Missä iässä teillä loppui seksielämä?
Itselläni se alkoi hiipumaan joskus 3kymppisenä niin että ikävuoden 36v jälkeen sitä oli hyvin satunnaisesti ja ikävuosina 38v-40v tyyliin 1x/vuodessa. 41v iässä en saanut kertaakaan, loppuviikosta täytän 42v.
Mies ei halua minua.
Kommentit (136)
29v erosin ja 34 vuotiaana edelleen yksin. Ilman seksiä on mennyt nämä vuodet. Treffeillä muutama kerta käyty, mutta liian uuvuttavaa. Olen tippunut jo kärryiltä ihmisten tapaamisen suhteen ja introvertille liian raskaita tinder tai nettideittailu tai oikeastaan yhdenillanjutut ylipäätään. En toisaalta valita. Kunhan totean. Olen siis tietämätön sen suhteen onko tämä pysyvä tila vai ei.
Vierailija kirjoitti:
24-vuotiaana, kun silloinen suhde päättyi. Ja jatkui 40-vuotiaana, kun seuraava suhde alkoi. Nyt on seksiä 2-3 kertaa viikossa, haluaisin kyllä enemmänkin.
Etkö tee aloitetta vai kieltäytyykö miehesi suorastakin ehdotuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni se alkoi hiipumaan joskus 3kymppisenä niin että ikävuoden 36v jälkeen sitä oli hyvin satunnaisesti ja ikävuosina 38v-40v tyyliin 1x/vuodessa. 41v iässä en saanut kertaakaan, loppuviikosta täytän 42v.
Mies ei halua minua.Vaihda miestä.Tyhmähän sä olet jos tuohon tyydyt.
Olen kohta viiskymppinen ja vielä on eloa.
eli kun miestä ei enää kiinnosta, sen saa laittaa vaihtoon. Ja jos mies laittaa nuorempana vaihtoon koska naista ei kiinnosta tarpeeksi, mies on sika.
Seksi ei ole mikään ihmisoikeus. Kenenkään ei ole velvollisuus antaa.
Noin 48-vuotiaana, kiinnostus ja halut loppuivat ketipinor lääkityksen aloitettuani.
Häh..?? Miten niin loppui?! Seksi kuuluu parisuhteeseen...
Välillä on aktiivisempaa, joskus hiljaisempaa. Silti joka viikko vähintään kerran.
N43
Onpa surullista lukea tällaista. Meillä jatkuu seksielämä, vaikka olemme molemmat lähes 7-kymppisiä. Yhteistä taivalta yli 40 vuotta.
Ollaan miehen kanssa kuusikymppisiä. Kummassakin eletyn elämän jäljet näkyvät, mutta seksiä harrastetaan edelleen viikottain.
Olin 25-vuotias. Ensimmäinen ja viimeinen seurustelusuhde.
N51
Jos seksi loppuu, suhde loppuu. Uutta tilalle, niin johan peitto heiluu taas. Vaihtamalla todellakin paranee!
Ei ole loppunut. Hommat hoituu nautinnollisesti. ( ja ei olla edes hoikkia )
N49 ja M52 ja yhdessä on oltu nyt 27 vuotta.
Nyt eläkkeellä on vain virkistynyt. Tosin Sildenafiliä mies ottaa joskus lisäbuustiksi. Nyt on aikaa monesti viikossakin. M65 ja N63.
En onneksi elä parisuhteessa, niin seksiä ei ole pakko harrastaa (en ole koskaan pitänyt siitä). Viimeksi minua köyrittiin n.13 vuotta sitten.
En aio enää koskaan harrastaakaan seksiä, eli kohdaltani se siis loppui n.32vuotiaana.
Sitä ennenkin vain harvoin, paitsi sillon kun halusin raskaaksi 28-29v, tuli oltua usein selällään sen vuoden ajan.
Seksi ei ole itsetarkoitus vaan osa toimivaa parisuhdetta. Seksissä on kyse toisen ihmisen mielen koskettamisesta.
Fyysinen himo ei ole enää keskeistä, vaan hellyys, luottamus ja läheisyys.
Yhdessä 34 vuotta.
M56
Vierailija kirjoitti:
Hygienia? Sheivaus? Paino?
Kusipää?
Miehellä on erektio-ongelmia, ja ei halua edes yrittää. Ilmeisesti pelkää epäonnistumista liikaa. Ollaan molemmat 41, ongelmaa ollut jo useamman vuoden. En ole eroamassa hänestä vaikka seksiä ei olekaan, on muuten kovin hyvä ja rakas mies.
Surullista luettavaa. Maailman paras maa ja paskimmat mahdollisimmat ihmiset asuu siellä.
Alle 30 v seksielämämi oli todella hiljaista.
30-40 v se alkoi piristyä selvästi.
40- se on ollut vilkkainta ikinä! Sekä määrällisesti että laadullisesti.
Olen parhaillaan 48 ja miez on 52 ja peitto heiluu monta kertaa viikossa.
Ap hanki toinen mies, tuossa tilanteessa vaihtamalla paranee. Itse asiassa se paranee molemmille tastusti, koska te ette selvästi vaan ole seksuaalisesti yhteensopivia.
Minä vähän yli 40 ja vaimo täpärästi alle. Ei se nyt loppunut ole, mutta todella pienellä liekillä. En pidä niin "kirjaa", mutta kyllä tuossa kesällä ehdin jo ajatella, että olikohan se oikeasti tässä...
Jos tahti on kerran kuussa tai harvempi, on se minusta oikeastaan sama kuinka usein sitä seksiä on (vai onko ollenkaan). Muu läheisyys on joka tapauksessa isommassa roolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua minua.Vaihda miestä.Tyhmähän sä olet jos tuohon tyydyt.
eli kun miestä ei enää kiinnosta, sen saa laittaa vaihtoon. Ja jos mies laittaa nuorempana vaihtoon koska naista ei kiinnosta tarpeeksi, mies on sika.
Seksi ei ole mikään ihmisoikeus. Kenenkään ei ole velvollisuus antaa.
No ei olekkaan, mut ei kenelläkään myöskään oo velvollisuutta jäädä suhteeseen, jossa halut ei kohtaa.
Vaihda miestä.Tyhmähän sä olet jos tuohon tyydyt.