Sara siepin uudessa kodissa kuvassa on yksi järkyttävä detalji!!!!
https://www.is.fi/viihde/art-2000005840178.html
arvatkaa mikä!??
BIG MAC ATERIA PÖYDÄLLÄ!!!
NYT alkaa Sara lihomaan punkeroksi ja Johanna Tukiaisen tie on edessä
Sara ryhdistystä nyt ja kuntoileaaan, mä voin ruveta vaikka personal raineriksi
Kommentit (71)
Voi kauhistuksen kanan häkki.
Palstatyyne ihan pyörtyy nyt, hups!
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua järkyttää tuo heinäkasa katosta roikkumassa!
Heinälamput ja noi tollaset seinävaatteet on nyt in.
jotenkin liian kliininen ja teennäiseltä vaikuttava koti, en mä tuollaisessa viihtys
mulla on polkupyörä eteisessä, nahkatakit roikkumassa seinällä ja paidat, farkut lattialla ja peti aina petaamatta ja lakanat vaihtamatta, lisksi tyynyt veressä kun revin rupiä relästä ja päästä pari vuotta, ei se veri lähdemihinkään. kitaroita lattialla tai standeissa, pytä täynnä rojua ja 2 tietsikkaa....jimi hendrix juliste seinällä ja muutama lp levy koristeena. tää on miehelle ihan jees, nukun sohvalla koska makuhuone on liian siisti paikka en koe sitä kotoisaksi
katolamppuja ei oo, yksi jalkalamppu on
Onko sulle ap Sara kertonut, että syö noita joka päivä? Mä ainakin luin, että ois muuttosapuskaa. Varmaan itse laittelee, kantaa ja kokoaa kamojaan, joten sen verran työtä siinä on, että voi parit mäkit illalla syöpästä. Ja tuota noin, mitäköhän tämä(kään) asia sinulle kuuluu? Jos noin sun elämä pyörii jonkun julkimon ympärillä ja riippuvaisena, niin ota häneen yhteyttä, ei me täällä voida vaikuttaa Saran syömisiin.
Miksi piti vielä Tukiainenkin ottaa tähän pontimeksi? Eiköhän hänenkin voisi jo antaa olla siellä missä on. Tiedä vaikka olisi rauhoittunut ja löytänyt elämälleen oikean suunnan. Kaikenlaisia somesta eläviä typeryksiä sitä onkin, kuten taas tästäkin aloituksesta nähdään.
Kuitenkin sponsored by McDonald's. Kuvaamisen jälkeen Sara kantaa aterian hazmat-puvussa pihdeillä ulos.
Eikö syty palamaan tuollaiset lamput?
Samaa kukkapuskaa ja seinävaatetta pitää siirrellä ees taas kuvien mukaan. Tuo lamppu on jotain niin rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heinälamput ja noi tollaset seinävaatteet on nyt in.
Olkoot vaan in, mutta ruma on.
Palstamammat vääntää varmaan vaikka pazkakasan pöytäkoristeeksi, jos se on trendikästä.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin sponsored by McDonald's. Kuvaamisen jälkeen Sara kantaa aterian hazmat-puvussa pihdeillä ulos.
Sara on kylläkin kertonut useaan kertaan instagramissaan rakastavansa hampurilaisia.
Olisi mielenkiintoista tietää, kuka asunnon on sisustanut.
Ullanlinnassa oli paljon sisustusliikkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara on kylläkin kertonut useaan kertaan instagramissaan rakastavansa hampurilaisia.
Sponsored by McDonald's?
Miks pitää kotiaan esitellä, tietysti rahan takia. Ton linnunpesä lampunkin varmaan on saanut joltain kaupalta ja nyt sen pitää näkyä kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sponsored by McDonald's?
Joo ei.
AndyMcCoys kirjoitti:
jotenkin liian kliininen ja teennäiseltä vaikuttava koti, en mä tuollaisessa viihtys
mulla on polkupyörä eteisessä, nahkatakit roikkumassa seinällä ja paidat, farkut lattialla ja peti aina petaamatta ja lakanat vaihtamatta, lisksi tyynyt veressä kun revin rupiä relästä ja päästä pari vuotta, ei se veri lähdemihinkään. kitaroita lattialla tai standeissa, pytä täynnä rojua ja 2 tietsikkaa....jimi hendrix juliste seinällä ja muutama lp levy koristeena. tää on miehelle ihan jees, nukun sohvalla koska makuhuone on liian siisti paikka en koe sitä kotoisaksi
katolamppuja ei oo, yksi jalkalamppu on
Okei....suurin osa ei varmaankaan viihtyis sun kodissa, luulisin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää, kuka asunnon on sisustanut.
Ullanlinnassa oli paljon sisustusliikkeitä.
Sara itse, on todella taitava sisustaja.
Vierailija kirjoitti:
Miks pitää kotiaan esitellä, tietysti rahan takia. Ton linnunpesä lampunkin varmaan on saanut joltain kaupalta ja nyt sen pitää näkyä kuvissa.
Miten niin esitellä? Vastaavia kuvia on instagram täynnä, ei kai tuo sen enempää esittelyä ole kuin mikään muukaan kuva instagramissa. Tekipä Sara mitä tahansa, niin aina väärin menee.
Kaunis koti. Itse ainakin tykkäisin. myös siitä mäkkärin ateriasta.
Helsingissä on ilmeisen helppo saada asunto, kun jo viikon päästä erosta sisustaa uutta. Vai onkohan ennakoinut jo aikaisemmin lähtöään.
Vierailija kirjoitti:
Se oli karsea. Voin vain kuvitella miten se pöllyää jo viikon päästä, varsinkin kun tekstiileitä näyttää olevan. Miten tuollaisen hei äläkän edes siivoaa? Ravistelemalla? Hyhhyh...