Muita, joilla särkee jalkoja kuukautisten aikana?
Onko kenelläkään muulla kokemuksia, että kuukautisten aikana särkee jalkoja? Tämä lähtee alaselästä ja säteilee reiteen ja lonkkaan. Vain toinen jalka on kipeä. Kipu ei ole mitään kovin voimakasta, mutta todella ilkeän tuntoista vihlontaa. Löytyykö kohtalontovereita?
Kommentit (22)
Joo täällä kans! Inhottavasti pakottaa jalkoihin
Kyllä etureisiä,mutta vain alkupäivänä
Ihanaa löytää kohtalontovereita! Olen luullut olevani ainoa. Tämä on todella inhottavaa pakotusta ja juurikin kuin jotain hermokipua. En tiedä, miten päin olisi, kun pakottaa niin kovasti. Olen syönyt särkylääkettä tämän päivän. ap
Nykyisin ei jostain syystä enää, mutta noin 15-17-vuotiaana mullakin vihloi menkkojen aikaan aina vasenta lonkkaa. Se tuntui kyllä tosi inhottavalta. Sen jälkeen muutamia vuosia menkkakivut tuntuivat peräsuolessa varsinkin kakalla käydessä ja nykyään ei juurikaan ole enää kipuja ollenkaan, kun olen jättänyt hormonaalisen ehkäisyn pois, mikä on vähän hassua, kun yleensähän homma on juuri toisin päin.
Mulla särkee yleensä melkein koko kroppaa ekana päivänä. Ilman särkylääkkeitä en pääsisi sängystä ylös.
Molempia jalkoja särkee. Alaselkää särkee. Päätä särkee. Vatsaa särkee. 2 päivää vuotaa niin paljon että saa 15 min välein ravata vessassa ja joka toisella kerralla vaihtaa suojan. Noin 4 päivää kuukaudesta oon täysin toimintakyvytön ja vuoteen oma. Ensin särkyjen takia ja sitten vuodon.
Ihanaa olla nainen.
Minullakin särkee jalkoja kuukautisten aikana. Siis kun vaimolla on kuukautiset. Ihme juttu. Asiaan saattaa vaikuttaa se kun ehdotin menkkaseksiä niin vaimo kaatoi ruokapöydän jalkojeni päälle.
Vierailija kirjoitti:
Molempia jalkoja särkee. Alaselkää särkee. Päätä särkee. Vatsaa särkee. 2 päivää vuotaa niin paljon että saa 15 min välein ravata vessassa ja joka toisella kerralla vaihtaa suojan. Noin 4 päivää kuukaudesta oon täysin toimintakyvytön ja vuoteen oma. Ensin särkyjen takia ja sitten vuodon.
Ihanaa olla nainen.
Oletko kokeillut reseptillä saatavia tulehduskipulääkkeitä. Itselläni paitsi auttoivat kipuun (käsikaupan lääkket ei), myös vähensivät vuotoa merkittävästi.
Särkee voih kirjoitti:
Minullakin särkee jalkoja kuukautisten aikana. Siis kun vaimolla on kuukautiset. Ihme juttu. Asiaan saattaa vaikuttaa se kun ehdotin menkkaseksiä niin vaimo kaatoi ruokapöydän jalkojeni päälle.
Olisipa tuo totta. Olisit nimittäin ansainnut särkysi idioottimaisilla kommenteilla.
Joo särkee. Synnytyspoltotkin tuntuivat reisissä. Kamalaa.
Minulla myös. Jalkani ovat myös turvoksissa (samoin koko kehoni on hieman turvonnut, mutta turvotus aiheuttaa jaloissa särkyä). Pahinta särky on siinä polvien ja nilkkojen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Särkee voih kirjoitti:
Olisipa tuo totta. Olisit nimittäin ansainnut särkysi idioottimaisilla kommenteilla.
Miten voit olla noin sydämetön ihminen? Kun naista sattuu niin tulee myötätuntoa, mutta kun miestä sattuu niin se on ansaittua?
9
Vierailija kirjoitti:
Särkee voih kirjoitti:
Kauheen rumasti sanottu. Miten sie voitkii olla noin mulukku vaik issäis ja äiteis on kunnon miehii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särkee voih kirjoitti:
Miten voit olla noin sydämetön ihminen? Kun naista sattuu niin tulee myötätuntoa, mutta kun miestä sattuu niin se on ansaittua?
9
Kuukautiset eivät ole itse aiheutettuja. Tyhmien kommenttien seuraukset ovat. Siinä on se ero. Ei sukupuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särkee voih kirjoitti:
Kauheen rumasti sanottu. Miten sie voitkii olla noin mulukku vaik issäis ja äiteis on kunnon miehii?
Et voi tietää ovatko kunnollisia. Etkä sitäkään ovatko miehiä vai naisia. Vai kenties jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Särkee voih kirjoitti:
9
Heti kun sinulla on kuukautiskipuja vastaavat kivut kerran kuukaudessa (ilman, että olet itse niitä aiheuttanut), lupaan tulla paijaamaan päätäsi ja tarjoamaan teetä ja sympatiaa. Voin myös lämmittää kaurapussin. Se helpottaa yleensä.
Mulla kans sattuu reidet ja nimenomaan etureidet pari ekaa päivää. Juuri sellaista vihlontaa ja ikävän tuntuista. Vatsakivuista en onneksi kärsi ikinä. <3
Juu, koko kroppaa voi särkeä sillai vähän, ja on vielä jäykempi olo kuin normaalisti. harvemmin mulla vatsaan sattuu, mutta just jalkasärkyä on.
Samä täällä. Vain toista jalkaa kivistää, ja kipu on kuin hermokipua. Burana onneks auttaa.