on onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Minulla ainakin on erikseen sisäkorkkarit. Ne ovat erittäin korkeat, eikä niillä ole koskaan kävelty enempää kuin makuuhuoneeseen. Pysyvät puhtaina, eivätkä pölystä lakanoita.
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun mielelläni aina joskus kotona avaraan minimekkoon ja korkkareihin. Voin laittaa alle korsetin ja sukkanauhatkin. Mieheni on siivonnut ja laittanut meille ruuan ja viinit. Miksi olisi jotenkin minulta pois, että saan olla palvottu, ja mieheni on onnellinen?
Kuulostaa kyllä tosi vaivaannuttavalta ja aiheuttaa myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauranonche kirjoitti:
Minulla ainakin on erikseen sisäkorkkarit. Ne ovat erittäin korkeat, eikä niillä ole koskaan kävelty enempää kuin makuuhuoneeseen. Pysyvät puhtaina, eivätkä pölystä lakanoita.
Teillä mies hoitaa kaikki kotityöt ja sinä vain kävelet sohva(?) makkari väliä?
Vierailija kirjoitti:
Juhliminen on syntiä. Miehesi alkaa pettää sinua jos et arjessa jatkuvasti häntä vaatteilla huomio.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n mies halusi tiukkaa ja avonaista mekkoa ja korkkareita. Toivottavasti et oikeasti kuvittele että tuollaiset vetimet olisivat käyttäjämukavuuden kannalta paremmat kuin vaikka farkut...
Hauskan angstinen on kyllä tämä säie, eipä ihmetytä kun suomessa erotilastot isot :D
Ymmärtääkseni mekkoja on monenlaisia ja tiukka mekko ei välttämättä ole synonyymi epämukavalle. Korkkareille lie paikkansa mutta ei kai kukaan niitä halua arkikenkinä pitää?
Itseäni siis viehättää ihan normimekot joilla voi kirmata kesäisellä pellolla vaikkapa :)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sinulle shoppailureissua jabrutustimista erilaisiin vaatteisiin jos kaapissasi on pelkkiä pikkumekkoja ja säkkejä. Voisi kumppanisikin tykätä vaihtelusta.
Ihan sinkku oon :) Itse asiassa vaatekaapista löytyy kaksi erikokoista mekkoa, ovat sellaisia schoolgirl-mekkoja. Eivät kylläkään ole omaan käyttööni tarkoitettu XD
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Tiukat farkut ja valkoinen toppi antoisalla kaula-aukolla riittää 👍
Siis mitä ihmettä täällä taas jutut? Olen aina pukeunut nähtävästi seksikkäästi, mekkoihin, korkkareihin, tennareihin, jakkuihin, ja pitänyt tukkani siistinä ja meikannut hillitysti. Jo ennen miehen tapaamista.
Enkä näe syytä muuttua miehen tavattuani, mutta totta kai hän arvostaa sitä, että pukeudun seksikkäästi ja olen hyvännäköinen!
Jos mies on vihjannut, että ei tartte olla koko ajan kuin saunasta tullut ja tutu päällä niin mitä vikaa siinä on. Kuuntele.
Tietysti jos miehellä olisi ollut järkeä olis käyttänyt sanaa huoliteltu, mutta ei ne tunne näitä kuten ei punaisen eri sävyjä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä täällä taas jutut? Olen aina pukeunut nähtävästi seksikkäästi, mekkoihin, korkkareihin, tennareihin, jakkuihin, ja pitänyt tukkani siistinä ja meikannut hillitysti. Jo ennen miehen tapaamista.
Enkä näe syytä muuttua miehen tavattuani, mutta totta kai hän arvostaa sitä, että pukeudun seksikkäästi ja olen hyvännäköinen!
Jos mies on vihjannut, että ei tartte olla koko ajan kuin saunasta tullut ja tutu päällä niin mitä vikaa siinä on. Kuuntele.
Tietysti jos miehellä olisi ollut järkeä olis käyttänyt sanaa huoliteltu, mutta ei ne tunne näitä kuten ei punaisen eri sävyjä.
Kai tiedät että tapasi käydä saunassa farkut jalassa ei ole yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies istuu kotona puku päällä? Jos ei niin ala vaatia.
Mitä pukua tässä tarkoitetaan? Pukujahan on monenlaisia.
Siiderivalaita, kaapuja ja akkoja. Taitaa kotikorkkareita oikeasti riipiä se että ovat sellaisen kanssa joka ei pidä heitä itseään seksikkäänä.