Ekat tinder treffit takana..
Viestittelimme treffien jälkeen ja mies ilmoitti että haluaa vielä pohtia omia ajatuksia meidän suhteen. Eli voin varmaan jo asennoitua siihen että toisia treffejä ei tule?
Kommentit (13)
Vähän nyt itsekunnioitusta peliin. Jos joku mies sanoo noin, pitää unohtaa koko tyyppi ja mennä eteenpäin eikä jäädä haikailemaan perään, etenkin kun kyseessä on ventovieras ihminen! Muutenkin olisi hyvä käydä treffeillä useiden miesten kanssa eikä keskittyä yhteen kerralla, kun siinä sitten aina käy niin, että naiset kohdistavat aivan liikaa aikaansa ja energiaansa jonkun satunnaisen äijän oikkuihin ja haluihin.
Et halua olla mikään ehkä - tai varavaihtoehto jota pitää miettiä. Mutta hyvä että edes ilmoitti mitä mieltä on, monet vaan häviää treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vähän nyt itsekunnioitusta peliin. Jos joku mies sanoo noin, pitää unohtaa koko tyyppi ja mennä eteenpäin eikä jäädä haikailemaan perään, etenkin kun kyseessä on ventovieras ihminen! Muutenkin olisi hyvä käydä treffeillä useiden miesten kanssa eikä keskittyä yhteen kerralla, kun siinä sitten aina käy niin, että naiset kohdistavat aivan liikaa aikaansa ja energiaansa jonkun satunnaisen äijän oikkuihin ja haluihin.
Multitreffaajat ovat iso turn off. Vakava suhde on mahdoton heidän kanssa.
Ei tähän mennessä yksikään "mun täytyy vähän miettiä" henkilö myöhemmin ilmoittanut haluavansa tavata uudelleen. Nykyään totean suoraan, että eiköhän myönnetä tilanne suoraan. Oma lukunsa on henkilöt, jotka ennen treffejä viestii ahkeraan ja treffien jälkeen hiljenevät vain 4-5 päivän päästä laittaakseen viestin "joo mun piti vähän miettiä ja ei meistä kyllä ole mihinkään". Ymmärrän, jos ei kasvotusten halua sanoa mitään mutta fiksu ihminen infoaa pikimmiten. Uskallan väittää ihmisten kyllä tietävän heti treffien jälkeen kiinnostaako tavata uudestaan vai ei.
Perusongelma on, että niin hyviä ensitreffejä ei olekaan, että niiden jälkeen voisi luottaa toisten treffien toteutuvan.
Poistu koko roskasta ja etsi ihmisiä livenä. Aidompaa ja löydät suuremmalla varmuudella oman henkisiä ihmisiä. Ongelma toki, jos mitään omaan juttua ei ole, harrasteita, kaveripiiriä tms. josta voisi livenä ihmiseen törmätä.
En tiedä, alkaa jo usko mennä. Olen yrittänyt suhtautua avoimin mielin tähän treffailuun mutta mikään ei vaan johda sen pitemmälle. Löytäisikin jonkun livenä oikeasta elämästä, tuo tinder ei ehkä ole minua varten. Mutta vaikealta tuntuu. Itsellä kun ei ole isoja kaveripiirejä. Harrastuksia on mutta ei sellaisia mistä miehiä voisi löytää.. Masentaa. Alkaa miettimään että mikä itsessä on vikana. Ap
Nyt olet yhden kokemuksen rikkaampi, mitä eroa on oikeilla treffeillä ja Tinder-treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia miehelle pitää kuitenkin yksi hyvä riittää?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, alkaa jo usko mennä. Olen yrittänyt suhtautua avoimin mielin tähän treffailuun mutta mikään ei vaan johda sen pitemmälle. Löytäisikin jonkun livenä oikeasta elämästä, tuo tinder ei ehkä ole minua varten. Mutta vaikealta tuntuu. Itsellä kun ei ole isoja kaveripiirejä. Harrastuksia on mutta ei sellaisia mistä miehiä voisi löytää.. Masentaa. Alkaa miettimään että mikä itsessä on vikana. Ap
Tinderissä menestyvät ne, jotka menestyvät oikeassakin elämässä. Tinder ei tarjoa mitään oikotietä mihinkään.
Joo, ei tule toisia treffejä.
Tuo oli hienovarainen tapa kertoa se aika suoraan.