Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi naiselle kertoa alapään hajusta?

Vierailija
25.09.2018 |

Olen kuukauden tapaillut varsin kaunista ja kaikinpuolin huoliteltua naista. Seksiä on ollut ja sekin kaikinpuolin paranemaan päin. Mutta ongelmana on naiseni alapään haju. Hän ei muutenkaan vaikuta että huolehtisi siitä osastosta, mm. laiska sheivaamaan, mikä vie hajun lisäksi itseltä haluja pois. Sheivaamisesta olen kohteliaasti huomauttanut, mutta mitään ei ole asialle tehnyt. Aamuisin kun peittoa nostaa, nousee makkariin kalatorin haju. Mitenkä tällaisesta asiasta voisi kohteliaasti huomauttaa? Itse tykkään antaa suuseksiä vaikka tunnin putkeen, tästä olen aina kehuja saanut, mutta tällä hetkellä sen antaminen ei oo kovinkaan mieluisaa.. Ei viitsisi tämän takia laittaa naista kiertoon kun muuten synkkaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehdota, että käytte suihkussa ennen seksiä. Sheivaaminen ei ole sun päätettävissä.

Vierailija
2/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että naisella on jokin tulehdus alapäässä.ei se muuten haise niin paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mäki ajattelen. 40 naisesta kokemusta, eikä ole moista tullut vastaan. "hei sulla on varmaan tulehdus ku haiset ihan kalalle" enhän mä ny herrasmiehenä voi mitenkään ottaa asiaan kantaa.. No katon päivää kerrallaan miten tää menee/etenee.

Vierailija
4/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sanoisi hajusta mitään, mutta kysyisit, että kutiseeko alapääsi? Voisko se olla toimiva ratkaisu?

Vierailija
5/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jätät ne kalajutut merille ja kysyt että onko hällä ollut jotain oireita koska olet huomannut että Pimpin tuoksu on aika voimakas.ei paha vain voimakas.näin et loukkaa toista ja esität huolesi asiallisesti.naisilla esim jos oh tasapaino muuttuu saattaa hajua tulla vaikka ei kovasti kipuja tai kutinaa heti ilmenisi.voihan olla ettei naisesi ole itse asiasta täysin tietoinen.ja jos onkin niin asian puhuminen ja lääkkeen haku auttaa.tsemppiä aran asian puhumiseen!

Vierailija
6/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos jätät ne kalajutut merille ja kysyt että onko hällä ollut jotain oireita koska olet huomannut että Pimpin tuoksu on aika voimakas.ei paha vain voimakas.näin et loukkaa toista ja esität huolesi asiallisesti.naisilla esim jos oh tasapaino muuttuu saattaa hajua tulla vaikka ei kovasti kipuja tai kutinaa heti ilmenisi.voihan olla ettei naisesi ole itse asiasta täysin tietoinen.ja jos onkin niin asian puhuminen ja lääkkeen haku auttaa.tsemppiä aran asian puhumiseen!

Ja korjaan se on siis ph ei oh.😊

Vierailija
7/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö kortsua vai muuta ehkäisyä? Sperma voi saada tussun haisemaan. Ajan kanssa vakisuhteessa tilanne tasaantuu, kun emätin tottuu just sen miehen spermaan ja ph-arvo asettuu oikeaan tasapainoon. Karmea haju kyllä.

Vierailija
8/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestillä..

Vierailija
9/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä neuvo. Oon välillä aika putki niinku miehet yleensä.

Vierailija
10/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika kurja kun naisesi ei ole jo hoitanut vaivaa pois ja maininnut että tämmönen nyt tuli. Bakteerivaginoosin haisu on niin vahva ja hyvin epämiellyttävä, että se ei kyllä jää naiselta itseltä huomaamatta.

Komppaan nro 5:sta, sano lempeästi että sun pimpin tuoksu on aika voimakas. Jos ei nainen tähän keskustelunaloitukseen tartu niin en tiedä sitten... Kyllä norminainen osaa intiimiasioistaan pitää huolta.

Suihkut ja sheivaamiset eivät muuten auta bakteerivaginoosiin, se on emättimen sisäinen bakteeritasapainon häiriötila ja aika tavallinen naisilla. Ei aiheuta välttämättä mitään muita oireita, ei edes kutinaa. Bakteerivaginoosi pitää hoitaa emätinpuikoilla ja hankalassa tapauksessa antibiootilla. Netistä löytyy tietoa hoidosta ja ennaltaehkäisystä.

Mulla on ilmeisesti hyvin alhainen Ph ja miehen sperma on siinä seiskan paikkeilla. Ollaan aina ihan puhtaita seksihommissa, mieskin on ympärileikattu. Pimppi menee silti sekaisin välillä ja haju on silloin kamala. Ei liity siis useinkaan epähygieenisyyteen ja on hoidettavissa helposti, haju häviää jo päivässä täsmälääkkein. Ja sit taas voidaan bylsiä.

Vierailija
11/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. Olen huomannut että suihkun jälkeenkin alkaa tuoksahtaan viimeistään silloin kun pipari alkaa kostumaan.. Itse olen todella hygieeninen. Pitää henkisesti alkaa valmistautua keskusteluun.

Vierailija
12/14 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Näin mäki ajattelen. 40 naisesta kokemusta, eikä ole moista tullut vastaan. "hei sulla on varmaan tulehdus ku haiset ihan kalalle" enhän mä ny herrasmiehenä voi mitenkään ottaa asiaan kantaa.. No katon päivää kerrallaan miten tää menee/etenee.

Sulla ei ole kokemusta varmaan ihan siksi, että naiset ei yleensä just silloin sekstaile jos alapäässä on jotain hassusti. Naisillahan on seksin ja/tai menkkojen jälkeen tuota vaivaa joskus eikä me siitä mitään haloota pidetä. Oma Miehenikään ei yleensä tiedä jos mulla jotai pipari-oireita, ei edes ehdi tietää kun olen jo kävässy apteekissa. Eikä sitä nyt herranen aika kiinnostaskaan kaikki yksityiskohdat että mitä vuotaa ja minkä väristä tai alkoiko spermat haisemaan piparissa turskalta eilisestä setistä. Menis pian kaikki seksihalut jos joka asiaa pitää esittää kuin gynekologilla

Mua jotenkin säälittää kun sun pitää tuommosesta sanoa aikuiselle naiselle ja uus tuttavuus vielä, mä en miehenä varmaan sais sanaa suustani hämmenykseltä :(

Vierailija
13/14 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisillahan on seksin ja/tai menkkojen jälkeen tuota vaivaa joskus eikä me siitä mitään haloota pidetä."

Puhu vain itsestäsi, oon 50+ eikä ole koskaan ollut mitään bakteerivaginoosia tai muita tauteja, jotka aiheuttavat kalanhajua!!

Jos ei aloittaja asu Porvoossa niinkuin hiukka luulen, niin komppaan siinä että joku tulehdus tai tautihan se on.

Ei kalanhaju ole etäisestikään normaalia.

Toisaalta en usko, että olisi olemassa naista, joka ei itse huomaisi asiaa ja juoksisi lääkäriin ja apteekkiin. Siksi en iukein usko tätä juttua.

Mutta joo, kyseessä olisi bakteerivaginoosi ja olen kuullut, että mies voi sen tuoda. Eli molemmat hakemaan kuuri lääkäriltä. Olet voinut itse tartuttaa naisesi jos dippailet ilman suojaa.

Klindamysiini, Flagyl, Flagyl Comp.

Vierailija
14/14 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin asian puheeksi kuten täällä neuvottiin. Kerroin että haju on voimakas, ei paha kuitenkaan. Hän otti asian todella hyvin vastaan joka oli yllätys minulle. Tähän hän vastasi: "hyvä kun kerroit, koska olen itsekkin miettinyt onko kaikki alakerrassa ok ja tää haju ei taida olla normaali" Varasi ajan kynelle, jotain sieltä löytyi joka lähti apteekkin valmisteilla nopeeta pois. Nyt on meno fressiä ja tämä mies nuolee. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän