Vetovoiman laki - toimiiko?
Jos oikein pyydän hartaasti intohimotyötä, niin toteutuuko se? Olen jonkunverran tutustunut vetovoiman lakiin. Tein aarrekartan, semmoisen pahvin. Leikkasin kivoja kuvia. Myönteisiä asioita minulle.
Suurin pulmani - miten sen sanoisi - on työttömyys. Työpaikattomuus. Olen aineenopettaja, ja haluaisin kaikesta huolimatta työskennellä alalla. Nyt on kuitenkin hiipinyt ajatus, että en oikeastaan kuitenkaan tiedä mitä haluan. Niinpä olen muotoillut "intohimotyö". Haluan työn, johon voin uppoutua ja käyttää kaikki tarmoni ja kykyni, kehittyä työntekijänä ja ihmisenä! Miten tämä olisi pyydettävä universumilta?
Olen pohjimmiltani epävarma.
Kommentit (52)
Tässä mielestäni vielä parempi linkki, tätä etsin sinulle alunperin mutta en löytänyt kunnes tuli sittenkin nurkan takaa vastaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut minun kokemuksien mukaan kaikkein toimivin menetelmä, vastaavia videoita löytyy samaisesta tekniikasta monta mutta tässä niistä yksi :
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein pyydän hartaasti intohimotyötä, niin toteutuuko se? Olen jonkunverran tutustunut vetovoiman lakiin. Tein aarrekartan, semmoisen pahvin. Leikkasin kivoja kuvia. Myönteisiä asioita minulle.
Suurin pulmani - miten sen sanoisi - on työttömyys. Työpaikattomuus. Olen aineenopettaja, ja haluaisin kaikesta huolimatta työskennellä alalla. Nyt on kuitenkin hiipinyt ajatus, että en oikeastaan kuitenkaan tiedä mitä haluan. Niinpä olen muotoillut "intohimotyö". Haluan työn, johon voin uppoutua ja käyttää kaikki tarmoni ja kykyni, kehittyä työntekijänä ja ihmisenä! Miten tämä olisi pyydettävä universumilta?
Olen pohjimmiltani epävarma.
Kiitos! Koetan siis iltaisin antaa alitajunnan tehdä työtä. Vähän mun oli vaikea saada kiinni, että mitä mun pitää ajatella, koska en ymmärtänyt nopeasti puhuttua englantia. Voisiko joku vääntää rautalangasta...;D
Toimiiko tuo ujolle, mielenterveysongelmaiselle yli 40vuotiaalle vai onko vain nuorempien hömppää?
Ei kyllä ole mulla toiminut ainakaan vielä, puolessa vuodessa, vaikka teen harjoituksia joka päivä. Melkein enemmän ollut vastoinkäymisiä kuin normaalisti.
Voisiko joku, joka tietää aiheesta, opettaa tätä? Todella kiinnostava juttu.
No ei toimi! Kyllä unelmiensa eteen täytyy itse tehdä töitä eikä vain odottaa että ne tulevat kuin tarjottimella. Don't dream it, do it!
Unelmoi. Mutta tee korjausliikkeitä. Jos asut paikkakunnalla, jossa ei töitä, fakta on että sinun täyttyy muuttaa isoon kaupunkiin saadaksesi töitä.
Jos jo asut isossa kaupungissa, fakta on, että sinun tulee muuttaa asennettasi ja ulosantiasi. Työntekijänä sinun pitää vakuuttaa olevasi oikein ja paras vaihtoehto, jos sellainen olet!! Jos et ole, mieti mitä toimenpiteitä vaaditaan, että sinusta sellainen tulee..
Usko itseesi. Usko kykyihisi. Ei ne muutkaan mitään renesanssi neroja ole. Etsi ja keskity vahvuuksiksi. Mitä sinulla on tarjota työnantajalle??
Lukekaa kirja vetovoiman salaisuus. Se on parempi kuin joku the secret hömppä. Tärkeintä on että ne vetovoimalauseet ovat uskottavia! Jos sanot ”olen mahtava miljonääri”, mutta tunnet että puhut tyhmiä, mielesi sanoo että”no en kyllä ole, eikä muuta mahdollisuutta kuin voittaa lotossa ja sekin on lähes mahdotonta” etkä tunnetasolla usko lauseeseen niin se ei toteudu. Ei vaikka kuinka jankutat. Tästä voi lukea tosta kirjasta lisää! Eli tärkein asia on tuntea myönteisesti ja eläytyä siihen tunteeseen. Miltä tuntuu kun teet unelma työtäsi. Tunne se niin että et tuntisi esimerkiksi levottomuutta ja epävarmuutta että miten se toteutuu.
Olen itse vetänyt puoleeni opiskelupaikan, unelma-asunnon, rahaa, työpaikan ja ihmissuhteita jopa!
Tunne on tärkein siinä että vetää asioita puoleensa. Tai ainakin itselläni se on ollut ratkaiseva. Voi olla että jollain toimii joku muu.
Ja toinen tärkeä asia on että toimii! Jos haluat unelmatyön niin etsi sitä. Jos jää vaan odottamaan niin se voi vahvistaa tunnetta ettei asia toteudu mutta kun tekee aktiivisesti asian eteen töitä niin tunne siitä että se on mahdollista vahvistuu.
Minä myös vedin puoleeni miehen yli 10 vuoden sinkkuilun jälkeen vain vähän sen jälkeen kun olin lukenut Salaisuuden. En tehnyt edes tietoisesti mitään harjoituksia mutta jatkoin unelmointia kuten kaikki nämä vuodet aikaisemminkin mutta sitten aloin nähdä merkkejä (sydämiä) kaikkialla ja yhtäkkiä vastaan tupsahtikin mies. Tein itse kyllä aloitusliikkeen häneen mutta sittemmin hän on jaksanut kaikki hömpötykseni, ihan uskomatonta miten sain juuri sen josta olin haaveillutkin.
Miten alan etsiä unelmatyötä? Miten etsin?
Olen innoissani mielessäni, kun saan tehdä työtä mitä rakastan. Vielä en ole selvittänyt, mitä työtä rakastan. Olen aikoinani ollut äärettömän innoissani, flowtilassa, kun suunnittelin ja toteutin kotipuutarhamme. Visio oli selkeä: tunnelmallinen, vihreä keidas. Sain sen.
Visualisoin itseni enegiseksi, nuorekkaaksi opettajaksi, joka tekee työtä sydämellä.
Vierailija kirjoitti:
Miten alan etsiä unelmatyötä? Miten etsin?
Olen innoissani mielessäni, kun saan tehdä työtä mitä rakastan. Vielä en ole selvittänyt, mitä työtä rakastan. Olen aikoinani ollut äärettömän innoissani, flowtilassa, kun suunnittelin ja toteutin kotipuutarhamme. Visio oli selkeä: tunnelmallinen, vihreä keidas. Sain sen.
Visualisoin itseni enegiseksi, nuorekkaaksi opettajaksi, joka tekee työtä sydämellä.
Selaa vaikka vaan työpaikkailmoituksia. Lue artikkeleita tai kirjoja henkilöistä jotka tekevät unelmatyötäsi, tai jotain sen unelmatyössään tapaista. Katso YouTubesta videoita. Osallistu kursseille, seminaareihin, tapahtumiin, kaikkeen mikä liittyy unelmatyöhösi.
Vetovoiman laki on humpuukia. Tietenkin myönteinen ja rohkea asenne sekä varsinainen toiminta voi aiheuttaa toivotun tuloksen.
Keinoja unelmatyön saavuttamiseksi? Minäkin olen työtön aineenopettaja. Miten pääsisin opettajantyöhön? Ihan oikeasti tarvitsen neuvoja. Oman alan paikkoja on todella vähän tällä paikkakunnalla, yliopistokaupungissa, jolla on pitkät perinteet opettajankoulutuksessa.
Eli jos uskoo siihen, että on ansainnut ja itse ajatuksillaan vetänyt puoleensa asioita, niin kärsimyksen ja epäonnen täytyy olla myös itseaiheutettua, eikö? Tosi loogista...
Mä luin tämän ketjun. Ongelma on että en tiedä mikä on unelmatyöni! Miten vetovoiman laki toimii, jos ei tiedä mitä haluaa? Onko niin, että silloin juuri se ei toimi. Miten voi saada tietää mitä haluaa elämässään tehdä työkseen....
Nyt pitäisi hälytyskellojen soida.
Takavuosien kampusampuja Elliot Rodger uskoi myös tuohon "law of attraction"-hömppään. Luki kaikenmaailman elämänhallintaoppaita ja uskoi ihan tosissaan että kun ostaa kasan lottokuponkeja, hän voittaa päävoiton. Ei ollut merkitystä oliko se matemaattisesti kovin todennäköistä, pääasia että uskoo lujasti siihen ja perustelee itselleen kaikenmaailman ontuvilla tavoilla, kuinka juuri hän on oikeutettu kaiken neitsyydestä johtuvan kärsimyksen jälkeen ja siksi voittokin tulisi hänelle. Sitten kun on pari miltsiä taskussa, naiset kiinnostuu ja pääsee eroon neitsyydestä. Tiedämme onnistuiko hän.
Nuo eivät ole reaalimaailman ratkaisuja mihinkään.
”Law Of Attraction” - Te jotka uskotte tähän niin mihin se perustuu? Jos oon ymmärtänyt oikein niin jos visualisoin oikeen tarmokkaasti vaikka uutta puhelinta niin universumi antaa mulle sen? JOS se toimisi niin sehän tarkottaisi että tuo ”universumi” on persoona. Ei materia tajua sun toiveista yhtään mitään. Sama epäloogisuus esim. Karman laissakin, uskotaan karman lakiin mutta ei persoonalliseen Jumalaan. Jotta hyvät teot palkittaisiin ja pahoista teoista rangastaisiin, vaatisi se jonkun persoonan joka näin tekisi.
Se taas on aivan eri asia että jos visualisoin uutta puhelinta ja keskitän energiani siihen että saan ostettua sen puhelimen. Visalisointi=tavoitteen mielessä pitäminen. Mutta minä sen puhelimen hankin, ei universumi.
Alkuperäinen LOA oppi on juuri sitä että universumi antaa kaiken mitä pyydät.
olen lisännyt massaani suklaan avulla, mutta painovoimakenttäni vaikuttaa hylkivän miehiä. humpuukia.
Vierailija kirjoitti:
Mä luin tämän ketjun. Ongelma on että en tiedä mikä on unelmatyöni! Miten vetovoiman laki toimii, jos ei tiedä mitä haluaa? Onko niin, että silloin juuri se ei toimi. Miten voi saada tietää mitä haluaa elämässään tehdä työkseen....
tarkasta sellainen kirja kuin "hyvää työtä!"
Tämä on ollut minun kokemuksien mukaan kaikkein toimivin menetelmä, vastaavia videoita löytyy samaisesta tekniikasta monta mutta tässä niistä yksi :