Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsasta lihonut, onko sinulla edessä "pylly"?

Vierailija
18.03.2025 |

Näkyy erityisesti jos on pukeutunut farkkuihin.

Näyttää edestä ihan kuin olisi pakarat navan alla ja sivuprofiilista näkyy perse takana ja myös edessä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D On.

Vierailija
2/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etupylly pyypyy🤭hihiih!🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut vatsasta. Mitä sitten? Se vatsa ei ole raskas kantaa, kuten elämäsi sinulle. 

Vierailija
4/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, onko sinulla pään sisällä tyhjää silleen, että aivot hölskyy kun heilutat päätä?

Vierailija
5/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se 

Vierailija
6/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen ihmetellyt usein samaa kuin ap. Ei liity edes lasten saamiseen, nuorillakin naisilla näkyy tätä, esim. Sandra Kurki. Hän on toki sairas ja syö lääkkeitä, jotka ovat ehkä aiheuttaneet lihomisen, mutta siis esimerkkinä tuosta todella alhaalla olevasta vatsasta. 

Vierailija
7/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli vauvanperse mahan kohdalle kun laihduin bmi 30-> 24... Inhoan sitä.

Vierailija
8/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa olen ihmetellyt usein samaa kuin ap. Ei liity edes lasten saamiseen, nuorillakin naisilla näkyy tätä, esim. Sandra Kurki. Hän on toki sairas ja syö lääkkeitä, jotka ovat ehkä aiheuttaneet lihomisen, mutta siis esimerkkinä tuosta todella alhaalla olevasta vatsasta. 

Ehkä en olekaan niin läski sittenkään...

Mutta silti laihdutan!

Vierailija
9/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti kuvaat kyllä. Joskaan farkut ei tuossa vaiheessa ole paras valinta. 

Vanhimmat patsaat mitä on löydetty, jopa 20000-30000 vanhat, on muodokkaita naisfiguureja. Pyöreähkö nainen on kautta aikojen ollut hedelmällisyyden symboli.

Vierailija
10/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniisti kuvaat kyllä. Joskaan farkut ei tuossa vaiheessa ole paras valinta. 

Vanhimmat patsaat mitä on löydetty, jopa 20000-30000 vanhat, on muodokkaita naisfiguureja. Pyöreähkö nainen on kautta aikojen ollut hedelmällisyyden symboli.

Mutta täällä sanottiin, että sellainen keho oli Suomessa läski :(

Vierailija
11/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Ja otsassa k**pä!

Vierailija
12/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ongelmia n

Vierailija
13/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ensimmäisen raskauden jälkeen. Kilon tarkkuudella yhtä lihava olen ollut ennen ja jälkeen raskauksien. Ennen raskauksia alamaha oli täyteläisen pinkeä ja pullea, suorastaan veistoksellinen, nyt on löysä ja ryppyinen selluliittipersemaha.

Vierailija
14/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja pidän farkkujakin, lähes yksinomaan, mutta paidat ja takit pyrin valitsemaan niin että menee tarpeeksi pitkästi yli. Perus t-paidoissa miesten paidat ovat yleensä parempia pituudeltaan ja paksuudeltaan joten suosin niitä. En käytä napapaitoja tms. tai laita paitaa housujen sisään, koska itselleni tyyli ei vatsan takia mielestäni sovi, monille muille voi sopia.

Vierailija
15/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneksi ole, vaikka on reilusti ylipainoa. Olen laihtunut paljon ja maha on sen myötä mennyt makkaroille. Aiemmin se oli pinkeä kuin raskaana. Saa nähdä tuleeko kohta myös pakarat eteen 😬  Synnytyksestä jäi paha vatsalihasten erkauma, lisääköhän sekin riskiä?

Monella näyttää vääränmalliset housut korostavan tuota ilmiötä.

Vierailija
16/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut pyllyä silloin, kun olin mahasta lihavampi, mutta munaa oli silloin vähemmän näkyvillä. Nyt laihana sitä on rapiat 18 cm.

Vierailija
17/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etupylly pyypyy🤭hihiih!🤭

Kauanko ja mineenko ketjuun aiot laittaa tuota samaa kommenttiasi?

Vierailija
18/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, siinä on löysää nahkaa ja vedetty keskeltä pystyyn auki. Arven kanssa näyttää etupersaukselta. Muttei vaatteiden läpi. Ei oo niin pullea.

Vierailija
19/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tuli joku reppu eteen, kun laihduin. Tästä on vuosia jo eikä iho palaudu. Olen ajatellut lihottaa itseäni vähän, niin en näyttäisi näin pahalta. Onko kellään hyviä keinoa, miten lihoa juuri vatsasta?

Vierailija
20/22 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla tuli kun lihoin nopeasti hoitamattoman kilpirauhasen vajaatoiminnan takia 50 kilosta 120 kiloon. Tosiaan on semmoinen persvakomainen vako roikkuvan mahan keskellä alaosassa. Jotkut lihakset kai sen vetää kireälle siitä kohtaa, niin ettei roiku samalla tapaa kuin sivuilta. Nyt tässä laihduttelen tuota ylipainoa pois, saa nähdä jääkö jäljelle sitten ryppyinen nahka persvaolla :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi