Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1067)
Yksi nelikymppinen mies kehuskeli sillä miten hänen samalla alallaan olevalla miehellä oli kaikki Fazerin Toivelaulukirjat. Ei siis edes hänellä itsellään.
Niin oli minullakin, koska harrastin syntillä soittamista silloin. Mutta en vieläkään tiedä, mitä kehuskelua siitä voi syntyä, koska kaupastahan niitä saa.
Sitten hän vielä huomautti, ettei itse tykkää niistä koska ei tykkää niiden laulujen sovituksista. Jaa vai niin...
Tuttu mies jauhaa jatkuvasti vaimostaan ja miten on tullut valittua oikea nainen.Muiden katseilta piilossa sitten silmät vaeltaa ja flirttailee minkä ehtii. Ihme kulissin itselleen rakentanut.
Että miten kova ryyppyputki on paras tai miten paljon promilleita on puhaltanut.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri päivittää faceen säännöllisesti kuinka hän on ollut niin ja niin monta vuotta, kuukautta ja viikkoa juomatta alkoholia. Niinkuin se nyt hänestä mitenkään paremman ihmisen tekisi, saati olisi mikään erityinen saavutus.
Kyllä se alkoholistille varmasti on saavutus.
Silloisen vaimon ex mies kuoli ulkomailla ja vaimo sai siitä jonkun vakuutuksen kautta muutaman kymppitonnin. Nuoria kun oltiin niin vaimo luuli että se on paljon rahaa, kun ei ollut ikinä ollut töissä ja alkoi haukkumaan minua köyhäksi ja otti eron. Itse olin töissä ja tienasin alle vuodessa saman verran.
Sossun tädit ihmetteli vaimon tyhmyyttä ja puolsi lapsen huoltajuutta minulle. Vaimo yritti takaisin kun rahat loppui mutta en huolinut enää.
Vierailija kirjoitti:
Olin ekana päivänä Starbucksissa/pisararadalla/Burger Kingissä tjsp. No wau, kyllä on mahtava saavutus :D
Mä en myöskään tajua mitä hienoa on olla ekan päivän ryysiksessä jonottamassa tunteja. Kahden viikon tai kuukauden päästä ei ole jonoja.
80-luvulla 10-vuotiaana sanoin kavereilleni, luokkakavereille ja rinnakkaisluokkalaisille, että olen maailman paras Commodore 64 tietokonepeli The Way Of The Exploding Fist pelaaja.
En ikinä, siis ikinä hävinnyt kertaakaan kenellekkään kyseisessä pelissä ketään vastaan. Olen edelleen samaa mieltä. Olen koko maailman paras The Way Of The Exploding Fist pelaaja.
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui 90-luvulla
Eräs tuttava kertoi että oli ollut M.Jacksonin henkivartijana kun Maikkeli oli ollut keikalla Suomessa.
Minkään valtakunnan vartijakoulutusta ei tyypillä ollut eikä edes mitään kontakteja tuollaisiin systeemeihin.Sama tyyppi selitti että on poliisin undercover tehtävissä huumeisiin liittyen..
Asui silloin pikku kaksiossa Vantaalla ja oli duunissa Keskolla..Puhui ihan tosissaan noista jutuista..
😂😂 Ihan paras!
Vierailija kirjoitti:
Yks yli-ikäinen teinityttö kaveri tanssi kännissä typerällä videolla ja siitä nousi pienoinen kohu. Selitteli sitä sit sillä, että oli vaan siinä liian seksikäs.
Miten voi olla yli-ikäinen teini? Miksi et sano aikuinen.
Hauska esimerkki lesoilusta on tähän ketjuun toistuvasti kommentoinut helsinkiläinen, joka on ylpeä siitä, ettei tunne maalaisjunttien käyttämää lesoilu-sanaa. Oli ihan pakko katsoa Kotimaisten kielten keskuksen etymologisesta sanakirjasta, ja sen mukaan sana lesoilu mainitaan vuonna 1979 julkaistussa stadin slangin sanakirjassa. :D
Onhan noita. Entinen naapuri oli saanut mieheltään lahjaksi rintaliivit oikein alusvaateliikkeestä.
Miehen veljen vaimo hehkutti, että he ovat menossa siihen Suomen kalleimpaan ja hienoimpaan kylpylään. Kysyin, että missäs sellainen ihme on: Järvisydän Rantasalmella. Minusta se ei mitenkään ihmeellinen ole, kerran ollaan perheen kesken käyty. Ihan kiva joo, mutta ei mitenkään erityisluksusta.
Tuntee jonkun pomon tai pomon kaverin. Sitten paukutellaan henkseleitä.
Ex-miesystäväni kehuskeli ex-vaimonsa saavutuksilla. Hän itse asiassa kehuskeli jo ensitapaamisellamme, että hänen exänsäpä onkin kova luu, kun on kilpailut lajissa x oikein SM-tasolla.
Yksi tuttava nuoruudessaan kehuskeli sillä, kuinka aloitti aamunsa aina pannullisella mustaa kahvia ja tupakalla, ja voi voi kuinka nyt pärisee.
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kummisedän uusi vaimo on järkyttävä ruokalesoilua. Luomu sitä, lähiruoka tätä... tarjoilut ovat kuitenkin ihan peruskamaa, esim. norjalaista kassilohta ja perunaa. Sitten raivokkaasti selitti, että lapset eivät heillä syö ranskalaisia ja nugetteja, mutta tarjoili niitä kuitenkin lapsille päivälliseksi. Olin suoraan sanottuna wtf.
Kuulostaa samanlaiselta kuin mun työkaveri. Kehuu kuinka on aina niin tiptop siisteydestä, sitten hänen työhuoneensa on likainen ja muutenkin siivoton. Kehuu myös kuinka tulee aina kaikkien kanssa toimeen. No ongelmia oli jo aloitusvuonna kolmen eri kollegan kanssa. Eli puhuu muuta kuin mikä on todellisuus.
Siskoni leuhkii jatkuvasti kuinka hänen miehensä on nuorena soittanut kitaraa. Siis aivan jatkuvasti useita kertoja päivässä. Kun olisiki ollut edes jossain yhtyeessä mutta ei. Kotonaan rämpytellyt ilman soittotunteja.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan ihminen, joka todella esitteli suurena saavutuksenaan sitä, kun työnantaja oli kehunut miten hyvä hän on ottamaan monisteita. Selitti pitkään sitä monisteiden ottamisen prosessia ja käytyä keskustelua.
Aika sanattomaksi jäin tämän suuren saavutuksen edessä. Ja jätin armollisesti kertomatta hänelle, että työnantaja kehui häntä siksi, että kukaan muu ei jaksa innostua hommasta, jonka osaa apinakin. Hyvä että löytyi yksi apina, joka ottaa nyt monisteet hymyillen. Muut hymyilevät sitten ihan muusta syystä.
Tää oli aika herttanen tarina :)
Vierailija kirjoitti:
Siskoni ystävä on aidosti sitä mieltä, että hänen työnsä ABC:lla on vaativaa ja että ihan kuka vain ei pysty samaan mihin hän töissään.
Joskus on ihan kielen päällä, että ihanko totta ruokien sulattaminen ja lämmittäminen on niin vaikeaa? Tai kassa - ja Veikkaus-koneen käyttö? Että kyllä nyt lastensuojelussa työskentelevä pikkusiskoni ihan kalpenee sinun ammattitaitosi rinnalla.
Työ voi sisältää myös kaikkea sellaista mitä me asiakkaina emme näe. Itse en jaksaisi tuollaista työtä.
Oli usein itselläni työkaverin seurassa vaikeuksia pitää ilmeet peruslukemilla. Tuli outona työparikseni ja kertoili itsestään, korosti oikein kun osaa peräti ohjata lentokonetta ja tekee sitä useinkin kun miehensä on lentäjä. Ajan myötä, kun tuntemus häneen parani niin kysyin miehestään, että ohjaako rahti- vai matkstajakonetta( onko peräti Finnairilla töissä).Hieman nolona sanoi että joskus vain harrastaa pienkoneita ja työkaverin " taito" ohjata lentokonetta oli siinä kun oli vähän pitänyt viereiseltä penkillä koneen ohjaimesta kiinni. Minä tiesin tämän🤣🤣🤣🤣. Pomollemmekin oli ehtinyt heti aluksi mainostaa taitojaan.
Vierailija kirjoitti:
"En ole eläissäni lukenut yhtään kirjaa!"
Minusta tuo on vain toteamus.
Minä joskus kehun käyttäväni Louis Vuitton -saippuaa, ja aina välillä joku fiksuna valistaa, että LV-saippua ei kyllä ole Louis Vuittonia :D