Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D

mokat ja muut?
25.09.2018 |

Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D

Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!

Kommentit (1067)

Vierailija
41/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui 90-luvulla

Eräs tuttava kertoi että oli ollut M.Jacksonin henkivartijana kun Maikkeli oli ollut keikalla Suomessa.

Minkään valtakunnan vartijakoulutusta ei tyypillä ollut eikä edes mitään kontakteja tuollaisiin systeemeihin.

Sama tyyppi selitti että on poliisin undercover tehtävissä huumeisiin liittyen..

Asui silloin pikku kaksiossa Vantaalla ja oli duunissa Keskolla..

Puhui ihan tosissaan noista jutuista..

Tunnetaankohan sama tyyppi? Sai World Trade Centerin terrori-iskuista Puolustusvoimilta salaista tietoa, poliisi ei anna ylinopeussakkoja, kun hänellä on niin tärkeä asema ja on ollut viime vuosina suunnilleen jokaisessa poliisin näkyvämmässä toiminnassa mukana (mm.kouluampumiset). Tekee tavallista duunarityötä, mutta se on omien sanojensa mukaan vain ajankulua ja peitohommaa varsinaiselle työlle,

Vierailija
42/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläpolliisi kirjoitti:

Asiasta toiseen, tuo sana 'lesoilla' on jotenkin hirveänkuuloinen. Mistä ihmeestä se on kieleemme tullut? Mikä on leso? Miksei voi puhua leveilemisestä, kehuskelemisesta, ylpeilystä tai vaikka mainostamisesta, revittelystä yms. Mutta tuo 'lesoilu' on vaan jotenkin niin kaikkein pahinta wt:ia, että huh.

Teininä "leijuttiin" milloin milläkin asialla, minusta lesoilu on paljon vähemmän ärsyttävä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni kehuskeli/kuvitteli kerran olevansa mensan jäsen sen perusteella, että oli tehnyt netissä jonkun 10 kysymystä sisältävän testin, ja vastannut vain kahteen väärin.

Vierailija
44/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käydessä pariskunta edessäni latoi hedelmiä pussiin. Äijä alkoi lesoamaan muijalleen että älä jum*****a laita solmua siihen pussiin ennen punnitusta, se painaa silloin enemmän.

Vierailija
45/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono löylynsietokyky. Tällä kehuskelee todella moni nainen. Kai se on olevinaan naisellista, ettei tykkää löylyistä tai saunasta muutenkaan. Ehkä saunominen on olevinaan miehekästä ja junttia.

Vierailija
46/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kuinka uusi ja kallis puhelin/auto/sohvakalusto juuri tuli ostettua

- Montako punnerrusta tekee kerralla tai paljonko penkkipunnertaa

- Kuinka paljon on siivonnut kunakin viikkona, luetellen joka ainoan askareen

Vierailija
47/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui 90-luvulla

Eräs tuttava kertoi että oli ollut M.Jacksonin henkivartijana kun Maikkeli oli ollut keikalla Suomessa.

Minkään valtakunnan vartijakoulutusta ei tyypillä ollut eikä edes mitään kontakteja tuollaisiin systeemeihin.

Sama tyyppi selitti että on poliisin undercover tehtävissä huumeisiin liittyen..

Taidan tietää tyypin. Mun miehen entinen duunikaveri. Ravintoloissa esiintyi myös lentokapteenina, stuerttina, lääkärinä ym tehdäkseen naisiin vaikutuksen. Keskon varastossa oli.

Vierailija
48/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni ystävä on aidosti sitä mieltä, että hänen työnsä ABC:lla on vaativaa ja että ihan kuka vain ei pysty samaan mihin hän töissään.

Joskus on ihan kielen päällä, että ihanko totta ruokien sulattaminen ja lämmittäminen on niin vaikeaa? Tai kassa - ja Veikkaus-koneen käyttö? Että kyllä nyt lastensuojelussa työskentelevä pikkusiskoni ihan kalpenee sinun ammattitaitosi rinnalla.

Ei kaikki pärjäisi kiireisessä asiakaspalvelutyössä, oikeassa hän on. Ei kaikki pärjäisi minunkaan työssäni, vaikkei se arvostettu ammatti olekaan - moni on lähtenyt päivän jälkeen pois, eivät kestä hurjaa työtahtia.

Vierailija
49/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-poliiseille/ vartijoille/ portsareille pään aukominen

-törkeä ylinopeus tyyliin 140-160km/h 80 alueella

-se, että on humalassa kuspää ja "mää oon kännissä vähä tämmönen hihi!"

-tupakointi autossa, kun lapsia kyydissä

-ylipäänsä millään rikollisella/ laittomalla leveily

Keneen nämä munkin tapaukset kuvittelee tekevänsä minkäänlaista vaikutusta?

Toisiin samanlaisiin elämäm_kolulaisiin ja valkoroskasakkiin. 🙄

Vierailija
50/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni ylpeili kuinka hänelle oli jopa ilman työhakemusta oikein kotiin soitettu ja juuri häntä kysytty töihin. Siivoojaksi.

Kyllä minä ainakin olisin ylpeä. Siivoojana ei pärjää kuka vaan, nähty niin monta kertaa.

Vierailija
51/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono löylynsietokyky. Tällä kehuskelee todella moni nainen. Kai se on olevinaan naisellista, ettei tykkää löylyistä tai saunasta muutenkaan. Ehkä saunominen on olevinaan miehekästä ja junttia.

Lapsena kestin istua huomattavasti pitempään ja kuumemmassa saunassa. Sitten tuli pitkä pitkä väli etten käynyt oikeastaan yhtään saunassa ja nyt kun sitä on aina välillä harrastanut niin en vaan kestä. En minä sillä kyllä leveile. Istun tai siirryn suosiolla alemmalle lauteelle jos siltä tuntuu ja so be it. :D

Vierailija
52/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aah, ja sitten nää, joiden työnantaja ei nyt mitenkään voi pärjätä, kun antoi minulle potkut. Kun minä tein siellä kaiken ja nyt menee koko työpaikka nurin, kun eivät pärjää siellä ilman minua.

Niin korvaamattomia ovat jotkut. Ja näitä on kaupan kassasta asiantuntijoihin, joiden suusta on ihan samat lauseet kuultu. Etenkin nuo kaupan kassat naurattaa. Mutta eiköhän niistä asiantuntijoista luopumiseenkin ole ihan painavat ja perustellut syyt.

Ei kukaan ole sinällän korvaamaton, mutta kyllä asiakkaat kaipaavat kun joku pitkään ollut jää pois. Ja paljon hiljaista tietoa ja ammattitaitoa menee mukana.

Vierailija
53/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä olen törmännyt kummalliseen ilmiöön, jossa lesotaan ja kilpaillaan kurjuudella:

-Minäpä sairastuin masennukseen jo näin ja näin nuorena.

-Minäkin masennuin ja myös viiltelin ja jäi tämmöset arvet.

-Minulla on kuollut se ja se läheinen.

-Minullapa on kuollut kaikki läheisimmät ihmiset.

-Mulla on tämmönen diagnoosi.

-Mullakin, ja on ollut näin monta psykoosia sen takia.

Kyseessä nuoret aikuiset ihmiset.

Vierailija
54/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kerskujat ovat kyllä pahimpia. Jos on puhe vaikka villapaidasta, niin rouva liittyy keskusteluun "mun mieheni, siis X:n entinen toimitusjohtaja --". Siis jaa.

Vierailija
55/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siskoni ylpeili kuinka hänelle oli jopa ilman työhakemusta oikein kotiin soitettu ja juuri häntä kysytty töihin. Siivoojaksi.

Kyllä minä ainakin olisin ylpeä. Siivoojana ei pärjää kuka vaan, nähty niin monta kertaa.

Ei pärjää siskonikaan. Pointti oli lähinnä siinä, että ainakin täällä päin, on huutava pula siivoojista ja siihen hommaan pääsee kuka vain. Siskoni siis koki olevansa helmi kun _juuri hänet_ haluttiin työhaastatteluun. 

Vierailija
56/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä voiko tätä sanoa lesoiluksi, mutta mua alkaa aina naurattaa nämä "minun mieheni on sähköinsinööri", "minun poikani on tuomari"-heitot tilanteissa, joissa noilla ei ole yhtään mitään merkitystä.

Yleensä noita kommentteja laukovat hieman vanhemmat naiset vähän niinkuin pelotellakseen ja sanojensa vakuudeksi, kai. Tekis aina mielis sanoa takaisin, että olkoon miehesi vaikka Jeesus, mutta et saa yhtään sen parempaa kohtelua, kuin muutkaan, vaan kaikkia kohdellaan yhtä tasapuolisesti.

Vierailija
57/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lesoilin teinigoottina, etten kuuntele aivokuolleiden lampaiden massamusiikkia!

Hävettää....

Vierailija
58/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veli hankki askelmittarin ja ylpeänä kertoi että hänelle tuli päivässä pari sataa askelta kun liikkui väliä tietokone-wc-jääkaappi.

Vierailija
59/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kommenttini jäi bittiavaruuteen... Kokeillaanpa uudestaan.

Entinen miespuolinen työkaverini ylpeili sillä, että hänen tietynrotuinen koiransa oli niin arvaamaton, että oli kerran kissan nähtyään hyökännyt sen kimppuun ja puraissut kahtia. Jäiköhän viesti julkaisematta tuon rodun nimen vuoksi?

Tämä kollega oli kylläkin aika suuren luokan valehtelija, eli ei ole mitään varmuutta että tuo kissatarina olisi totta. Joka tapauksessa hänen mielestään se oli asia, jolla oli hauska kerskua. Oikein ylpeä tuntui olevan tästä.

Kissanomistajana ei naurattanut ja sanoin tyypille, että jatkossa ei minulle tarvitse tuollaisia tarinoita kertoa.

Vierailija
60/1067 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui 90-luvulla

Tunnetaankohan sama tyyppi? Sai World Trade Centerin terrori-iskuista Puolustusvoimilta salaista tietoa, poliisi ei anna ylinopeussakkoja, kun hänellä on niin tärkeä asema ja on ollut viime vuosina suunnilleen jokaisessa poliisin näkyvämmässä toiminnassa mukana (mm.kouluampumiset). Tekee tavallista duunarityötä, mutta se on omien sanojensa mukaan vain ajankulua ja peitohommaa varsinaiselle työlle,

Minulla käy tämä sääliksi, apuahan hän tarvisisi harhoihinsa ja kuvitelmiinsa. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä