Mies haluaa että pukeutuisin seksikkäämmin
...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.
Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?
Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?
Kommentit (386)
Mun miehet on ainaki tykänny monenlaisesta, ei oo vaatinu mtn minimekkoo ja korkkareita. xD lol
Mikä on baarimekko? Cocktailmekon halvempi ja sutturaisempi versio?
Vierailija kirjoitti:
...Mutta hänen ideansa seksikkäästä on ihan erilainen kuin minun. Hänen sanojensa mukaan seksikäs = korkkarit ja tiukka avonainen mekko.
Haluaisin kyllä miellyttää miestäni mutta ei minulla ole mitään paikkaa jossa pitää kyseistä asukokonaisuutta. Tuntuisi ihan typerältä istua sohvalla joku baarimekko päällä ja korkkarit jalassa?
Onko kellään muulla ollut samanlaista tilannetta? Miten löysitte kultaisen keskitien?
Mulla oli.Näytin hemmolle ovea, koska hutsutyyli ei ole mun juttu.
Neuvon sua tekemään samoin.pukeutumiseen puuttuvat puolisot ovat nounou.
Mies katsoo liikaa Hollywood elokuvia. Jätä tuollainen prisessaharhailija.
Ja mies istuu kotona puku päällä? Jos ei niin ala vaatia.
Olen ennakoinut tämän mahdollisen tilanteen niin että en ole huolinut tuollaisista ihmistä elämääni.
Miehesi kuulostaa siltä, että se pitää sua vain idioottina ja haluaa sulta vaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.
Naiset eivät ymmärrä, että sillä on olennainen merkitys miehen parisuhdetyytyväisyyteen, kuinka hyvältä ja seksikkäältä nainen miehensä silmissä näyttää. Jos nainen ei panosta omaan ulkonäköönsä, niin silloin kasvaa riski sille, että mies joko pettää tai jättää.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi kuulostaa siltä, että se pitää sua vain idioottina ja haluaa sulta vaan seksiä.
Tai sitten hän on näitä palstalta tuttuja tunne-elämältä kuolleita miehiä joille nainen on esine jolla kohottaa omaa statusta muiden miesten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä pukeutuisi kenenkään muun käskystä. Jos itseäni huvittaa pukeutua seksikkäämmin, sitten teen niin. En minäkään käske miestäni pukeutumaan tietyllä tavalla.
Naiset eivät ymmärrä, että sillä on olennainen merkitys miehen parisuhdetyytyväisyyteen, kuinka hyvältä ja seksikkäältä nainen miehensä silmissä näyttää. Jos nainen ei panosta omaan ulkonäköönsä, niin silloin kasvaa riski sille, että mies joko pettää tai jättää.
No se on sitten riski, jonka otan. Jos mieheni olisi noin idiootti, että olettaa minun pukeutuvan häntä varten, niin ovi auki ja takaisin ei ole tulemista. Ja oletettavasti parisuhdetyytyväisyys ei ole siitä kiinni, miten nainen pukeutuu. Parisuhdetyytyväisyys on ennemmin kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla sellaisen kansaa joka ei kelpaa niin kuin on. Mies etsiköön jonkun muun. Pettämiselle ei ole ikinä oikeaa syytä, ainostaan pettäjän selkärangattomuus tai lähesriippuvuus miksi ei ensin eronnut.
Voisitteko pitää kerran kahteen viikkoon treffi-illan kotona niin että mies laittaa kämpän kuntoon, kokkaa kunnon juhlavan illallisen ja pukeutuu itse hyvin? En näe muuta mahdollisuutta tuolle asustukselle kun ei tule mieleen mitään tilannetta jossa noin haluaisi tai kehtaisi julkisesti pukeutua. Kotona taas hellan ääressä hikoilessa ja luututetassa asuun sopiva ehostus valuu naamalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on vapaa etsimään sen naisen joka istuu kotona korkkareissa ja pikkumekossa. Miksi kukaan olisi suhteessa jossa ei ole tyytyväinen. Onnea etsintään.
Mä en pukeudu ”seksikkäästi” kuin makuuhuoneen puolella roolileikeissä. Yleisin toive on sihteeri, joten siksi sitten useimmiten pukeudun. Just stilettikorkkarit, stayupit, tiukka kynähame, tyköistuva avoin kauluspaita ja rillit päähän. Ei tulisi mieleenkään niissä rytkyissä lähteä ihmisten ilmoille.
Kerrot miehelle ettei kyseinen asu sovellu kotitöihin. Lähinnä istumiseen. Eli jos mies hoitaa kaiken muun sinulla on aikaa ja mahdollisuus käyttää aikasi itsesi ehostamiseen. En oikein muuta mahdollisuutta näe.
Vierailija kirjoitti:
Ja tekö ette halua seksikästä miestä? On taas niin aivoton kanalauma täällä kotkottamassa, että riitti tämä idioottipalsta tälle päivälle. Heippa.
Heippa :)
Ketäs varten me naiset pukeudumme?
Jotkut sanoo, että itseämme ja jotkut taas toisia naisia varten, että tulisivat kateellisiksi.
Minä pukeudun miestäni varten. Huolitellusti aina. Iltapippaloihin näyttävästi ja kaksin vietettyyn iltaan kotona seksikkäästi.
Yli neljäkymmentä vuotta näin.
Ei varmaan tarkoita "korkkareita ja baarimekkoa" vaan stay-up sukkia, push-up liivejä sänkyyn.
Niitä voi säilyttää vaikka yöpöydän laatikossa jos ei muualle mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Ja tekö ette halua seksikästä miestä? On taas niin aivoton kanalauma täällä kotkottamassa, että riitti tämä idioottipalsta tälle päivälle. Heippa.
Minusta mies hyvin istuvassa puvussa on seksikäs. Se myös vastasi apn miehen pyyntöä mikä apn ei tarvitse siihen lisätä juhlameikkiä ja -kampausta.
Erona vaan on se että minä tajua miten idioottimainen on pyyntö että toinen niin pukeutuisi kotona.