90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Chantelin itku :)) Menneet näyttelijäkoulun opit hyvin perille.
Ne m u s u maihin menevät naiset ovat kyllä aivan uskomattoman naiiveja! Sekin teini, onkohan jo alko ho lin leirillä mustaan kokovartalosäkkiin kiepautettuna odottelemassa noutajaa
Vierailija kirjoitti:
Millä kaudella on tää kynsiteknikko, mistä puhutte?
Tämä on sitä ensitapaaminen-spinoffia, tiistaisin klo 20. Vasta yksi jakso tullut, tänään toinen.
Tänään tulee taas uusi jakso :)
Tosta syyriaan lähtevästä tytöstä tulee sellaiset fibat, että jotain kamalaa on tapahtunut kun yhtäkkiä tulee noin kova tarve muutokselle. Juhliessaan joutunut hyväksi käytetyksi tms... Ei sinänsä se muslimiksi kääntyminen, mutta tuo vauhti ja tarve paeta elämäänsä vaikka sitten sotatantereelle.
Vierailija kirjoitti:
Tosta syyriaan lähtevästä tytöstä tulee sellaiset fibat, että jotain kamalaa on tapahtunut kun yhtäkkiä tulee noin kova tarve muutokselle. Juhliessaan joutunut hyväksi käytetyksi tms... Ei sinänsä se muslimiksi kääntyminen, mutta tuo vauhti ja tarve paeta elämäänsä vaikka sitten sotatantereelle.
Ihan samat vibat tuli mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, lieneekö eilinen joka alkoi, niin kausi 3. Nyt kyllä alan seuraamaan kun satuin vahingossa avaamaan sopivasti teeveen.
Kynsisalonkimies, mahtaako olla ns. hidas tai vähän "onnellinen".. kyllä nyt täysjärkisen pitäisi jo 5 !? vuoden jälkeen ymmärtää että ukrainamuija on huijari.
Darcy, melkoinen pyydys, ei voi muuta sanoa ja sisko myös, jestas. :D Toisaalta sulhanen Tom vaikuttaa myös omanlaiselta friikiltä, kylmän kalan oloinen, hyi.
Ja mikäs ihme toi neiti oli, joka oli ihan täysiä muuttamassa Syyriaan!? Ihan sekopäistä.
Niin ja sitten tietenkin tää filtterimuija, hahha nauroin ääneen, kun oli huolestunut siitä kun on hieman muokannut kuviaan ja se rengasvalokin, voi jessus :D
Niin ja vielä se kapea olkainen jäppinen, mikä ajeli spiderilla, ihan selkee gay kulmakarvoineen!!Mä olen miettinyt onko sillä kapeat ovat vai iso pää?!
Olen katsonut YouTubesta ja sillä tulee ongelmia sen tytön kanssa, koska ei halua (?)harrastaa seksiä sen kanssa. Whaaat? Kunpa joku kertoisi sille mikä on gay.Ekan kerran kun tää jäppinen pamahti ruutuun, niin olin että Ai kiva, että gay pariskuntakin on saatu mukaan.. no eipäs ollutkaan.. aika prinsessa kyllä se sen morsian ehdokas. Kiva draama kyllä saadaan luotua, gaywannabeen, ex-muijan, pikkulikan ja kolubialaisprinsessa- melkoinen sekametelisoppa :D
Jestas mikä manipuloiva eksä hällä on! Suostutteli laittamaan seksikkään kuvan heistä tyttikselle ja antoi vielä vanhan kihlasormuksensa matkaan. Mies ei tajua mitään, mutta taattuja ongelmia tulossa.
Yksi mikä myös ihmetyttää on tuo, ettei noilla ihmisillä ole mitään itsesuojeluvaistoa. Lähteä nyt jonnekin Tunisiaankin naimisissa olevana sekstailemaan miehen kanssa, kun vankeutta voi tulla jo julkisesta suutelusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että tästä voi keskustella näin netissä kun kukaan mun kavereista ei tätä katso.
Kyl ne kattoo mut ei kehtaa möntää ;237)
Onkohan se Tim transsukupuolinen vai pelkästään homo, koska heteroa siitä ei saa tekemälläkään. Ferrari ja punaiset saappaat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, lieneekö eilinen joka alkoi, niin kausi 3. Nyt kyllä alan seuraamaan kun satuin vahingossa avaamaan sopivasti teeveen.
Kynsisalonkimies, mahtaako olla ns. hidas tai vähän "onnellinen".. kyllä nyt täysjärkisen pitäisi jo 5 !? vuoden jälkeen ymmärtää että ukrainamuija on huijari.
Darcy, melkoinen pyydys, ei voi muuta sanoa ja sisko myös, jestas. :D Toisaalta sulhanen Tom vaikuttaa myös omanlaiselta friikiltä, kylmän kalan oloinen, hyi.
Ja mikäs ihme toi neiti oli, joka oli ihan täysiä muuttamassa Syyriaan!? Ihan sekopäistä.
Niin ja sitten tietenkin tää filtterimuija, hahha nauroin ääneen, kun oli huolestunut siitä kun on hieman muokannut kuviaan ja se rengasvalokin, voi jessus :D
Niin ja vielä se kapea olkainen jäppinen, mikä ajeli spiderilla, ihan selkee gay kulmakarvoineen!!Mä olen miettinyt onko sillä kapeat ovat vai iso pää?!
Olen katsonut YouTubesta ja sillä tulee ongelmia sen tytön kanssa, koska ei halua (?)harrastaa seksiä sen kanssa. Whaaat? Kunpa joku kertoisi sille mikä on gay.Ekan kerran kun tää jäppinen pamahti ruutuun, niin olin että Ai kiva, että gay pariskuntakin on saatu mukaan.. no eipäs ollutkaan.. aika prinsessa kyllä se sen morsian ehdokas. Kiva draama kyllä saadaan luotua, gaywannabeen, ex-muijan, pikkulikan ja kolubialaisprinsessa- melkoinen sekametelisoppa :D
Jestas mikä manipuloiva eksä hällä on! Suostutteli laittamaan seksikkään kuvan heistä tyttikselle ja antoi vielä vanhan kihlasormuksensa matkaan. Mies ei tajua mitään, mutta taattuja ongelmia tulossa.
Yksi mikä myös ihmetyttää on tuo, ettei noilla ihmisillä ole mitään itsesuojeluvaistoa. Lähteä nyt jonnekin Tunisiaankin naimisissa olevana sekstailemaan miehen kanssa, kun vankeutta voi tulla jo julkisesta suutelusta.
Joo hyi helw tuo Timin ex. Luulee omistavansa koko miehen. Vielä joku tissiliivit-verkkopaita yhdistelmä päällä ja siitä pitäisi sitten lähettää kuvia nyxälle. Reilu meininki. Ja se sormus. Hyörgh mikä akka!
Näitä kaikkia, paitsi rehevää ja kovaäänistä Angelaa, yhdistää täydellinen naivius ja luotto toiseen ihmiseen. Angela tietää mistä maksaa ja seksin takia katsoo sormienvälistä sulhasen toilailuja, mutta nämä muut on niin rakastunut ettei näe tätä hyväksikäyttöä ollenkaan. Hyvä sarja, hieman sekavasti tulee eri kausia kanavalta.
On kyllä manipuloiva ex gey jäbällä, katsoin samaa.Otti mukaan exän antaman kihlasormuksenkin,ilm annettavaksi kiertoon.Ex tolkotti koko ajan et tajuaakin tämä uus tytteli et mukaan kuuluu koko paketti,eli hän ja tyttö.Lapsi tietenkin,mutta harva ex tunkee pakettiin mukaan.
Nigerialaisen mormaikkukin taas harkitsee,jatkuuko homma vai ei.Äijä ilm töpeksiny jälleen,ties monennenko kerran.Seuraavassa ilm kynsi mies keskustelee jonkun kans,jokohan alkaa valjeta,et pankkina piti poloista.Kaikkia muutahan tuotanto on päässy jututtamaan,paitsi tätä kynsi miehen heilaa.
Joo,oisko säälittävä kynsimies 90pv...maailmalla osiosta..
Mä en ikinä ole katsonut mm. big brotheris yms. shaissea, mutta tähän ohjelmaan jäin koukkuun :D
Herran jestas miten ihmiset voi olla tyhmiä :D
Tlc ja frii näitä näyttää yhdessä ja eri kausia sekaisin vielä, niin välillä sekottaa!
Kaikkein eniten mua käy sääliksi Cesar. Miten ihminen voikin sulkea silmänsä totuudelta :(
Colt on mamman poika ja Larissa käytti hyväksi.
Equadorin muija, mitkä sen motiivit on? Kohtelee miestä paskasti ja mies on hölmö...
Chantal ja Pedro...mies muka rakastaa ja nielee kaiken äidiltään ja siskoltaan eikä yhtään puolusta vaimoaan. Vaati pyytämään anteeksi, mutta mitenkäs se oman perheen laita? Chantal olisi voinut sanoa, että olen pahoillani perheeni ja Pedron käytöksestä ja se siitä... Toki varsinkin Pedron sisko on hirveä eikä äiti jää paljon jälkeen.
Ei se Chantalin perhekään käyttäydy kovin hyvin. Loukkaavaa oli juuri se Pedron isoäidin kyläily... Ja Chantal vaan roikkuu epätoivoisesti
Nicole ja Azan, tyttöparalta on jäänyt järki jonnekin...
Pao ja se Eric (??). Olis Pao voinut sanoa homoystävälleen, että nyt se turpa kiinni.. Paon käytös on välillä niin..huh! Asuu Amerikassa ja kulttuuriin kuuluu tietyt käytöstavat. Myöhästyminen omilta vauvakutsuilta, huono vedota huonokäytöstä omaan kulttuuriin, koska todellakin ei nyt asu omassa maassaan.
Tai tää köyhä vanhempi nainen jätti lapset ja lastenlapset, suuntasi Intiaan. Mitäköhän meinaa tehdä töikseen, kun rahat loppu? Kerjää lapsiltaan, sukulaisiltaan ja ystäviltä?
Se likka mikä lähti espanjalaisen luo. Ukko lähtee äidin luo "pesemään pyykkiä" eikä pidä yhteyttä. Likka antaa anteeksi, kunnes ukko häviää päiväksi..tää vaan vinkuu, että haluatko hänen menevän muualle. Kameralle sanoi se mies, että tarvii omaa tilaa ja ahdistaa eikä ole varma pystyykö parisuhteeseen. Tyhmempikin ois tajunnut ekasta häviämisestä, ettei miestä kiinnosta...
Pariisin tyttö...mitä ihmettä? Pönkittääkö itsetuntoaan?? Klassinen, antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa.
Henkilöt pomppii nyt vähän, kun kaudet tulee sekaisin kahdelta kanavalta, joten anteeksi siitä!
Ai niin, meni vähän ohi se, että Pao odotti lastaan ja yhtäkkiä oli uudestaan raskaana ja kirjoitti kuolleelle vauvalle kirjettä. Mulla on mennyt ihan ohi, että näin on käynyt jossain jaksossa...
Equdorilainen nainen sai jo mormoni-miehen ostamaan itselleen baarin,siis yhteisen..ehkä haluaa miehestä eroon,koska sai jo haluamansa?
Odotan innolla Chantalin ja Pedron omaa showta. Aletaan näyttää Suomessakin. Molempien perheet ovat niin hulluja, että vauhtia riittää.
Eilen aloin epäillä ohjelmaa käsikirjoitetuksi. Voiko tosiaan olla niin tyhmiä ihmisiä kuin se Syyriaan haluava nuori nainen tai kynsiteknikko 40 000 dollaria ja 5 vuotta tapaamisen odotusta.
Suomalainen 7. kaudella. Miten Jenkit kuvittelee, että kaikki on onnenonkijoita? Eivät tiedä eivätkä ota selvää, että Suomessa on asiat kuitenkin vielä paremmin kuin siellä?
Ehkä kamalin akka on Darcey. Tulee mieleen sellainen vanha lumppu, entinen maksullinen. Miten voi olla niin kaamea ilmestys. Siinä naisessa ei ole mitään aitoa. Taas toistaa samoja virheitä samoilla maneereilla.
Mutta koukkuun olen jäänyt tähän sarjaan.
Penkonut nuo kaikki sarjat, vasta muutama kuukausi sitten vahingossa katsoin, ja heti jäin koukkuun. Kaikessa kauheudessaan ihanan kiehtovaa. Ja nää uusimmat tyypit menee aivan ruusunpunaisilla laseilla, ja se kynsimies, sille toivon että heräisi ja huomaisi sen hyväksikäytön.
Ai niinhän se olikin, en muistanut enää yhtään että sieltä on jo toinen Drascilla tulossa. Tsiisus sentään, tästä tulee mielenkiintoista, on ihan pakko jatkaa katsomista!