Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetovoiman laki - toimiiko?

Vierailija
25.09.2018 |

Jos oikein pyydän hartaasti intohimotyötä, niin toteutuuko se? Olen jonkunverran tutustunut vetovoiman lakiin. Tein aarrekartan, semmoisen pahvin. Leikkasin kivoja kuvia. Myönteisiä asioita minulle.

Suurin pulmani - miten sen sanoisi - on työttömyys. Työpaikattomuus. Olen aineenopettaja, ja haluaisin kaikesta huolimatta työskennellä alalla. Nyt on kuitenkin hiipinyt ajatus, että en oikeastaan kuitenkaan tiedä mitä haluan. Niinpä olen muotoillut "intohimotyö". Haluan työn, johon voin uppoutua ja käyttää kaikki tarmoni ja kykyni, kehittyä työntekijänä ja ihmisenä! Miten tämä olisi pyydettävä universumilta?
Olen pohjimmiltani epävarma.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin tämän ketjun. Ongelma on että en tiedä mikä on unelmatyöni! Miten vetovoiman laki toimii, jos ei tiedä mitä haluaa? Onko niin, että silloin juuri se ei toimi. Miten voi saada tietää mitä haluaa elämässään tehdä työkseen....

Laiva ilman reittisuunnitelmaa jää joko satamaan, ajaa karikolle tai päätyy aivan satunnaiseen paikkaan.

Ps. Vetovoimanlaki on humpuukia sen alkuperäis opissaan.

Vierailija
22/52 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos uskoo siihen, että on ansainnut ja itse ajatuksillaan vetänyt puoleensa asioita, niin kärsimyksen ja epäonnen täytyy olla myös itseaiheutettua, eikö? Tosi loogista...

Jep. Aika syyllistävältä kuullostaa, mutta jos valta on itsellä, niin kaikkea voi muuttaa.

Kaikki valta ei kuitenkaan ole meissä. Emme pysty säätelemään elämää tai kuolemaa tai toisia ihmisiä. Jos narsistinen vanhempi tai ex aiheuttaa päänvaivaa, niin emme me pysty manifestoimaan heitä terveiksi.

Pääosin samanlainen vetää puoleensa samanlaisuutta. Ja miten se toteutuu? Siihen pitää uskoa. Ja muistettava, että pelko on myös tehokas magneetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwell kirjoitti:

”Law Of Attraction” - Te jotka uskotte tähän niin mihin se perustuu? Jos oon ymmärtänyt oikein niin jos visualisoin oikeen tarmokkaasti vaikka uutta puhelinta niin universumi antaa mulle sen? JOS se toimisi niin sehän tarkottaisi että tuo ”universumi” on persoona. Ei materia tajua sun toiveista yhtään mitään. Sama epäloogisuus esim. Karman laissakin, uskotaan karman lakiin mutta ei persoonalliseen Jumalaan. Jotta hyvät teot palkittaisiin ja pahoista teoista rangastaisiin, vaatisi se jonkun persoonan joka näin tekisi.

Se taas on aivan eri asia että jos visualisoin uutta puhelinta ja keskitän energiani siihen että saan ostettua sen puhelimen. Visalisointi=tavoitteen mielessä pitäminen. Mutta minä sen puhelimen hankin, ei universumi.

Alkuperäinen LOA oppi on juuri sitä että universumi antaa kaiken mitä pyydät.

Ei universumi ole persoona, vaan pikemminkin sinä olet magneetti ja unoversumin tekijät ovat niitä, jotka reagoivat tai eivät reagoi magneettiin.

Vierailija
24/52 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luin tämän ketjun. Ongelma on että en tiedä mikä on unelmatyöni! Miten vetovoiman laki toimii, jos ei tiedä mitä haluaa? Onko niin, että silloin juuri se ei toimi. Miten voi saada tietää mitä haluaa elämässään tehdä työkseen....

Kyllä vetovoiman laki toimii silloinkin. Se antaa sinulle sitä, mihin uskot ja mitä pelkäät: eli et tiedä mitä haluat.

Tässä kohtaa ihan suosittelen sinua hankkimaan kokemuksia: erilaisia töitä, ja pikkuhiljaa kokemuksen kautta alat tietämään, mitä haluat. Ja sitten voit käyttää vetovoiman lakia.

Vierailija
25/52 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maxwell kirjoitti:

”Law Of Attraction” - Te jotka uskotte tähän niin mihin se perustuu? Jos oon ymmärtänyt oikein niin jos visualisoin oikeen tarmokkaasti vaikka uutta puhelinta niin universumi antaa mulle sen? JOS se toimisi niin sehän tarkottaisi että tuo ”universumi” on persoona. Ei materia tajua sun toiveista yhtään mitään. Sama epäloogisuus esim. Karman laissakin, uskotaan karman lakiin mutta ei persoonalliseen Jumalaan. Jotta hyvät teot palkittaisiin ja pahoista teoista rangastaisiin, vaatisi se jonkun persoonan joka näin tekisi.

Se taas on aivan eri asia että jos visualisoin uutta puhelinta ja keskitän energiani siihen että saan ostettua sen puhelimen. Visalisointi=tavoitteen mielessä pitäminen. Mutta minä sen puhelimen hankin, ei universumi.

Ei universumi ole persoona, vaan pikemminkin sinä olet magneetti ja unoversumin tekijät ovat niitä, jotka reagoivat tai eivät reagoi magneettiin.[/quote

Ei tietenkään ole ja sitä yritin selittääkkin. Loput sun viestistä meni pseudotieteen puolelle. Mä haluaisin kuulla lisää näistä magneeteista?

Vierailija
26/52 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua on ilkeä sadisti narsisti isä kiusannut, rääkännyt ja pahoinpidellyt yli 40 vuotta. Olen visualisoinut, meditoinut, tehnyt vetovoiman lakia ja harjoituksia. Ei auta. Ja en todellakaan vedä täyä kiusaajaa puoleeni! Olisiko neuvoja?

Vierailija
27/52 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että tulen tietämään vielä mitä haluan tehdä. Ajattelen seuraavalla tavalla: "pian tiedän mitä haluan tehdä", "se selviää minulle", "tiedän tekeväni unelmatyötä".

Vierailija
28/52 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ymmärtää tuon vetovoiman lain väärin. Periaatteessa mitä vaan voi luoda tyhjästä mutta kun ihmisillä on rajoittavia uskomuksia päässä eli ei pääse siihen tunnetilaan rajoittuneisuuden takia. sen huomaa siitä mitä tuntee. Jos sanot en tiedä mikä on unelma työni ja tunnet sen tunteen että olet epävarma niin asia ei muutu ennen kuin se tunne muuttuu. Näin itse koen. En ole mikään mestari mutta tämän olen monista kirjoista lukenut ja todennut omalla kohdallani.

Koen vetovoimanlain vähän kuin unien ohjaaminen. Jos olette joskus huomanneet unessa että näette unta niin eikö olekin helppoa kun lähtee lentämään ja voi ajatuksen voimalla taikoa mitä vaan ihanaa ja se tuntuu tapahtuvan oikeasti! Ensin pitää herätä siihen uneen.

Vierailija
29/52 |
27.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mua on ilkeä sadisti narsisti isä kiusannut, rääkännyt ja pahoinpidellyt yli 40 vuotta. Olen visualisoinut, meditoinut, tehnyt vetovoiman lakia ja harjoituksia. Ei auta. Ja en todellakaan vedä täyä kiusaajaa puoleeni! Olisiko neuvoja?

Tämä on äärimmäinen esimerkki. Et millään vetovoimalla voi muuttaa isääsi tai hänen käytöstään. Hän tulee aina olemaan tuollainen.

Lailla pystyt korkeintaan vähentämään hänen kiinnostustaan sinuun.

Muista, että tunne on se magneetti. Jos pelkäät isääsi, toimii se vetovoimana.

Carl Jung myös sanoi, että se mitä vastustat, se pysyy.

Vierailija
30/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi konkreettisesti tulla varmaksi siitä mitä työtä haluaa tehdä?

Vierailija
31/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyse pitkälti siitä, että keskität oman huomiosi asioihin, jotka johtavat sinua kohti tietynlaisia paikkoja ja tiloja. Ja totta kai se toimii, kun kaikki aistit on keskitetty kohti tiettyä päämäärää, alkaa tuloksia syntyä. Ujous ei mielestäni haittaa, ujolle oikeasti tyydyttävä ja mukava paikka on todennäköisesti ihan eri, kuin esimerkiksi joku perinteisesti ekstroverttiyhteiskunnassa arvostettu ammatti.

Vierailija
32/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään syöpäsairas ei ole parantunut toivomalla parannusta universumilta tai rukoilemalla korkeampaa voimaa.

Jätetään taikauskoinen hömppä lapsille, jookos?

Vierailija
33/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwell kirjoitti:

Olet toisaalta oikeassa, mutta olemme yhteydessä paljon laajemmin toisiimme ja koko ympäröivään maailmaan, kuin esimerkiksi siten, miten puhumme kanssaihmisillemme. Law of attractionissa on kyse siitä, että jos tarvitset jotakin, löydät varmasti tien sen luokse tavalla tai toisella. Myös empatia aitoa hätää kohtaan on aitoa, jolloin ympkäristö(ssä olevat ihmiset) saattavat puuttua asiaan. Epäaidoista motiiveista taas ei saa tehtyä lasta tai paskaa, yritti sitten manifestoida sitä mystillisesti universumilta tai esimerkiksi manipuloiden poikaystävältä. Mieli blokkaa itsensä saavuttamasta haluamaansa, ennen kuin on sinut omatuntonsa kanssa.

Vierailija
34/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siis olet visualisoinut? Isääsi et voi muuttaa, mutta voit muuttaa omaa käytöstäsi suhteessa isääsi. Terve itsetunto ja -kunnioitus alkaa sillä, että poistat tai torppaat kiusaajien negatiiviset vaikutukset itseesi. Olet vahvasti omaa mieltäsi ja ymmärrät, että toisten mielipide kertoo vain hänestä, ei sinusta.

Vierailija
35/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään syöpäsairas ei ole parantunut toivomalla parannusta universumilta tai rukoilemalla korkeampaa voimaa.

Ehkä he ovat parantuneet illuusiostaan, että he ovat viallisia ja tarvitsevat leikkelyä ja sädetystä ollakseen taas eheitä, kuolleet kokonaisina ja tyytyväisinä elämäänsä ja syntyneet uudestaan vähemmän alistuvina auktoriteetille ja vähän enemmän kosketuksissa maagiseen universumiin ;)

Vierailija
36/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen parantunut syövästä rukoillen Jumalaa ja Hänen Enkeleitään avukseni.

Lääkäritkään eivät kyenneet antamaan vastauksia siihen, miksi selvisin.

Vierailija
37/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman salaisuuden "salaisuus" on päästää irti toiveen jälkeen jolloin palaset alkavat loksahtelemaan kohdalleen aikanaan. Jos asiaa vatvoo mielessään koko ajan niin toiveeseen tulee koko ajan muutoksia eikä se etene tai menee totaalisen persiilleen. 

Vierailija
38/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon jollain tasolla vetovoiman lakiin, koska mulle se on toiminut. Tapaukset voivat tietysti johtua sattumastakin, sitä en kiellä, ja tiedostan myös, että vahvistusvinouma saattaa muokata havaintojani vetovoiman lain eduksi.

Olen mm. saanut kaksi haluamaani opiskelupaikkaa "manifestoimalla" niitä. Molemmat sellaisia kouluja/linjoja, joihin on tilastollisesti vaikea päästä enkä kokenut olleeni erityisen hyvin valmistautunut. Mokiakin tein pääsykokeissa.

Uskoisin, että avain vetovoiman lakiin on se, että hyväksyy molemmat tai kaikki mahdolliset skenaariot eikä suhtaudu asiaan pakkomielteisesti. Keskittää ajatuksensa toivottuun lopputulokseen, mutta miettii samalla, mitä hyvää (tai jos ei hyvää niin ainakin neutraalia) seuraisi siitä, jos toive ei toteudukaan. Epätoivo ja pakkomielteisyys ajavat unelmat vain kauemmas.

Maailma on johdatellut minua hyviä polkuja pitkin, ja minusta tuntuu siltä, että kaikki, minkä kuuluu tapahtua, tapahtuu.

Sivuhuomautuksena vielä, että en ole millään tavalla uskovainen, pikemminkin ateisti tai ehkä agnostikko, joka uskoo tieteeseen. Mutta ajattelen, että emme tunne vielä kaikkia maailmankaikkeuden lakeja ja toimintamekanismeja, joten voin leikitellä tällaisillakin asioilla ihan huvikseni. Ei siitä haittaakaan ole ollut. Unelmoinnista tulee joka tapauksessa aina hyvä mieli, ja vastoinkäymisiinkin suhtautuu lempeämmin, kun käy ylläkuvatun ajatusprosessin läpi.

Vierailija
39/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varoituksen sana että tuosta voi mennä pää pahasti sekaisin jos uskoo voimakkaasti tuohon vetovoiman lakiin. En kerro enempää. Mutta on ihan puhtaasti hömppää. Pieni piiiri hyötyy tuosta että ihmiset uskoo.

Vierailija
40/52 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varoituksen sana että tuosta voi mennä pää pahasti sekaisin jos uskoo voimakkaasti tuohon vetovoiman lakiin. En kerro enempää. Mutta on ihan puhtaasti hömppää. Pieni piiiri hyötyy tuosta että ihmiset uskoo.

KUKA siitä hyötyy???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi