Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1065)
Vierailija kirjoitti:
Eräs asiakas sanoi: "voiks täällä maksaa tälläsellä?" ojentaessaan Platinum American Express -luottokorttia maksaessaan.
Otin kortin aloittaakseni maksutapahtuman ja vastasin että kyllä Amex toimii joo. Asiakas kuitenkin pyysi kortin takaisin ja ojensi tavallisen suomalaispankin debit-kortin. Sanoi samalla "ootko nähny koskaan ennen tuollaista?".
"Juu olen, taitaa toi platina amex olla amexeista se yleisin mikä ihmisillä käytössä. On muuten tullut muutama musta centurion Amexi vastaan, se on jo kohtuu harvinainen kortti".
Oli muuten mies aika hiljainen sen jälkeen ja mukana ollut nainen (mahd. paaripoka) oli varmasti syvästi vaikuttunut.
Amex ku amex 🤣
Se on ihan totta: kuka tahansa ei pysty työskentelemään ABC:llä. Minäkään en työskentelisi, eikä se johdu siitä, että en oppisi Veikkaus-koneen käyttöä. Se syy on siellä tiskin toisella puolella, kuten sinussa, joka kirjoitit tähän ketjuun ABC:llä työskentelevästä siskosi ystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkilesoilijat.
Erityisesti yksi "paljasjalkainen" eukko alkoi ärsyttää jo ensikeskustelusta, mutta seuraavien kuukausien ajan sain kuulla muunmuassa seuraavaa:"Miksi sä sanot sä ja mä, ettekö te maalaiset sano mie ja sie? Kyllä sun puhetyylistäsi kuulee, että olet maalta, ei sitä kannata peittää. (Ja olen lapsesta asti sanonut mä ja sä, koska isäni oli helsinkiläinen ja äiti omaksui puhetavan myös nopeasti)
"Meillä täällä pääkaupunkiseudulla..." (joku mainitsi, miten Tampereen toimistossa asiassa toimittiin)
"No me täällä kaupungissa ikämme asuneet olemme tottuneet.." (keskustelu koski loskaa ja joku kuopiolainen KEHTASI sanoa, kuinka kaipaa oikeaa lunta)
"Hyi, miten voit sanoa, että viikonloppu Hangossa oli rentouttava! Minusta viikonloppu damissa olisi niin ihana!" ja kun joku siihen tot
Oma kokemus yliopistosta on se, että todella moni olisi halunnut jäädä asumaan tai haluaisi asua muualla kuin hesassa. Töiden takia joutuneet muuttamaan eikä pois pääse. Ne jotka onnistuvat, ovat aika onnellisia esim työmatkasta joka voi olla 10 minuuttia pyörällä sen 1,5 h julkisilla sijaan.
Mä asun Stadissa. " Eli olen vähän parempi kuin te maalaiset".
Jestas kirjoitti:
"Tyttäreni valmistuu kolmen vuoden päästä tarjoilijaksi!" Ööjoo...
Tämä voi olla vanhemmalle todella iso asia, jos tyttärellä on esim ollut suuria vaikeuksia ja on sitten päässyt raiteilleen ja valmistuu ammattiin. Vanhempi on onnellinen ja helpottunut ja siksi tulee kehaistua , vaikka joku voi ajatella että ammatti ei ole suuren kehumisen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Sillä että myy itseään.
Minulla kaveri joka päinvastoin lesoilee sillä että ostaa seksiä kauniilta naisilta. Pakkohan se on ostaa kun ei muuten käy flaksi. Tuntee olevan todellakin haluttu asiakas
Mönttönen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa käydessä pariskunta edessäni latoi hedelmiä pussiin. Äijä alkoi lesoamaan muijalleen että älä jum*****a laita solmua siihen pussiin ennen punnitusta, se painaa silloin enemmän.
Hahhahhah! Repesin, tää oli paras!
Tämä tarina taitaa olla tuotu keskustelusta jossa kerrottiin nuukuudesta. Asian takana lienee totuus jolla ei ole tavan elämässä mitään merkitystä mutta veikkaisin
että väite pitää jopa paikkansa. Pussiin jäävä ilma ei kaiketi lisää pussin painoa kun ilmanpaine pussin ulko- ja sisäpuolella on sama. Sen sijaan solmuun voi joutua
vaikka jotain ilmassa leijuvia ainesosia jolloin paino nousee. Tämän havaitsemiseen tarvittaisiin tkyllä odella tarkka vaaka.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä herra X mainitsi hyviksi puolikseen, että hänellä on hyvät hampaat.
Vain 57% suomalaisista miehistä harjaa hampaansa kaksi kertaa päivässä... Naisista 81%.
Muutenkin aika iljettävä suita välillä näkyy, minusta tuo on oikein hyvä asia mainita ja siitä saa myös hieman olla ylpeä.
Kyläpolliisi kirjoitti:
Asiasta toiseen, tuo sana 'lesoilla' on jotenkin hirveänkuuloinen. Mistä ihmeestä se on kieleemme tullut? Mikä on leso? Miksei voi puhua leveilemisestä, kehuskelemisesta, ylpeilystä tai vaikka mainostamisesta, revittelystä yms. Mutta tuo 'lesoilu' on vaan jotenkin niin kaikkein pahinta wt:ia, että huh.
Lesoilla on lyhennys sanasta leuhottaa/leuhkia. Leo-sanan käyttäjä tosiaan saa itsensä vaikuttamaan todella jotenkin wt-vastenmieliseltä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttu kehuskeli kuinka ei koskaan käytä valkosipulipuristinta. Ei niin suurta määrää voi reseptissä valkosipulia ollakaan, ettei hän jaksaisi murskata kynsiä veitsen lappeella painaen. Maku on kuulemma ihan toinen kuin puristamalla.
Maku tosiaan on eri kun valkosipulin puristaa, tuo on aivan yleistietoa ruokaharrastajien parissa. Valkosipulin leikkaamista tai veitsellä painamista en pidä niin suurena vaivana että sitä alkaisin puristamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverillani on 5 lasta ja hän aina kehuskelee lapsillaan. Muuta ei ole elämässä saavuttanut, mutta jaksaa aina kehuskella lapsillaan.
No miksi ei sais kehuskella?Sehän on hienoa jos vanhempi on ylpeä lapsistaan.Minua ei ainkaan häiritse jos joku "kehuskelee" lapsillaan.Se vasta karseeta olis jos ei olis ylpeyden aihetta.Sellaisia lapsia kun on aivan liikaa.Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuntemani mies leuhkii sillä, että hän on homofobinen eikä hyväksy homoja. Hän pilkkaa homoja mielellään ja kovaan ääneen missä ja milloin tahansa, mutta ihmettelee sitten, että miksi ihmiset eivät hyväksy sitä, että hän ei hyväksy homoseksuaalisia ihmisiä.
Eräs tuttuni on juuri tuollainen. Hän heittelee usein todella asiattomia kommentteja homoista ja sitten ihmettelee, kun monet ihmiset eivät naura. Varsinkin jos mies ei naura, niin kyseinen mies on automaattisesti itse homo.
Vierailija kirjoitti:
Mun työkkärin virkailija vaihtui kuntani vastaavaan. Tämä naureskeli, ettei tiedä mitään näistä systeemeistä, koska on ollut ennen töissä STADISSA. Puhelun aikana mainitsi toisenkin kerran että kun TÄÄLLÄ STADISSA hommat toimii erilailla.
Minä asun niinkin kaukana kuin Vantaalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin ? ? Mitä siitä ?
Vierailija kirjoitti:
Tiedosta on ollut myös riesaa kehä kolmosen ulkopuolella. Säkättävä stadin aksentti on tuonut esittäjilleen monta kuhmua huvipaikoilla ja nakkikioskijonoissa ympäri Suomen. T vaari stadista
" Minoonki oikeen oikia perussuamalaane. Suami nousuhun !" ;D
Vierailija kirjoitti:
Tuttu mies jauhaa jatkuvasti vaimostaan ja miten on tullut valittua oikea nainen.Muiden katseilta piilossa sitten silmät vaeltaa ja flirttailee minkä ehtii. Ihme kulissin itselleen rakentanut.
Onhan se valinnut oikean vaimon. Vaimo välitä ukkonsa muille flirtttailuista =)
Mulla on täti, joka on kova lesoilemaan kaikesta. Tai siis oikeastaan hän on jo edesmenneen setäni ex-vaimo... No, kuitenkin, hänellä monta lasta ja jo läjä lapsenlapsia. Kaikilla sukulaislapsilla on peruskoulussa/lukiossa keskiarvo vähintään 9 ja lähes lapsineroja kaikin tavoin. Nuorena hän haaveili oopperalaulajan urasta, mutta työkseen keittäjä (tästä en tiedä, en ole koskaan kuullut laulavan). On kymmenessä maassakin käynyt lapsiperheaikojen jälkeen (ikää 78-v.). Tätä voisi jatkaa loputtomiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain 57% suomalaisista miehistä harjaa hampaansa kaksi kertaa päivässä... Naisista 81%.
Muutenkin aika iljettävä suita välillä näkyy, minusta tuo on oikein hyvä asia mainita ja siitä saa myös hieman olla ylpeä.
Suomessa Euroopan huonoimmat hoidetut hampaat, ihmiset eivät välitä eivätkä pidä huolta hammaskalustostaan, sitten ne hammaslääkärit joutuvat poistamaan, poraamaan, juurihoitamaan niitä hampaita.
Luin tämän aikanaan feissarimokista, siellä alle kolmekymppinen nainen mietti että on saavuttanut elämässään jotain, kun hänen puhelimensa laturi maksaa enemmän kuin monen käyttämä puhelin. Ja ihan tosissaan siis, jotenkin "olen saavuttanut tietyn statuksen ja olen ylpeä siitä". Sitten kun joku ihmetteli fleksaamista satasen laturilla niin tämä neitokainen näpäytti että ei kyse ole pelkästään siitä, hänelläpä on niitä kolme, kotiin ja mökille ja autoon :D:D:D