90 päivää morsiamena, kausi 5 uudet jaksot!
Apuva, ensimmäinen nainen (nimi meni ohi), yli 40v pullukka, hyvännäköinen 26v mies kosi heti.. okei.. Nainen mietti tuleeko mies toimeen hänen perheensä kanssa. Tulee kyllä! Naisella tyttärenä hemaiseva 17v ;=)
Kommentit (5163)
Jasmin on halunnut päästä Jenkkeihin, kun kloonisiskokin on siellä. Blake on sivuseikka.
Tympeän oloiset suomi-siskokset. Hyh. Samoin Anny on kauhea valittaja.
Annie ja David ovat tosiaan ihania nykyään, selvästi nauttivat toistensa seurasta :D Instagramissakin heillä on ollut hauskoja videoita, huumorin kukka kukoistaa...
Huiput kommentit sohvaperunoilla Suomi-siskoista :D "Jeaa", tuo on kyllä suomalaisen perusrepliikki englantia puhuessa :D Tosin osa meistä sentään avaa vapaaehtoisesti suutaan ja hymyilee... Ei ole kyllä perinteisiä luonnonkauniita ja ahkeria Suomi-tyttöjä nämä nähneetkään ;) Jasmin myös asunut vanhemmillaan 27-vuotiaaksi?! Tuokin Suomessa todella harvinaista...
Jasmin kertoi olevansa 27 v ja asuvansa vanhempiensa luona.
Aika epätavallista Suomessa.
Viinimiehen (Michael) lapset todella fiksuja ja hyvin käyttäytyviä.
Vierailija kirjoitti:
Viinimiehen (Michael) lapset todella fiksuja ja hyvin käyttäytyviä.
Paha mieli tuli sen pojan puolesta, kun isän tyttöystävä valitti ruokapöydässä olevansa kauhean lihava, vaikka painaa varmaan sitä poikaa vähemmän. Vitsiksihän se varmaan oli tarkoitettu, mutta lasten seurassa täysin sopimatonta.
Sisko ollut vuoden jenkeissä, eikä ole oppinut hymyilemään.. onko se muuten ollut töissä jossain?
Mielestäni jasminen käytös ei ole erityisen suomalaista. Se on vain huonoa käytöstä. Olen 45 v ja asunut Helsingissä, Uudellamaalla, varsinais-Suomessa, etelä-Savossa ja Pohjanmaalla elämäni aikana, enkä ole tuommoiseen käytökseen törmännyt. Jopa sairaalloisen ujot ihmiset osaavat olla ystävällisissä ujolla tavalla..
Olen kovin pahoillani jos tuo huono käytös liitetään maailmalla jotenkin suomalaisuuteen,
Mulle tuli olo että molemmat sisarukset varmaan jännitti puhumista englanniksi, siksi olivat niin vähäpuheisia. Siihen päälle vielä täyteaineilla kiristetyt ilmeettömät naamat ja tv:n kuvausryhmä lisäämään jännitystä. Kiinnostaisi tietää että kumman idea on ollut lähteä mukaan ohjelmaan, epäilen ettei se ole ollut Jasminin idea.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sen-piti-olla-harmiton-vitsi-ex-mis…
Jassu kertoo joskus olleensa kuntosalilla töissä.
Varmaan haettu draaman tuntua ja siksi televisiossa näytetään mitä näytetään. Jasminin ja Blaken kohdalla on tiedossa miten kävi. Mitä veikkaatte muiden parien kohdalla käyneen?
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/sen-piti-olla-harmiton-vitsi-ex-mis…
Jassu kertoo joskus olleensa kuntosalilla töissä.
Jos kerran asunut 27-vuotiaaksi vanhempiensa kanssa niin on voinut ”harrastaa” työntekoa. Millähän se on nuo ruiskehoitonsa maksanut?
Miksi? Oi, miksi?! Suomi neidot ovat muokanneet naamansa rumiksi. Ja näkeehän sen jo tämän eka jakson perusteella, mikä on Jasminin motiivi.
Se nainen on ihan kamala! Mitenkähän käy kun saa tietää, ettei miehellä olekaan miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Natalie ja Mike taitaa olla oikeasti rakastuneita! Aivan ihania <3 Miten katsovatkin toisiaan <3
Siis puhuin Nataliestä, että on kamala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalie ja Mike taitaa olla oikeasti rakastuneita! Aivan ihania <3 Miten katsovatkin toisiaan <3
Siis puhuin Nataliestä, että on kamala.
Siis Natalie on ihan hirveä! Varmasti tulee ero ihan kohta, eihän tuo siedä ollenkaan Mikea sellaisena kuin hän on, kaikessa pitäisi muuttua ja olla toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jasminen käytös ei ole erityisen suomalaista. Se on vain huonoa käytöstä. Olen 45 v ja asunut Helsingissä, Uudellamaalla, varsinais-Suomessa, etelä-Savossa ja Pohjanmaalla elämäni aikana, enkä ole tuommoiseen käytökseen törmännyt. Jopa sairaalloisen ujot ihmiset osaavat olla ystävällisissä ujolla tavalla..
Olen kovin pahoillani jos tuo huono käytös liitetään maailmalla jotenkin suomalaisuuteen,
Olen vähän kahden vaiheilla oliko varsinaisesti huonoa käytöstä vai enemmän. Ilmeisesti mitään kovaa tunteen paloa ei ollut, niin ei osannut sellaista esittääkään. Ei keksinyt puhuttavaa tai sanottavaa, eikä halunnut täyttää hiljaisuutta pussailemallakaan.
Toisaalta osittain hyvin suomalaista kyllä, kaikki on vähän plääh, ei niin hetkauta, ei tehdä tästä numeroa ja hymyt jää puolinaiseksi.. Jenkkien "tight smile" on suomessa maksimi hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän kahden vaiheilla oliko varsinaisesti huonoa käytöstä vai enemmän. Ilmeisesti mitään kovaa tunteen paloa ei ollut, niin ei osannut sellaista esittääkään. Ei keksinyt puhuttavaa tai sanottavaa, eikä halunnut täyttää hiljaisuutta pussailemallakaan.
Toisaalta osittain hyvin suomalaista kyllä, kaikki on vähän plääh, ei niin hetkauta, ei tehdä tästä numeroa ja hymyt jää puolinaiseksi.. Jenkkien "tight smile" on suomessa maksimi hymy.
Sorry, jäi osa tekstistä pois! Siis että oliko huonoa käytöstä, vai enemmänkin sitä että sosiaaliset taidot vaan heikot eikä osaa luontevasti olla ihmisten kanssa.
Selvästi oli miettinyt tuota, että haluaa olla yksin välillä, ja yritti siksi sitä heti alkaa puhua. Tuossa yhteydessä vaan siitä tulee tosi paskamainen vaikutelma.
"Heippa, ihan kiva nähdä jooooo..., kohtahan me mennään naimisiinkin. Mä haluan sitten olla yksin!"
Oon nyt kahdeksannessa jaksossa, enkä osaa enää pitää Annya mitenkään kamalana. Mielestäni paranee jakso jaksolta. Ja jos lähtökohdat on mitä on, niin ymmärtäähän ton rahankaipuun, ja täytyy sanoa että kyllä Robert on selvästi suurennellut tulojaan Annylle...
pieni spoileralert!!! Oli silti virkistävää huomata että on vielä olemassa miehiä jotka Ei halua kolmenkimppaa, eikä innostu strippareista. Toivoa siis on :D
Saa Jasmin aika tylyä palautetta 😬 Vaikuttaa kyllä todella jäykältä, eikä siskoaan mikään ilopilleri ole. Varmaan leikkauksella kun osansa asiassa (leikattu ns. iloiset ja rakastavat kohdat pois) mutta kyllä tuo on enemmän kuin sellaista nuoren suomalaisen naisen ujoutta...