Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sara siepin uudessa kodissa kuvassa on yksi järkyttävä detalji!!!!

AndyMcCoys
25.09.2018 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000005840178.html

arvatkaa mikä!??

BIG MAC ATERIA PÖYDÄLLÄ!!!

NYT alkaa Sara lihomaan punkeroksi ja Johanna Tukiaisen tie on edessä

Sara ryhdistystä nyt ja kuntoileaaan, mä voin ruveta vaikka personal raineriksi

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua järkyttää tuo heinäkasa katosta roikkumassa!

Vierailija
2/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistuksen kanan häkki.

Palstatyyne ihan pyörtyy nyt, hups!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinälamput ja noi tollaset seinävaatteet on nyt in.

Vierailija
4/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin liian kliininen ja teennäiseltä vaikuttava koti, en mä tuollaisessa viihtys

mulla on polkupyörä eteisessä, nahkatakit roikkumassa seinällä ja paidat, farkut lattialla ja peti aina petaamatta ja lakanat vaihtamatta, lisksi tyynyt veressä kun revin rupiä relästä ja päästä pari vuotta, ei se veri lähdemihinkään. kitaroita lattialla tai standeissa, pytä täynnä rojua ja 2 tietsikkaa....jimi hendrix juliste seinällä ja muutama lp levy koristeena. tää on miehelle ihan jees, nukun sohvalla koska makuhuone on liian siisti paikka en koe sitä kotoisaksi

katolamppuja ei oo, yksi jalkalamppu on

Vierailija
5/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle ap Sara kertonut, että syö noita joka päivä? Mä ainakin luin, että ois muuttosapuskaa. Varmaan itse laittelee, kantaa ja kokoaa kamojaan, joten sen verran työtä siinä on, että voi parit mäkit illalla syöpästä. Ja tuota noin, mitäköhän tämä(kään) asia sinulle kuuluu? Jos noin sun elämä pyörii jonkun julkimon ympärillä ja riippuvaisena, niin ota häneen yhteyttä, ei me täällä voida vaikuttaa Saran syömisiin.

Miksi piti vielä Tukiainenkin ottaa tähän pontimeksi? Eiköhän hänenkin voisi jo antaa olla siellä missä on. Tiedä vaikka olisi rauhoittunut ja löytänyt elämälleen oikean suunnan. Kaikenlaisia somesta eläviä typeryksiä sitä onkin, kuten taas tästäkin aloituksesta nähdään.

Vierailija
6/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin sponsored by McDonald's. Kuvaamisen jälkeen Sara kantaa aterian hazmat-puvussa pihdeillä ulos.

Vierailija
7/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö syty palamaan tuollaiset lamput?

Vierailija
8/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kukkapuskaa ja seinävaatetta pitää siirrellä ees taas kuvien mukaan. Tuo lamppu on jotain niin rumaa.

Vierailija
9/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heinälamput ja noi tollaset seinävaatteet on nyt in.

Olkoot vaan in, mutta ruma on.

Palstamammat vääntää varmaan vaikka pazkakasan pöytäkoristeeksi, jos se on trendikästä.

Vierailija
10/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin sponsored by McDonald's. Kuvaamisen jälkeen Sara kantaa aterian hazmat-puvussa pihdeillä ulos.

Sara on kylläkin kertonut useaan kertaan instagramissaan rakastavansa hampurilaisia.

Vierailija
11/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista tietää, kuka asunnon on sisustanut.

Ullanlinnassa oli paljon sisustusliikkeitä.

Vierailija
12/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sara on kylläkin kertonut useaan kertaan instagramissaan rakastavansa hampurilaisia.

Sponsored by McDonald's?

Vierailija
13/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää kotiaan esitellä, tietysti rahan takia. Ton linnunpesä lampunkin varmaan on saanut joltain kaupalta ja nyt sen pitää näkyä kuvissa.

Vierailija
14/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sponsored by McDonald's?

Joo ei.

Vierailija
15/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyMcCoys kirjoitti:

jotenkin liian kliininen ja teennäiseltä vaikuttava koti, en mä tuollaisessa viihtys

mulla on polkupyörä eteisessä, nahkatakit roikkumassa seinällä ja paidat, farkut lattialla ja peti aina petaamatta ja lakanat vaihtamatta, lisksi tyynyt veressä kun revin rupiä relästä ja päästä pari vuotta, ei se veri lähdemihinkään. kitaroita lattialla tai standeissa, pytä täynnä rojua ja 2 tietsikkaa....jimi hendrix juliste seinällä ja muutama lp levy koristeena. tää on miehelle ihan jees, nukun sohvalla koska makuhuone on liian siisti paikka en koe sitä kotoisaksi

katolamppuja ei oo, yksi jalkalamppu on

Okei....suurin osa ei varmaankaan viihtyis sun kodissa, luulisin. ;)

Vierailija
16/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää, kuka asunnon on sisustanut.

Ullanlinnassa oli paljon sisustusliikkeitä.

Sara itse, on todella taitava sisustaja.

Vierailija
17/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks pitää kotiaan esitellä, tietysti rahan takia. Ton linnunpesä lampunkin varmaan on saanut joltain kaupalta ja nyt sen pitää näkyä kuvissa.

Miten niin esitellä? Vastaavia kuvia on instagram täynnä, ei kai tuo sen enempää esittelyä ole kuin mikään muukaan kuva instagramissa. Tekipä Sara mitä tahansa, niin aina väärin menee. 

Vierailija
18/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis koti. Itse ainakin tykkäisin. myös siitä mäkkärin ateriasta.

Vierailija
19/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on ilmeisen helppo saada asunto, kun jo viikon päästä erosta sisustaa uutta. Vai onkohan ennakoinut jo aikaisemmin lähtöään.

Vierailija
20/71 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli karsea. Voin vain kuvitella miten se pöllyää jo viikon päästä, varsinkin kun tekstiileitä näyttää olevan. Miten tuollaisen hei äläkän edes siivoaa? Ravistelemalla? Hyhhyh...