Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies unohtaa käymämme keskustelut

Vierailija
25.09.2018 |

Mitähän tässä voisi enää tehdä... Mieheni ei muista käymiämme isojakaan keskusteluja vaan ihmettelee asioita mistä on jo puhuttu. Itkin vasta miehelle sitä että olen masentunut ja täysin voimaton elämäni kanssa. Minulla on pari sairautta ja ne yhdistettynä käyttämään lääkitykseen on oloni surkea. Jaksan juuri ja juuri suoriutua työstäni ja arjesta, yritän myös parhaani mukaan hoitaa parisuhdetta. Iloa en saa kuitenkaan juuri mistään. Puhuimme miehen kanssa kuinka olen jumissa enkä näe mitään keinoa tilanteen parantamiseen. Hän vaikutti ymmärtävänsä ja lohdutti Nyt mies sitten ihmettelee minulle miksen innostu sängyssä erikoisempiin juttuihin. Pystyn juuri ja juuri psyykkaamaan itseni siihen fiilikseen että meillä on seksiä 2-3 kertaa viikossa, ja sanoin tästä miehelle keskustelun aikana. Ja tämä on hyvää seksiä, ei mitään lahnan panemista... Mutta tämä ei riitä miehelle. Pitäisi olla peppuhommia ja vaikka mitä muuta. Kysyin mieheltä eikö hän todellakaan muista kuinka vasta itkin hänelle elämäni surkeutta. Mies oli ihan ihmeissään. Sitten hän ihmetteli eikö asialle voi tehdä mitään. Eli ei muista ollenkaan kuinka itkin nimenomaan sitä ettei minulla ole enää mitään reittiä ulos tästä tilanteesta.

Tuntuu että mies näkee tilanteen vain omalta kannaltaan ja surkuttelee sitä ettei hän saa peppuseksiä ym. erikoisempia asioita sängyssä. Samaan aikaan minä olen sairas ja kuilun pohjalla ja yritän viimeisillä voimillani pitää miestä tyytyväisenä. Jos tilanne olisi toisinpäin olisin itse surullinen siitä että puolisoni voi huonosti enkä miettisi mistä ekstroista jään itse paitsi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole tossa tilanteessa mitään velvollisuutta miellyttää miestä vaan tärkeämpää, että saat haettua apua itsellesi. Joko miehesi ei ymmärrä sinua/oloasi/tilanteen vakavuutta tai ei vaan kuuntele ja osaa ottaa vastaan tuota pahaa oloa. 

Oli miten oli, keskusteluapua tms. tuki olisi varmasti tarpeen ja sen jälkeen voi sitten miettiä tuota parisuhdekuviota ja niitä seksiasioita. Itse sanoisin miehelle suoraan, että nyt en pysty/jaksa/kykene keskittymään tommoiseen kuin sen verran, mitä jaksan ja ilmaisisin myös sen, että toivon toisen olevan tukena tuossa. Ja ettei ihmettele etten nyt todellakaan pysty samanlaiseen vastavuoroisuuteen tässä tällä hetkellä. 

Vierailija
22/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pelkkä p-seksin ehdottaminen riittäis itselleni syyksi suhteen päättämiseen välittömästi.

:D mä taas ajattelen, että HYVÄSSÄ parisuhteessa uskaltaa puhua kaikesta, etenkin niistä seksuaalisista mieltymyksistä... itselle ei kyllä sopisi noin ahdasmielinen kumppani, joka pistäisi heti suhteen poikki, kun kertoisin omista toiveistani. Hui olkoon!  MIehellesi vinkki: Juokse ja lujaa! t. nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun lukeminen saa minut kiitolliseksi siitä, että minulla on kotona aikuinen mies, joka kykenee asettumaan toisenkin asemaan. Eipä ole ihme, että niin monet liitot päättyvät eroon, kun ilmeisen suuri osa miehistä on täysin empatiakyvyttömiä eikä edes itse ymmärrä sitä.

Kyllä. Itse sairastaa ja hautoo itsemurhaa, vierellä ”tukemassa”

narsistinen, lapsen tasolle jääänyt persepanoata fantasioiva debiili. Auta jumala.

Vierailija
24/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan ajatella asiaa sekä aloittajan, että miehen ajatusmaailmasta.

Jos mies ei ole itse kokenut masennusta, ei osaa ajatella kuinka moneen asiaan se vaikuttaa.

Ja aloittaja taas ehkä ei osaa sanoa miehelle kuinka moneen asiaan masennus hänellä vaikuttaa.

Asiaa ehkä auttaisi, että aina kun tulee arjessa joku asia, niin sanot sen ääneen miehelle, etkä vain näissä keskusteluissanne.

Silloin asia konkretisoituu helpommin.

*Nykyään minun on miltei mahdotonta jaksaa imuroida, varmaan tuntuu oudolta, ihmettelen sitä itsekin, mutta niin vain on*?

*Joku ennen tekemäni pikkuasia on nyt tosi vaikea tehdä, mutta masennukseni vaikuttaa siihen todella paljon. Ymmärrän, ettet sitä aina jaksa huomata*..

Kannattaa myös selkeästi sanoa, että esimerkiksi määrätynlainen seksi ei nyt jaksa kiinnostaa.

Tai kertoa ylipäätään, että masennuksen vuoksi myös seksihalut ovat vähentyneet. Voitko kysyä juuri tämän, että ajatteleeko mies seksin aloittajaa piristävän?

Liian pitkät monologiset *vuodatukset* usein menevät hukkaan.

Itse sen huomasin. Ja pahoitin mieleni, koska luulin, että mies oli kuunnellut ja ymmärtänyt.

Lyhyemmät ja selkeämmin puheenvuorot auttoivat. Ja ei liikaa yhdellä kertaa.

Joku nyt sanoo, että miehen pitää kyllä ymmärtää normaalia puhetta, niin varmaan, mutta jos selkeys auttaa miestä ymmärtämään, niin sehän on tässä tärkeämpää eikö niin?

Ja tilanne paranee sillä.

Auttaisiko jos puhuisit miehelle tavallaan yhden palasen kerrallaan?

Se, mikä eniten vaivaa ihan selväksi.

Sitten jos tuntuu, että mies kuunteli ja ymmärsi, niin joku muu.

Mitään peppuseksiä tai erikoisjuttuja ei tarvitse toteuttaa, sen voit sanoa miehelle selkeästi. Jos siis et itse sitä halua.

Ja muutenkin jos et jaksa sekaiä ylipäätään joskus niin sano se rauhallisesti, mieluummin hyvissä ajoin ennekuin alatte puuhailla. Jos teet sen vasta kun mies luulee, että asia on sinulle OK, niin on vaikeampaa.

Vierailija
25/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heittäisin välittömästi ulos ukon joka ei tajua seksistä edes sen vertaa, että mihin reikään se pipuli työnnetään.

Anaalivaiheeseen juuttunut ipana kuuluu hiekkalaatikolle.

Vierailija
26/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttää sulta salaa rauhoittavia lääkkeitä, ne voi poistaa lähimuistin lähes täysin!

Usko pois.

Vau, exäni käytti noita ja tämä kyllä selittää paljon hänen käytöksestään.

Vierailija
27/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä selvisi tuon tyyppisen ongelman syyksi se, että mies tulee kodista, jossa muutenkin vähän erikoinen äiti ja myöhemmin äidin opettamina siskotkin ovat kuulemma keksineet kaikenlaisia vaivoja ja liioitellen ulisseet tuskasta ihan vain saadakseen huomiota, vaikkei mikään ole oikeasti ollut hätänä. Siksi hän ei osannut ottaa minun oikeaa sairauttani ja oikeita, pahoja kipujani alkuun todesta ja reagoi kummallisesti.

Itse en todellakaan valita ja koetan pitää iloista naamaa, koska en halua huolestuttaa toista. Sitten kun olin jo todella kipeä ja sanoin asiasta miehelle, hän ensin ohitti koko asian ja sitten suuttui. Hän piti sitä teatterina ja pelinä. Voisiko olla, että sinunkin miehesi kuvittelee sinun näyttelevän ja liioittelevan, koettavan kontrolloida häntä "masennuksella"?

Vierailija
28/28 |
25.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttää sulta salaa rauhoittavia lääkkeitä, ne voi poistaa lähimuistin lähes täysin!

Usko pois.

Vau, exäni käytti noita ja tämä kyllä selittää paljon hänen käytöksestään.

Joo! Huomasin tämän itsekin eksässäni, siitä toi tulikin mieleen.

Alkuperäisen kommentin kirjoittaja.

Tietyissä piireissä kun liikkui, niin sain kuulla että yllättävän moni mies nappaili kaikenlaisia pillereitä salaa naisystävältään : /

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme