Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D
Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D
Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!
Kommentit (1056)
Vierailija kirjoitti:
Kavei kehui, että oli sentään ostanut tietyn vaatteen ennen kuin se tuli aleen. Se 60 e paita siis oli paljon hienompi kuin sama paita 50 % alennuksessa.
Mun kaveri ylpeili yli 200 € takillaan, vaikka oli ostanut sen alesta, eikä ollut maksanut siitä 200 €. Ei siinä mitään, hyvä takki ja hyvä löytö, mutta huvitti kun piti aina takista puhuessa mainita että se on KAHDENSADAN euron takki.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voiko tätä sanoa lesoiluksi, mutta mua alkaa aina naurattaa nämä "minun mieheni on sähköinsinööri", "minun poikani on tuomari"-heitot tilanteissa, joissa noilla ei ole yhtään mitään merkitystä.
Yleensä noita kommentteja laukovat hieman vanhemmat naiset vähän niinkuin pelotellakseen ja sanojensa vakuudeksi, kai. Tekis aina mielis sanoa takaisin, että olkoon miehesi vaikka Jeesus, mutta et saa yhtään sen parempaa kohtelua, kuin muutkaan, vaan kaikkia kohdellaan yhtä tasapuolisesti.
Mummoni lesoilee minun puolisoni ammatilla! Ammatti ei ole edes erityisen hieno tai hyväpalkkainen, kunhan kuulostaa ilmeisesti vanhemman väen korvaan kovin eksoottiselta.
"Kuules kun minun tyttären tytär on kihloissa sen-ja-sen kanssa ja hänhän on siis se-ja-se ammatiltaan."
Mummo on muutenkin vähän erikoinen, esimerkiksi tätini ja äitini eivät ole enää olleet hänen kanssaa tekemisissä moneen vuoteen.
Entinen työkaverini lesoili sillä, että tyttärensä on naimisissa ruotsalaisen miehen kanssa. Mies oli ihan tavallinen duunari.
Vierailija kirjoitti:
Itse lesoilin teinigoottina, etten kuuntele aivokuolleiden lampaiden massamusiikkia!
Hävettää....
Tää on yleistä teininä. Mun mielestä oli coolia lesota sillä, että en kuuntele radiota. Oikeasti kyllä kuuntelin joskus. Joku julkkis jossakin haastattelussa oli sanonut, ettei kuuntele radiota, niin jostakin syystä piti matkia.
Olen jokseenkin varma, että jos kertoisin äidilleni nyksän rantaruotsalaisesta syntyperästä, ja nimen, joka on kantasuomalaisittain aika fiini, hän alkaisi kehuskella sillä. En kerro. :D
Äitini ylpeili jatkuvasti veljeni vaimosta. Työnsä puolesta näkyy tv:ssä ja lehdissä pari kertaa vuodessa ja siitä piti suureen ääneen kailottaa. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä olen törmännyt kummalliseen ilmiöön, jossa lesotaan ja kilpaillaan kurjuudella:
-Minäpä sairastuin masennukseen jo näin ja näin nuorena.
-Minäkin masennuin ja myös viiltelin ja jäi tämmöset arvet.-Minulla on kuollut se ja se läheinen.
-Minullapa on kuollut kaikki läheisimmät ihmiset.-Mulla on tämmönen diagnoosi.
-Mullakin, ja on ollut näin monta psykoosia sen takia.Kyseessä nuoret aikuiset ihmiset.
Kerran kahvipöydässä myöskin nuori, opiskeluajan puolituttu ilmoitti tällaisen: "Rankkaa, minulta on kuollut 37 sukulaista parin viime vuoden aikana." Vähän asiaa selittää että oli pohjoisesta, ja olisiko siellä niin isoja lestadiolaisperheitä sitten? Mutta hänellä tosiaan oli "rankempaa kuin kenelläkään".
Sillä rehentely, kun on niin paljon harrastuksia lapsilla, ettei ehdi kuin kuskina olemaan ja sekuntiaikataulut on käytössä. Ollaan niin kovin harrastavainen perhe, että!
Lapsen kummisedän uusi vaimo on järkyttävä ruokalesoilua. Luomu sitä, lähiruoka tätä... tarjoilut ovat kuitenkin ihan peruskamaa, esim. norjalaista kassilohta ja perunaa. Sitten raivokkaasti selitti, että lapset eivät heillä syö ranskalaisia ja nugetteja, mutta tarjoili niitä kuitenkin lapsille päivälliseksi. Olin suoraan sanottuna wtf.
"Mul on tosi iso ja paksu k~lli.
No, 13-14cm.
Vanhemmat on yrittäjiä, on vanha romu Volvo, on Kånken jne.
Käsittämätöntä on, kun ihminen lesoilee sillä, miten huonosti ja vähällä vaivalla tekee työnsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyläpolliisi kirjoitti:
Asiasta toiseen, tuo sana 'lesoilla' on jotenkin hirveänkuuloinen. Mistä ihmeestä se on kieleemme tullut? Mikä on leso? Miksei voi puhua leveilemisestä, kehuskelemisesta, ylpeilystä tai vaikka mainostamisesta, revittelystä yms. Mutta tuo 'lesoilu' on vaan jotenkin niin kaikkein pahinta wt:ia, että huh.
Teininä "leijuttiin" milloin milläkin asialla, minusta lesoilu on paljon vähemmän ärsyttävä :D
Lesoilu tunnettiin jo iloisella 70-luvulla, jolloin ei wt:stä oltu kuultukaan.
Erään vanhemman naisihmisen pakonomainen tarve kertoa joka väliin, että hän on "tekniikan tohtori".
Kyse voi olla ruuvin kiristämisestä tai ydinvoimasta, siis mistä tahansa löyhästä tekniikkaan liittyvästä tai ihan vaan liittymättömästä, se että hän on tri on tuotava esiin. Kaikki jotka hänet tuntee saa aina kuulla miten hän tietää asiasta kuin asiasta kuitenkin enemmän kuin keskustelukumppani. Onhan hän tekniikan tohtori! Ja käsittääkseni siis jostakn ei-tekniseltä alalta itseasiassa,
Hyvä kaverini (20v) jaksaa usein kehuskella perintörahoillaan. Jos esim. TV:stä tulee mainos uudesta autosta joka maksaa 28k€, hän sanoo että hah, mullakin ois varaa tuohon ku tilillä 30k€. Silti asuu rähjäisessä yksiössä ilman valoja ja tinkii kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui 90-luvulla
Eräs tuttava kertoi että oli ollut M.Jacksonin henkivartijana kun Maikkeli oli ollut keikalla Suomessa.
Minkään valtakunnan vartijakoulutusta ei tyypillä ollut eikä edes mitään kontakteja tuollaisiin systeemeihin.Sama tyyppi selitti että on poliisin undercover tehtävissä huumeisiin liittyen..
Asui silloin pikku kaksiossa Vantaalla ja oli duunissa Keskolla..Puhui ihan tosissaan noista jutuista..
Tunnetaankohan sama tyyppi? Sai World Trade Centerin terrori-iskuista Puolustusvoimilta salaista tietoa, poliisi ei anna ylinopeussakkoja, kun hänellä on niin tärkeä asema ja on ollut viime vuosina suunnilleen jokaisessa poliisin näkyvämmässä toiminnassa mukana (mm.kouluampumiset). Tekee tavallista duunarityötä, mutta se on omien sanojensa mukaan vain ajankulua ja peitohommaa varsinaiselle työlle,
Ei helvtti. Olen ollut Keskolla duunissa ja tunnistan saman ihmisen. Keskon työ oli peiteduuni kaikelle, kun se oikeesti tarkkaili viereistä rakennusta. Kun se oli saikulla viikon, niin se oli vaan sellanen läppä, koska se oli suorittamassa seurantaa Helsingistä - Tukholmaan. Oli laivalla sviitissä ja sillä oli " vaimo" joka oli sille räätälöity, että esittivät avioparia. Sitten sanoi, että kohta saa lukea lehdistä siitä. No eipä ikinä luettu, ku eipä ollu yllätys et sellasta uutista tulis. Asui Vantaalla kaksiossa tämä tyyppi.
Siskoni kehuskelee vegaanista ruokavaliotaan sekä matkustelua. Kaikki he, jotka eivät nauti hirveästi matkustelusta, tykkäävät silloin tällöin käydä, ovat juntteja. Samoin lihan syöminen on junttia ja hirviömäistä. Tällaisten ihmisten päähän ei mahdu kuin se oma mielipide asioihin, kaikki muut ovat väärässä ja huonompia.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni ylpeili kuinka hänelle oli jopa ilman työhakemusta oikein kotiin soitettu ja juuri häntä kysytty töihin. Siivoojaksi.
No tuosta voi jo vähän ylpeilläkin. On nimittäin harvinaista että tuon tason hommissa (enkä nyt vähättele siivoojia, ovat erittäin tärkeitä) joku ns. tulee kodista hakemaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui 90-luvulla
Eräs tuttava kertoi että oli ollut M.Jacksonin henkivartijana kun Maikkeli oli ollut keikalla Suomessa.
Minkään valtakunnan vartijakoulutusta ei tyypillä ollut eikä edes mitään kontakteja tuollaisiin systeemeihin.Sama tyyppi selitti että on poliisin undercover tehtävissä huumeisiin liittyen..
Asui silloin pikku kaksiossa Vantaalla ja oli duunissa Keskolla..Puhui ihan tosissaan noista jutuista..
Tunnetaankohan sama tyyppi? Sai World Trade Centerin terrori-iskuista Puolustusvoimilta salaista tietoa, poliisi ei anna ylinopeussakkoja, kun hänellä on niin tärkeä asema ja on ollut viime vuosina suunnilleen jokaisessa poliisin näkyvämmässä toiminnassa mukana (mm.kouluampumiset). Tekee tavallista duunarityötä, mutta se on omien sanojensa mukaan vain ajankulua ja peitohommaa varsinaiselle työlle,
Ei helvtti. Olen ollut Keskolla duunissa ja tunnistan saman ihmisen. Keskon työ oli peiteduuni kaikelle, kun se oikeesti tarkkaili viereistä rakennusta. Kun se oli saikulla viikon, niin se oli vaan sellanen läppä, koska se oli suorittamassa seurantaa Helsingistä - Tukholmaan. Oli laivalla sviitissä ja sillä oli " vaimo" joka oli sille räätälöity, että esittivät avioparia. Sitten sanoi, että kohta saa lukea lehdistä siitä. No eipä ikinä luettu, ku eipä ollu yllätys et sellasta uutista tulis. Asui Vantaalla kaksiossa tämä tyyppi.
Ei hitto, minäkin taidan tietää kyseisen tyypin..
Vanhempi sukulaisnainen kehuskelee voitonvarmana paastolaiduttamisellaan. Hän muistaa aina julistaa, että miehensä avecina edustusillallisilla käydessään hän ei koskaan syö mitään. Siis ei yhtään mitään. Istuu vain tyhjän lautasensa edessä lipittäen lasista vettä ja ilmoittaa olevansa paastolla niin, että kaikki varmasti sen näkevät ja kuulevat ja - kuten hän varmaankin toivoo - ihailevattämän naisen tahdonlujuutta herkkupatojen äärellä.
(Minusta kuulostaa sekä surkuhupaisalta itsetehostukselta, että epäkohteliaisuudelta päivälliskutsujaa kohtaan Jäisimieluummin kotiin, jos todella haluaa paastota.)