Missä iässä teillä loppui seksielämä?
Itselläni se alkoi hiipumaan joskus 3kymppisenä niin että ikävuoden 36v jälkeen sitä oli hyvin satunnaisesti ja ikävuosina 38v-40v tyyliin 1x/vuodessa. 41v iässä en saanut kertaakaan, loppuviikosta täytän 42v.
Mies ei halua minua.
Kommentit (136)
Ei ole loppunut, päinvastoin paranee ja määrä lisääntynyt. N43
45/47 ollaan nyt ja väh. kerran viikossa.
rakastellaan. Suutelua, halaamista päivittäin.
Tällä hetkellä rouvalla hieman heikompi libido.
Vierailija kirjoitti:
Hygienia? Sheivaus? Paino?
Yksinkertaista joidenkin elämä, tai päänsisältö, sanoisi mieheni. Ja pakko todeta, että olen samaa mieltä.
Ja kyllä, antaisin toisen käsivarteni jos "syy/t" asiaan olisivat noin helppoja ja pinnallisia.
Ap
Eihän sitä vielä tiedä. Toistaiseksi ei ole kumppania, mutta mistä tulevaisuudesta tietää. Minusta olet ap tyhmä, kun vastuutat oman seksielämäsi toisille.
N46
Melko samat. Jossain 34-v. alkoi hiipumaan. Ei vain enää kiinnosta.
Ei ole loppunut, on tosin vähentynyt hieman. Sitä on noin 2 kertaa viikossa. M 57 ja N 54.
35 -vuotiaana loppui kokonaan.
N41
Alkoi 26, loppui 29. En harrasta enää seksiä, kyllästyin olemaan miehille vain patja.
24-vuotiaana, kun silloinen suhde päättyi. Ja jatkui 40-vuotiaana, kun seuraava suhde alkoi. Nyt on seksiä 2-3 kertaa viikossa, haluaisin kyllä enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
24-vuotiaana, kun silloinen suhde päättyi. Ja jatkui 40-vuotiaana, kun seuraava suhde alkoi. Nyt on seksiä 2-3 kertaa viikossa, haluaisin kyllä enemmänkin.
Ja N42 oli tää.
42v loppu, miehellä ei toimi eikä edes halua enää yrittää. Mulle ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hygienia? Sheivaus? Paino?
Yksinkertaista joidenkin elämä, tai päänsisältö, sanoisi mieheni. Ja pakko todeta, että olen samaa mieltä.
Ja kyllä, antaisin toisen käsivarteni jos "syy/t" asiaan olisivat noin helppoja ja pinnallisia.Ap
Eli, olet siis hillitön fädäri?
Syntymään! Olen ikuinen sinkku ja peräkammarin poika.
Vaihda miestä