Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi naiselle kertoa alapään hajusta?

Vierailija
25.09.2018 |

Olen kuukauden tapaillut varsin kaunista ja kaikinpuolin huoliteltua naista. Seksiä on ollut ja sekin kaikinpuolin paranemaan päin. Mutta ongelmana on naiseni alapään haju. Hän ei muutenkaan vaikuta että huolehtisi siitä osastosta, mm. laiska sheivaamaan, mikä vie hajun lisäksi itseltä haluja pois. Sheivaamisesta olen kohteliaasti huomauttanut, mutta mitään ei ole asialle tehnyt. Aamuisin kun peittoa nostaa, nousee makkariin kalatorin haju. Mitenkä tällaisesta asiasta voisi kohteliaasti huomauttaa? Itse tykkään antaa suuseksiä vaikka tunnin putkeen, tästä olen aina kehuja saanut, mutta tällä hetkellä sen antaminen ei oo kovinkaan mieluisaa.. Ei viitsisi tämän takia laittaa naista kiertoon kun muuten synkkaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on mahdolliista nyt päästä kaikkien miesten unelmaan eli anal only suhteeseen. Ilku ja pilkkaa sitä pillun hajua minkä kerkeät ja suostu asioimaan ainoastaan perseen puolella

Naisen unelmilla ei niin väliä. Kaikki lähtee kullin tarpeista.

Tämä on perinteinen harhaluulo. kaikki lähtee siitä, että molemmat nauttivat, mies ja muna. Ei pelkästään muna.

Vierailija
22/22 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon alapää haisee niin pistävälle että meinaa joskus mulkku lerpahtaa pelkästä hajusta

ja juu lasken sisään joka reikään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi