90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona 10.4 alkaa kausi 6 ja uudet jaksot :)
Jipii!!!
Pliis kertokaa millä kanavalla ja minä
päivänä uusi jakso ilmestyy?Pidän ohjelmasta suuresti mutta kaudet ja jaksot pomppivat eri kanavilla ihan randomisti enkä yhtään pysy kärryillä!
TLC Kanava klo 21.00 11.4.
Minusta Jesse oli kyllä todella törkeä ja melkein itsekin itkin silloin, kun Darcy oli laittanut itsensä nätiksi ja odotti tapaamista ja Jesse oli niin törkeä. Sain itsekin hänestä jotenkin narsistin vaikutelman.
Pakko sanoa, että Jon ihan ällötti minua ja ihmettelen todella mitä Rachel hänessä näkee. Hän kuitenkin matkusti pitkää matkaa pienen lapsen kanssa Jonia tapaamaan ja minusta mies toimi monissa tilanteissa ihan törkeästi. Jotenkin on myös kauhean lapsellinen ja mielialat vaihtelee paljon.
Paul on ihan liian vainoharhainen ja epäilevä. Yritti vaan vakuuttaa, että on ihan hyvä tyyppi, mutta minusta hänessä ei ollut juuri mitään hyvää. Jotenkin pelottavakin vaikutelma tuli, kun on niin epäluuloinen.
Tarikin ja Hazelin suhdetta en jotenkin ymmärrä. Kaikki on periaatteessa ihan hyvin, mutta minusta vaikuttivat aika etäisiltä toistensa seurassa ja itse en oikein pystynyt käsittämään mitähän mahtoi ajatella tai tuntea. Kaikki ei minusta ollut mitenkään aitoa.
Ricky on minustakin hirveän epävarma, eikä osaa päättää mistään. Se "naisten vaihtelu" oli minusta myös kamalaa ja jotenkin hirveän lapsellista ja tyhmääkin käytöstä. Ei oikein mitään järkeä hänen touhuissaan.
Michael ja Angela olivat alkuun minusta jopa kaikista kivoin pari ja jotenkin toivoin heille hyvää. Michael vaikutti ihan mukavalta ja ihmeenkin tasapainoiselta. Kaikki ei vaan sitten mennytkään kuin olin toivonut.
Olisipa Suomessakin tällainen ohjelma. Tosin ehkä se tuontirakkautta oli jo vähän samankaltainen ja ensitreffit alttarillakin ehkä samaa teemaa. En kyllä itse lähtisi mukaan näihin ohjelmiin, vaikka minullakin on ollut joskus etäsuhde ulkomaalaiseen ( tosin tapasimme ensin Suomessa) ja vieläkin pidetään yhteyttä.
Instasta katsoin niin Paul ja Karine olivat nyt saaneet pojan, Pierren
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskiviikkona 10.4 alkaa kausi 6 ja uudet jaksot :)
Jipii!!!
päivänä uusi jakso ilmestyy?Pidän ohjelmasta suuresti mutta kaudet ja jaksot pomppivat eri kanavilla ihan randomisti enkä yhtään pysy kärryillä!
Saattaa olla, että Dplaysta näkee myös maksutta. Ainakin 5 kauden jaksot tulivat sinne.
Alkoiko tänään siis uusi kausi tms
No nyt on uudella kaudella erikoista porukkaa. Tässä alussa nyt +30 yh-äiti löytänyt rakkauden jamaikalta parikymppisestä pojasta... kaverinsa varoittelee naista, että mies on pettänyt, mutta täysin kuuroille korville menee ja sanoo, ettei edes välitä jos mies pettää siellä Jamaikalla. Mitä tapahtuu Jamaikalla, jää Jamaikalle.
Colt, 33, Las Vegas. Ohjelmistoinsinööri joka asuu kolmen kissansa (joita pukee vaatteisiin 😅) ja äitinsä kanssa. Äiti tekee ruoat, tiskaa, pyykkää ja kuljettaa poikansa töihin ja takaisin. Saas nähdä kuinka tässä käy, aikamoinen kaunotar se Meksikosta nettin kautta löydetty Larissa.
Sitten tämä Jonathan, 32, Lumbertonista. On komea ja varakas kaiketi, viettänyt villiä sinkkuelämää, Meksikosta sitten 19-vuotias tyttö. Saattaa olla, että näillä toimiikin. Ainakin Jonatahan sanoi, että hän on sitä mieltä, että mies elättää avioliitossa. Olikin jo antanut tahaa parin viikon välein, ostanut auton, hommannut asunnon(?) ja hommannut silikonirinnat. Eli ei ainakaan tarvi sit hyväksikäytöstä syyttää naista, kun mies on itsekin sitä mieltä, että hän maksaa. Näillä voi kyllä oikeastikin homma toimia...
Melkoisia pareja uudella kaudella. :) Mammanpoika ja nainen, joka luulee, että amerikkalaisilla on aina rahaa ja paljon. Eronnut viisikymppisen näköinen setä, jonka morsianehdokas indonesialainen rikas muikkeli, jonka kotona palvelijoita jne. Miehen tytär kysyi miksi tämä haluaa Amerikkaan (miehen pieneen kolmioon) niin vastaus on, että Amerikassa on aina paremmin. Ja sitten tämä yksi entinen naistenmies, joka päättää, että haluaa vakiintua ja ensimmäisenä ostaa silikonirinnat morsiamelle. :)
Voi mä en päässyt näkemään tätä uutta eilen. Tuleekohan se milloinka uusintana? Tosiaan nää jaksot tuntuu menevän ihan miten sattuu, vanhoja jaksoja näytetään uusintoina uusien seassa, eikä koskaan ilmoiteta etukäteen, että mikä kausi.
Katso telsu piste fi, koska tulee uusintana. Dplayhin jaksot tulee varmaan myös joskus, mutta en tiedä kuka ne sinne laittaa, kun 5. kaudestakin puuttui jaksoja välistä. Toki asiat kerrataan aina niin moneen kertaan, että hyvin pysyy kärryillä.
Eniten ihmettelen tässä ohjelmassa sitä, että ensin ihmiset kertovat miten ovat kyllästyneet deittailemaan amerikkalaisia syystä x ja y ja sitten rakastuvat johonkin köyhemmässä maassa asuvaan ja se suhde on aivan käsittämätön. Pahimmillaan ei ole edes yhteistä kieltä ja joka tapauksessa se tuleva morsian/sulhanen on enemmän tai vähemmän alisteisessa asemassa ja sitten kuitenkin pitäisi olla tyytyväinen kun on sentään päässyt Amerikkaan (oli se paikka sitten mikä perähikiä tahansa). Ja toisaalta nämä tulijat ovat älyttömän naiiveja, vaikka heillä on netti mistä voisi katsoa minkälainen paikka se tuleva kotikaupunki on ja mitä muuta tulevassa kotimaassa mahdollisesti voisi olla eli ei ehkä ihan hollywood elämää. :)
Ja jos näillä rakastuneilla on lapsia niin useimmiten lapset on paljon fiksumpia kuin vanhempansa, vaikka kävisivät vasta alakoulua.
Mutta tämän takia tämä sarja varmaan koukuttaakin. ;)
Tulee varmasti hyvä kausi.
!!!!
Miksi oi miksi toi yks jätkä ei ollu kolmeen vuoteen siivonnut lipastoaan ja heti ensimmäiseksi uusi nainen löytää sieltä jotkut ikivanhat stringit. Tekikö se ukko sen tahallaan kun ”nauttii” sen naisen mustasukkaisuudesta. Ällötys!
Voi ei, en ole nähnyt noita uusia. Katselen jotain uusintoja missä Darcy tapaa Jessen.
Eniten kiinnostaa Las Vegasin mammanpojan ja tämän rakkauden kohteen yhteiseloa. Miksi tämä muuten niin fiksun oloinen mies ei näe tuon naisen läpi?
Siis missä kaudessa on joku darcy ja jesse? Olen nyt katsonut dplaystä kaikki kaudet mitä siellä on. 6 on nyt alussa... Jossa on just yoi mammanpoika.
Ja täällä puhutaan jo viimeiset 10 sivua jostain jessestä ja lihavasts kiimaisssta mummosta. Kausi 7 ? Vai mitä
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, en ole nähnyt noita uusia. Katselen jotain uusintoja missä Darcy tapaa Jessen.
Tä? Jos tuo mammanpoika tai jamaikalainen 20 poju ovat UUSIA niin missäs kaudessa joku Jesse on? Olen katsonut deplaystä järjestyksessä, eikä Jesseä näy. Wikipediankin mukaan on vain 6 kautta ja tämä 6 on nyt uusin deplayssä????
TLC kanavalta alkoi siis kausi 1. ja siinä Darcy ja Jesse tapaavat. Darcy matkustaa Amsterdamiin kuudeksi viikoksi. Eilen tuli siis kausi 1. jakso 3.
Tässä myös Paul matkustaa Brasiliaan ekan kerran, matkustaa amazonia pitkin kaksipäivää jokilaivalla Karinen luo.
Mähän tiedän miten jatkossa tapahtuu, mutta näitä jaksoja en ollut nähnyt ollenkaan! Mä nyt olen laittanut jatkuvaan tallennukseen kaikki, katselen niitä sitten sekavassa järjestyksessä. Mitään tolkkua ei ole tuon TLC kanavan touhussa.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä kaudessa on joku darcy ja jesse? Olen nyt katsonut dplaystä kaikki kaudet mitä siellä on. 6 on nyt alussa... Jossa on just yoi mammanpoika.
Ja täällä puhutaan jo viimeiset 10 sivua jostain jessestä ja lihavasts kiimaisssta mummosta. Kausi 7 ? Vai mitä
Näitä on kolme ohjelmaa, alkuperäinen 90 Days Fiancé (90 päivää morsiamena), 90 Days Fiancé: Before The 90 Days (90 päivää morsiamena: Ensitapaaminen) ja 90 Days Fiancé: Happily Ever After? (90 päivää morsiamena: Häiden jälkeen). Saattaa olla muitakin spin-offeja, mutta ainakin näitä kolmea on TLC:llä nähty.
Darcey ja Jesse eivät kihlautuneet, joten ovat vain tuossa sarjassa, missä parit tapaavat ensimmäisen kerran. Siitä tulee parhaillaan ykköskausi omituiseen aikaan, kakkoskausi loppui pari viikkoa sitten. Samassa kakkoskaudessa olivat myös Angela ja hänen nigerialainen sulho Michael. He erosivat mutta kihlautuivat uudelleen ja Angela on käsittääkseni vastikään aloittanut toimenpiteet K1 - visan saamiseksi Michaelille.
https://en.wikipedia.org/wiki/90_Day_Fianc%C3%A9#cite_note-more90-19
Kiitos. Ilmankos olin ihan sekaisin ja en tajunnut että monta eri ohjelmaa
Näitä ensitapaaminen ja häiden jälkeen ei ilmeisesti näy ollenkaan Dplayssa tai muualla?
päivänä uusi jakso ilmestyy?
Pidän ohjelmasta suuresti mutta kaudet ja jaksot pomppivat eri kanavilla ihan randomisti enkä yhtään pysy kärryillä!