Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurettavimmat ja lähes käsittämättömimmät asiat joilla ihmiset ovat lesoilleet? Kertokaa mitä huvittavaa olette kuulleet :D

mokat ja muut?
25.09.2018 |

Tuttava leuhki kovaan ääneen että on ostanut oikein erityistä Cosmopolitan-salaattia evässalaattiin laitettavaksi, että se on vähän kuin Sinkkuelämää-sarjasta ja sellainen parempi salaatti kuin niillä on se parempi ja hienompi drinkki Cosmopolitan myös aina siinä sarjassa mukana :D

Tuo Cosmopolitan on marketista saatava suomalainen salaattipuska eli sekoitus romainesalaattia ja jäävuorisalaattia, ei siis mikään hieno amerikkalainen tuontijuttu vaikka hän niin kuvittelikin!

Kommentit (1065)

Vierailija
461/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono löylynsietokyky. Tällä kehuskelee todella moni nainen. Kai se on olevinaan naisellista, ettei tykkää löylyistä tai saunasta muutenkaan. Ehkä saunominen on olevinaan miehekästä ja junttia.

Kyllä. Naiset eivät myöskään hikoile, pidä tulisesta ruuasta ja heitä palelee aina. Kiva olla epänainen, joka hikoilee, syö chiliä ja on lämminverinen pakkasillakin.

OT mutta onko käynyt mielessä, että nuo asiat nyt vain ovat miten ovat ja suurin osa ei ole edes aavistanut, että joku voi ottaa nuo asiat KEHUMISENA? Tämä ketju on kyllä silmiä avaava, ei olisi tullut mieleenkään että joku ajattelee sen olevan kehu että tulinen ruoka ei sovi (koska tulee välittömästi ripuli, onhan siinä kehun aihe...not). :,D

Ketju pistää tosiaan miettimään, miten huono itsetunto on ihmisellä, joka ottaa minkä tahansa neutraalin asian kertomisen tai small talkin leuhkimisena. Käsittämätöntä.

Hieman aloin jo miettiä, että kuinkahan leuhkana ihmisenä minuakin on joskus pidetty, kun olen ihan normaalisti luullut juttelevani niitä näitä? Olen mm. kysynyt jostain julkusta, että kuka hän on, sanonut meneväni mökille viikonloppuna kun se mökki onkin vanhempieni mökki (mitähän väliä tällä edes on), kertonut jostain merkistä jne.

Ei kukaan varmasti pidä ketään leuhkijana, jos kertoo menevänsä mökille, olkoot kenen mökki tahansasa.

Mutta jos toistuvasti kertoo menevänsä esim. "kuusisataatuhatta euroa maksaneelle mökille, jossa on KAIKKI mukavuudet paljusta porealtaisiin, satatuhatta euroa maksanut ihan uusi sauna, jossa on vierashuone ainakin kuudelle hengelle", se ehkä saattaa alkaa kuulostaa leuhkimiselta. ;)

Ei se aina merkitse leuhkimista, mitä kertoo, vaan miten (ja kuinka usein saman asian) kertoo.

Tuon ymmärrän hyvin, mutta tässä on paljon viestejä, joissa sanotaan jonkun leuhkineen jollain ihan normaalilla sanomisella, eikä satojentuhansien hinnoista tai äänensävyistä ole mainittu halaistua sanaa. Ei niistä pysty päättelemään muuta kuin että sanominen on ollut yhtä neutraalia kuin mitä se tässä kuvataan. Joku on kuulemma jopa leuhkinut, että ei tykkää kovista löylyistä. Wau. En tiedä, millä äänellä se pitäisi sanoa, jotta itse pitäisin sitä leuhkimisena.

Vierailija
462/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavanainen kerskui ohimennen (netissä siis jos aihetta vain jotenkin sivuttiin) miten HÄN on matkustellut ja käynyt ja ollut siellä sun täällä.

Totuus: oli kyllä käynyt, mutta oman puolisonsa ja myöhemmin lastensa kanssa, ja miehen puolen sukulaisissa, ei koskaan yksin.

Eräs nainen, haluaisin sanoa ystävä koska keskustellaan aika henkilökohtaisistakin asioista, on hyvä puhumaan ja siinä ohimennen saattaa sivuten kertoa "minä kun kävin siellä, niin..." tai "minä kävin viikonloppumatkalla siellä parintuhannen kilsan päässä" tai "minulla kun sattui vesivahinko, niin minä sitten tein sitä ja tätä korjatessani sitä" tai "minä remontoin saunan" (tietää kyllä näistä asioista keskivertoihmistä huomattavasti enemmän).

Totuus: on kyllä käynyt, muttei koskaan yksin, toisin kuin antaa ymmärtää. Aina on mukana teini-ikäiset lapset tai miesystävänsäkin. Remontitkin on kyllä tapahtunut, mutta ei hän itse ole niitä rempannut, vaan joku muu. Samoin "minulla sattui vesivahinko" on todellisuudessa "meillä sattui yhdessä ex-aviomieheni kanssa omistamassamme talossa".

Siis MITÄ? Miten tuo muiden kanssa matkustelu tai asuminen muuttaa sitä asiaa? En tajua yhtään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi keski-ikäinen mies on aika hauska, tai paremminkin nolo.

Hän lesoilee kun vaimolla on ORIGINAL Vuittonin laukku!!!!!

Vierailija
464/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisperhe, jolla ei ole televisiota, tuo asian aina esiin, kun siihen on pienikin mahdollisuus keskustelun lomassa. Ihan kun televisiottomuus tekisi heistä jotenkin valistuneempia ja mielenkiintoisempia ihmisiä 😆

Vierailija
465/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavat varasivat 10 000 euron ulkomaanmatkan, mutta veti vissiin aika tiukille, kun ei ollut enää varaa ostaa lapselle ehjiä lenkkareita, sopivaa kevättakkia tai muitakaan oikean kokoisia vaatteita :D

Tapansa kullakin.

Me käymme 2 kertaa vuodessa ulkomailla, mutta kyllä meillä on vuoden ympäri varaa myös muuhun elämiseen, koska tiedämme, ettemme tarvitse 10 000 euron matkaa pitääksemme lomalla hauskaa.

Vierailija
466/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverillani on 5 lasta ja hän aina kehuskelee lapsillaan. Muuta ei ole elämässä saavuttanut, mutta jaksaa aina kehuskella lapsillaan.

Lapsia pitääkin aina kehua!

Kyllä, lapsia pitää kehua, mutta ei kehuskella omilla lapsillaan. Vissi ero.

Vierailija
467/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui 90-luvulla

Eräs tuttava kertoi että oli ollut M.Jacksonin henkivartijana kun Maikkeli oli ollut keikalla Suomessa.

Minkään valtakunnan vartijakoulutusta ei tyypillä ollut eikä edes mitään kontakteja tuollaisiin systeemeihin.

Sama tyyppi selitti että on poliisin undercover tehtävissä huumeisiin liittyen..

Asui silloin pikku kaksiossa Vantaalla ja oli duunissa Keskolla..

Puhui ihan tosissaan noista jutuista..

Tunnetaankohan sama tyyppi? Sai World Trade Centerin terrori-iskuista Puolustusvoimilta salaista tietoa, poliisi ei anna ylinopeussakkoja, kun hänellä on niin tärkeä asema ja on ollut viime vuosina suunnilleen jokaisessa poliisin näkyvämmässä toiminnassa mukana (mm.kouluampumiset). Tekee tavallista duunarityötä, mutta se on omien sanojensa mukaan vain ajankulua ja peitohommaa varsinaiselle työlle,

Näitä tyyppejä tuntuu olevan yllättävän paljon.  Pitäisi joskus ihmetellä tällaiselle "salaiselle agentille" ääneen sitä että ihme kun jauhaa näistä valtiosalaisuuksista jokaiselle tutulle ja tuntemattomalle.  Itselläni on tällä hetkellä työkaveri joka yrittää antaa itsestään jotain mystistä kuvaa, jolla on suuria ja tärkeitä salaisuuksia ja suunnitelmia, mutta ei tahdo puhua niistä sen enempää. Tietää asioista enemmän kuin muut, mutta ei kerro mitä. Kuitenkin jatkuvasti näistä lässyttää. On myös käynyt jokaisessa maassa josta joku töissä sattuu mainitsemaan. Ja tosiaan hyvin tavallinen matalapalkkainen työpaikka kyseessä.   Baareissahan pienessä sievässä löytyy myös usein ties mitä muukalaislegioonalaista, taistelusukeltajaa ja muuta tyhjän kehuskelijaa  Kyse on varmaan jostain pettymyksestä itseensä ja siihen ettei ole ollut rahkeita oikeasti saavuttaa suuria unelmiaan palkkasotilaista, agenteista ja salaisista poliiseista yms, vaan päätynyt johonkin tylsään huonosti palkattuun työhön..

Vierailija
468/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavanainen kerskui ohimennen (netissä siis jos aihetta vain jotenkin sivuttiin) miten HÄN on matkustellut ja käynyt ja ollut siellä sun täällä.

Totuus: oli kyllä käynyt, mutta oman puolisonsa ja myöhemmin lastensa kanssa, ja miehen puolen sukulaisissa, ei koskaan yksin.

Eräs nainen, haluaisin sanoa ystävä koska keskustellaan aika henkilökohtaisistakin asioista, on hyvä puhumaan ja siinä ohimennen saattaa sivuten kertoa "minä kun kävin siellä, niin..." tai "minä kävin viikonloppumatkalla siellä parintuhannen kilsan päässä" tai "minulla kun sattui vesivahinko, niin minä sitten tein sitä ja tätä korjatessani sitä" tai "minä remontoin saunan" (tietää kyllä näistä asioista keskivertoihmistä huomattavasti enemmän).

Totuus: on kyllä käynyt, muttei koskaan yksin, toisin kuin antaa ymmärtää. Aina on mukana teini-ikäiset lapset tai miesystävänsäkin. Remontitkin on kyllä tapahtunut, mutta ei hän itse ole niitä rempannut, vaan joku muu. Samoin "minulla sattui vesivahinko" on todellisuudessa "meillä sattui yhdessä ex-aviomieheni kanssa omistamassamme talossa".

En ymmärrä tämän pointtia. Onko esim matkustaminen jotenkin vähäarvoisempaa, jos sitä ei tee yksin?

Veikkaan että on eri asioita tehdä jotain yksin ja kertoa siitä, kuin tehdä jotakin jonkun kanssa tai teettää jotakin ja sanoa tehneensä sen itse.

Esimerkki, jos ihminen sanoo masturboineensa, useimmat ajattelevat hänen pitäneen omaa kivaa yksinään. Eikö ole eri asia jos ihminen olisikin vähän masturboinut esileikkinä ennen yhdyntää.

Vierailija
469/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu Normaali soi baarissa. Yks kaveri kehaisi ”Kerran pääsin melkein näiden keikalle!” XD

Vierailija
470/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva leuhki tyttärensä kokemattomuudella. Kesällä menivät naimisiin ja rouva kertoi, että ensimmäinen mies oli, jonka kanssa tytär oli koskaan ollut.

Hieno juttu, en vaan oikein usko, että tytär tykkäisi, jos tietäisi äidin leveilän tällä asialla.

Vierailija
471/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 1979 kirjoitti:

Eräs tuntemani kanssani saman ikäinen mies leuhkii usein sillä, että kuinka monen naisen kanssa hän on seurustellut ja että kuinka monen kanssa hän on seurustellut montakin kertaa. Viimeksi juuri tällä viikolla tapasin hänet ja hän leuhki, että on seurustellut tällä viikolla jo 12 naisen kanssa ja että nyt hän seurustelee naisen kanssa, jonka kanssa hän on seurustellut jo ainakin 4-5 kertaa ennenkin. Olen vakavasti alkanut epäilemään, että hän ei voi olla normaaliälyinen, koska ei kukaan normaalisti kehittynyt henkilö voi olla niin lapsellinen kuin tämä mies. Hän siis kertoo ihan tosissaan kertoo, kuinka hän kysyi viikko sitten joltakin naiselta, että haluaako tämä seurustella hänen kanssaan, nainen vastasi "Joo", nyt he ovat hirveän rakastuneita keskenään, mutta sitten parin viikon päästä he eivät enää seurustelekaan. Minulle tulee selvästi mieleen omat ensimmäiset kokemukset "seurustelusta" joskus ala-asteikäisenä, jolloin saatoin kysyä joltain tytöltä joskus 8-9 vuotiaana, että "Alatko olemaan", tyttö vastasi "Joo" ja sitten "oltiin yhdessä" muutamasta päivästä pariin viikkoon, kunnes ei enää oltukaan yhdessä. Kyseessä ei ollut siis mikään oikea seurustelu vaan pelkkä leikki. Tuo mies tuntuu elävän sellaista elämää kun minä silloin elin kun hän leuhkii, että "Minä ja Milla-Maaria olemme yhdessä. Netissä tapasimme viikko sitten ja nyt seurustelemme. Me olemme tosi rakastuneita ja mennään kesällä naimisiin" ja parin viikon päästä hän kertoo, että "Milla-Maaria jätti minut, kun en lähettänyt hänelle 2000 euroa maksavaa kihlasormusta ennen ensimmäistä tapaamista".

Minulla on mies jolla ei ole ollut aikaisempia seurustelusuhteita, en kehu asialla eikä miehenikääm mutta omasta mielestäni tämä on paljon hienompi asia kuin se että mieheni olisi ollut vähän kaikkien kanssa.

Vierailija
472/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kraastappi kirjoitti:

”Mun veli asuu Vantaan Tammistossa.” Tällä annettiin ymmärtää, että veli on vähän paremman luokan ihminen ja todellinen menestyjä. Kuultu Oulussa yliopisto-opiskelijan suusta.

Asun Oulussa enkä ole koskaan kuullut Tammistosta. Koivukylästä olen kuullut sellaista että on opiskelijoiden ja vähävaraisten aluetta. Yhdistän Helsingin ja Espoin enemmön varakkuuteen kuin Vantaan. Ehkä joku Westendissä asuva herättää wau efektin enemmän kuin Vantaa.

Vierailija
473/1065 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella: kaveri kehuskeli kenkiensä lukumäärällä.

Yläasteella: luokkakaverit kävivät läpi lattiamateriaalit mitä kenenkin kotoa löytyi ja oli hienoa jos oli parkettia, erään kotona jopa marmoria!

Vierailija
474/1065 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hierojana törmää tosi usein tähän että kerskustaan sillä miten on saatu ittensä tosi jumiin. On oikein ylpeyden aihe kun kauhistelen betonista selkää "tämmöstä et olekaan kellään varmaan nähny!". Jepjep..

Vierailija
475/1065 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulaisnainen kerjää jatkuvasti somessa roskalava ja kirppis-ryhmissä vaatteita ja tavaroita. Sitten kun joku tavara ei miellytäkään, saattaa esim. polttaa koko lahjoitetun vaatekasan ja laittaa siitä kuvia nettiin. Tekstiksi tyyliin "Eipä minun lapseni tällaista pas*aa päälleen laita, mutta tulihan näistä hyvää sytykettä, haistakaa pas*a"

Ja ihan nelikymppinen käsittääkseni terve ihminen kyseessä.

Vierailija
476/1065 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs puolituttu naisihminen kehui keskustelun lomassa kuinka hänen poikansa oli varastanut kaupan telineestä juopon, niin hänen ei tarvinnut itse sitä pojalle ostaa.

Vierailija
477/1065 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs puolituttu naisihminen kehui keskustelun lomassa kuinka hänen poikansa oli varastanut kaupan telineestä juopon, niin hänen ei tarvinnut itse sitä pojalle ostaa.

Ai kamala, JOPON, ei juoppoa :DDD

Vierailija
478/1065 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on varmaankin entinen koulukiusaaja, kuten yli puolet palstan naisista muutenkin ? 

Tuo on laiton syytös ja herjaus.

Ei anonyymiä nettinimimerkkiä voi herjata tai sen kunniaa loukata. Eihän kukaan tiedä kenen kunniaa tässä loukataan, kun kyseessä on anonyymi nettiprofiili.

Tai toki voi herjata, mutta kyseessä ei ole lain tarkoittama herjaus, jollaista rikosnimikettä ei sitä paitsi enää edes ole olemassa, vaan sen on korvannut rikoksena kunnianloukkaus.

Kunnianloukkaus on asianomistajarikos, joka kohdistuu luonnolliseen henkilöön.

Anonyymi nettinimimerkki ei ole minkäänlainen luonnollinen henkilö, jonka kunniaa voisi loukata, joten mitään rikostakaan ei ole tapahtunut.

Terv. Juristi

Vierailija
479/1065 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala, JOPON, ei juoppoa :DDD

Se juoppo olisi ollut kauniimpi valinta.

Vierailija
480/1065 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei varmasti se mies ole halunnut **** kanssa mitään, kun se on niin rakastunut muhun" sanoi eräs tuttavani, kun kuuli erään miehen yrittäneen erästä toista naista.

"Tulen toimeen kaikkien kanssa, kun minulla on niin hyvät ihmissuhdetaidot" ja viikon päästä tämä jo itki, kun olikin tullut riitatilanne, eikä häntä ymmärretä.

Jne.. näitä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä