Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!

Vierailija
24.09.2018 |

Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)

Kommentit (5163)

Vierailija
161/5163 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen se Andrei on tai mistä kaupungista? Aina menny ohi tämä ku satunnaisesti oon ohjelmaa seurannut.

Andrei on Moldaviasta.

Moldovasta. 

Mutta asunut Irlannissa jo pitkään. Olisikohan jo Irlannin kansalaisuuskin? Kun alkujaksoista muistelen, että mietin itsekseni, miksi amerikkalaiset luulee, että irlantilainen pitää jotenkin lottovoittona jos pääsee Usaan? 

Vierailija
162/5163 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

David on vihdoin saanut töitä.

"It turns out that David is working as a college professor. Starcasm shared the details about his new job. It is a bit odd that if he is qualified to do this type of work that he didn’t have a job before. It turns out that David Toborowsky has degrees in Health Administration, Aviation, plus he is certified to Teach English as a 2nd language. This does make fans wonder why he didn’t get a job doing one of these when they were hurting for money on 90 Day Fiance (lähde: www.soupdirt.com)"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/5163 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tänään kesti jakso vaan tunnin? Byhyy!

Vierailija
164/5163 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan jälleentapaaminen ens viikolla?

Vierailija
165/5163 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä maalainen se Andrei on tai mistä kaupungista? Aina menny ohi tämä ku satunnaisesti oon ohjelmaa seurannut.

Andrei on Moldaviasta.

Moldovasta. 

Mutta asunut Irlannissa jo pitkään. Olisikohan jo Irlannin kansalaisuuskin? Kun alkujaksoista muistelen, että mietin itsekseni, miksi amerikkalaiset luulee, että irlantilainen pitää jotenkin lottovoittona jos pääsee Usaan? 

Ei millään pahalla mutta.. ooksä ikinä käynyt Irlannissa? Se maa, ne ihmiset.. mä olisin lähtenyt varmaan takaisin Moldovaan.

Vierailija
166/5163 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andrei on Moldaviasta.

Moldovasta. 

Ei millään pahalla mutta.. ooksä ikinä käynyt Irlannissa? Se maa, ne ihmiset.. mä olisin lähtenyt varmaan takaisin Moldovaan.

Senkin jälkeen vaikka mä en edes tiedä missä Moldova on? Sää on p****, ihmiset on m*******, ruoka on p*****, talot on hökkeleitä.. Ei Moldova voi olla pahempi.

Vierailija
167/5163 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andrei on pelottava.

Olenko ainoa, jonka mielestä Andrei ei ole pelottava? Vanhanaikainen, patriarkaalisen kulttuurin edustaja kyllä, mutta ei se musta vaikuta yhtään kuumakallelta, ihan rauhallisesti keskustelee milloin Elisabethin, milloin tämän lapsellisten siskojen, milloin tylyn appiukon kanssa. Ei mussa  herätä mitään vaimonhakkaaja-viboja. 

Evelynin puoliso David sen sijaan...  flippasi aivan täysin kun Evelyn halusi keskustella, huom keskustella seksistä : ). Aikuiselta tuossa vaikutti Evelyn, joka aiemmissa jaksoissa ei todella ole kypsyydellä vakuuttanut. Veikkaan, ettei tuossa suhteessa papin aamenenkaan jälkeen peitto paljoa heilu, sen verran estyneeltä David vaikuttaa.

Totaalikoukuttava sarja!

Vierailija
168/5163 |
16.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuo omituinen rahakuvio Davidin ystäväpariskunnan kanssa? Maksaako tuo pariskunta kaiken Davidille ja Annielle? En tajua..

Vierailija
169/5163 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä!!! Loppuiko tämä sarja nyt? Eikä 😢, mä olisin halunnut tietää enemmän...

Vierailija
170/5163 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipahan keskustelu.. Molly on hullu kun otti Luisin takaisin kotiinsa.

Vierailija
171/5163 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän jakso todisti miten omahyväisiä amerikkalaiset ovat.

Eivät tiedä eivätkä halua tietää Euroopasta mitään. Kuvittelevat meidän kaikkien haluavan muuttaa Amerikkaa. Ei todellakaa.

Olen käynyt siellä eri osavaltioissa monta kertaa, ja en todellakaan vaihtais. Viime kevään vierailun shokki oliiLos Angeles. Siellä on eniten kodittomia USA:n kaupungeista. Ihmisiä on muuttanut sinne kuvitellen saavansa työtä showbisneksessä.

Kaduilla asuvia, telttoja Skid Rown varrella jne. Yletön rikkaus ja loisto kontra kodittomat bag ladies.

Vierailija
172/5163 |
17.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andrei on pelottava.

Olenko ainoa, jonka mielestä Andrei ei ole pelottava? Vanhanaikainen, patriarkaalisen kulttuurin edustaja kyllä, mutta ei se musta vaikuta yhtään kuumakallelta, ihan rauhallisesti keskustelee milloin Elisabethin, milloin tämän lapsellisten siskojen, milloin tylyn appiukon kanssa. Ei mussa  herätä mitään vaimonhakkaaja-viboja. 

Evelynin puoliso David sen sijaan...  flippasi aivan täysin kun Evelyn halusi keskustella, huom keskustella seksistä : ). Aikuiselta tuossa vaikutti Evelyn, joka aiemmissa jaksoissa ei todella ole kypsyydellä vakuuttanut. Veikkaan, ettei tuossa suhteessa papin aamenenkaan jälkeen peitto paljoa heilu, sen verran estyneeltä David vaikuttaa.

Totaalikoukuttava sarja!

Ei minustakaan Andrei miltään vaimonhakkaajalta vaikuta, vaan perinteiseltä venäläistyyppiseltä mieheltä. Itse en sellaisista tykkää, mutta makunsa kullakin.

Taitaa Espanjassa olla nuo seksiasiat ainakin hartailla katolisilla aika hankalia keskustelunaiheita. Ei varmaan halunnut David käydä näitä keskusteluja kameran edessä.

Vierailija
173/5163 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä näkyy seuraavan kerran, en muistanut tiistaina katsoa ja netistä ei näe?

Vierailija
174/5163 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä näkyy seuraavan kerran, en muistanut tiistaina katsoa ja netistä ei näe?

TLC:ltä pe 21.12 klo 00:00 ja su 23.12. klo 19.

Vierailija
175/5163 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TLC:ltä pe 21.12 klo 00:00 ja su 23.12. klo 19.

Eli ensi yönä seuraavan kerran

Vierailija
176/5163 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Azan käyttää Nicolea hyväkseen. Azanilla on monia muitakin naisia ympäri maalmaa, joilta hän lypsää rahaa. Englannissa eräs ex- tyttöystävä kertoi, että Azan inhoaa ja häpeää Nicolea, mutta haluaa lypsää rahaa häneltä, sekä saa rahaa myös ohjelmasta. Julkaisi textiviestitkin,joissa Azan haukkui Nicolea.

Vierailija
177/5163 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mollyn tytärkin on paljon älykkäämpi ja fiksumpi kuin äitinsä. Tytär totesi että äiti menee aina tunteiden mukana.

178/5163 |
20.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän päivän jakso todisti miten omahyväisiä amerikkalaiset ovat.

Eivät tiedä eivätkä halua tietää Euroopasta mitään. Kuvittelevat meidän kaikkien haluavan muuttaa Amerikkaa. Ei todellakaa.

Olen käynyt siellä eri osavaltioissa monta kertaa, ja en todellakaan vaihtais. Viime kevään vierailun shokki oliiLos Angeles. Siellä on eniten kodittomia USA:n kaupungeista. Ihmisiä on muuttanut sinne kuvitellen saavansa työtä showbisneksessä.

Kaduilla asuvia, telttoja Skid Rown varrella jne. Yletön rikkaus ja loisto kontra kodittomat bag ladies.

Mä kanssa ihmettelen tätä sarjassa ilmi tullutta asennetta mm. eurooppalaisia kohtaan. Paljon mieluummin mä Euroopassa asun kuin Yhdysvalloissa.

Vaikka kyllä tuonne varmasti on niitä parempaa elämää etsiviäkin menossa enemmän kuin tarpeeksi.

Vierailija
179/5163 |
28.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nähnyt viimeistä jaksoa. Miten noille kaikille pareille kävi ???? 

Vierailija
180/5163 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko tästä nyt uusi kausi uusilla pareilla vai miten??