90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Ärsyttävä pillow talkissa toi tissi blondi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei nyt vaihdetaan suuntaa ja aletaan kommentoida vain positiivisesti.
Kuten: Sashalla on upea vartalo, Jasminin tukka on ihana, Mursel on kätevä käsistään, Mike on mukava, kun antaa hampaattoman setänsä asua piharakennuksessa, Natalialla on herttainen äiti, Angelan otsa on paljon sileämpi botoxin jälkeen, Michael oli liikuttava, kun itki vuolaasti saatuaan Lagosissa viisumiasiassa pakit, Juliana on kaunis, Anny on ....jatkakaa.Sori, ihan hyvä tarkoitus, mutta eikö kukaan kiinnittänyt huomiota siihen Murselin rakentamaan kennostoon? Ei kyllä ole erityisen taitava
Mikäs siinä kennostossa oli vikana? Minusta se oli hieno. Viimeistelemätön tosin.
Eikö niiden kuusikulmioiden pitäisi olla lomittain, niin ettei väkiin jää ylimääräisiä aukkoja?
Julianalla loppui sopivasti englannin kielen ymmärrys kun avioehto tuli puheeksi :D Selvästi näytteli tyhmempää kuin onkaan. Toisaalta ymmärrän, ja hyvä että puolusti itseään.
Olisipa kiva tietää, mistä tämän pariskunnan aiempi ero on johtunut..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hirvee kasvain Angelan äidin leuassa on?
Syöpä. Hän menehtyi helmikuussa.
Harmi ettei hoidettu.
Mistä päättelet ettei hoidettu? Hän oli sairastanut jo pitkään eikä parantunut, mutta varmasti hoidettiin mitä pystyttiin. Angelahan on itse hoitoapulainen (nursing assistant) sekä oli äitinsä omaishoitaja.
Hei luitteko jo interwebista Nicolesta ja Azanista....
- Azan on ollut koko ajan naimisissa ja tällä hetkellä kolmen lapsen isä. Nicole on ollut tietoinen asiasta.
- Rahat (6000 dollaria) jotka Nicole lähetti Azanille ei olleet kaupan perustamista varten vaan "erorahaksi" Azanin vaimolle. Ero ei tosin ilmeisesti koskaan toteutunut.
- Nicole lähti Marokkoon juuri ennenkuin koronatilanne räjähti. Azan on nyt karanteenissa perheensä kanssa ja Nicole ilmeisesti yksin.
- Marokon rajat on kiinni ainakin huhtikuun puoleen väliin saakka (toim.huom.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei hoidettu.
Mistä päättelet ettei hoidettu? Hän oli sairastanut jo pitkään eikä parantunut, mutta varmasti hoidettiin mitä pystyttiin. Angelahan on itse hoitoapulainen (nursing assistant) sekä oli äitinsä omaishoitaja.
No ei sitä syöpäpattia kuitenkaan ole leuasta pois leikattu? Varmaan Angela perushoitoa tarjosikin, nyt ei kai ollut kyse siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ettei hoidettu.
Ihan siitä että melanooman hoito on leikkaus. Jenkkipalstoilla samaa ihmeteltiin ja todettiin että raha.
Vierailija kirjoitti:
- Azan on ollut koko ajan naimisissa ja tällä hetkellä kolmen lapsen isä. Nicole on ollut tietoinen asiasta.
- Rahat (6000 dollaria) jotka Nicole lähetti Azanille ei olleet kaupan perustamista varten vaan "erorahaksi" Azanin vaimolle. Ero ei tosin ilmeisesti koskaan toteutunut.
- Nicole lähti Marokkoon juuri ennenkuin koronatilanne räjähti. Azan on nyt karanteenissa perheensä kanssa ja Nicole ilmeisesti yksin.
- Marokon rajat on kiinni ainakin huhtikuun puoleen väliin saakka (toim.huom.)
Siis mitä??? Mitähän Nicolen äiti on tästä mieltä. Ei ole kaikki kunnossa Nicolellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Marokon rajat on kiinni ainakin huhtikuun puoleen väliin saakka (toim.huom.)Siis mitä??? Mitähän Nicolen äiti on tästä mieltä. Ei ole kaikki kunnossa Nicolellakaan.
Ja raahasiko taas lapsen mukaan matkalle? Toivottavasti ei.
Emilyn sisko oli hyvä, siis tää "pahojen" murojen nautiskelija. Tempaisi halveksitun muropaketin käteensä ja uhmakkaasti Sashaa tuijottaen tunki muroja suuhunsa. Älä sä tule mulle sanomaan mitä saa syödä.
Sasha "en minä katsele naisia, naiset katselevat minua, ehhheheeheee" Yök.
Emily on todella kaunis ja suloinen ja vauva aivan ihana!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä pillow talkissa toi tissi blondi.
Todellakin! Näkyyhän tissit? Muistattehan että olen latina?
Sasha ja Natalia voisi pariutua ja tehtailla poikalapsia. Olisi Natalialla mamalle näytettävää. Sashalle varmaan ei olisi ongelma käydä kirkossa, kunhan pääsee sen jälkeen salille ja muut hoitaa lapsen.
Vierailija kirjoitti:
Emilyn sisko oli hyvä, siis tää "pahojen" murojen nautiskelija. Tempaisi halveksitun muropaketin käteensä ja uhmakkaasti Sashaa tuijottaen tunki muroja suuhunsa. Älä sä tule mulle sanomaan mitä saa syödä.
Mutta tottahan se on, että sokeriset murot eivät ole terveellinen aamupala kenellekään. Sashan aamupala (puuro lisukkeineen) on paljon parempi vaihtoehto. Tosin Sasha saisi miettiä vähän sanomisiaan ja niiden sävyä ennenkaikkea.
Juliana on kyllä niin nätti, että voisi tehdä hyvinkin menestyvää uraa mallina. Tiedä vaikka päätyisi tienaamaan enemmän kuin miehensä! Ymmärrän kyllä hyvin, että häntä ahdistaa, kun ei itse tienaa mitään ja nyt saa kuulla, että mies voi eroamalla vetää maton kokonaan jalkojen alta.
Natalia kun pikku teini. Ei puhu ja mököttää. Eikä hitto pakoteta ketään mihinkään uskontoon.Nyt kannattaisimiehen lähteä vauhdilla menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tottahan se on, että sokeriset murot eivät ole terveellinen aamupala kenellekään. Sashan aamupala (puuro lisukkeineen) on paljon parempi vaihtoehto. Tosin Sasha saisi miettiä vähän sanomisiaan ja niiden sävyä ennenkaikkea.
Sasha voinee rauhassa laitella omat aamiaisensa, ilman että tarvitsee muiden tapoja haukkua ekana päivänä? Tai ystävällisemmin tarjoutua hoitamaan kaikille huomisen aamiaisen.
Ja btw, voisiko joku olla niin kiltti että suostuisi lapsenvahdiksi että meikämanne pääsee salille, siis joka päivä, pliis?
Ei tule olee Sashalla aikaa lapselleen. Oma kroppa tärkeämpi ja törkeä suustaan.
Natalia, miten kukaan ton ikäinen itkee sen takia ettei mies usko jumalaan? Byyhyy, kristityt ei valehtele jne. Missä kuplassa toi ihminen elää?
Tuo Mursel ja Anna kuvio näyttää sen syvällisemmin asiasta tietämättä täysin siltä, että on ihastuttu omiin unelmiin. Toistensa kulttuurista tai taustoista ei tiedetä, eikä pahemmin jaksa siinä arjen tohinassa edes aina syventyä. Mies joka tupsahtaa kielitaidottomana 3 lapsisen yksinhuoltajan arkeen on kaikille iso muutos. Varsinkin jos tulee kulttuurista, jossa mies on perheen pää ja naiset hoitavat kotia. Nyt näyttää siltä, että Anna tottuneesti pyörittää koko pakettia ja tekee kaiken. Murselilla ei oikein ole mitään roolia, eikä se häntä näytä hirveästi kiinnostavan ottaa mitään paikkaa. Mursel voisi esimerkiksi vaikka lasten koulukirjojen avulla aloittaa kielen opiskelun, tulevaisuuden kannalta se olisi ihan vähintä. Ja aktiivisesti yrittää keskustella ja olla mukana. Eleillä ja vaikka piirtämällä pääsisi lastenkin juttuihin mukaan. Lapset kapinoivat, koska aistivat kuvion. Tuo homma toimisi kivana lomaromanssina, jossa Anna ottaa kerran vuodessa irtioton arkeen ja matkustaa Turkkiin. Jossa pidetään hauskaa sängyssä ja hoidetaan vähän mehiläisiä välillä. Eikä kuvioon sotketa lapsia, appivanhempia eikä ystäviä.
Anna ja Mike sopisivat hyvin yhteen.