Miten KUKAAN jaksaa lapsiperhearkea?!
Aivan järkyttävää sontaa, sanon minä. Jatkuva älämölö, sotku, rauhattomuus. Saanko sitä saanko tätä arvaa mitä kato tätä vietkö sinne tuotko tänne päläpäläpäläpälä... En syö tota saanko sitä toi sai tota mä en saa koskaan mitään. AAAAARGHHH!
Kommentit (49)
Juu samaa mieltä. Mutta onneksi tätä ei kestä enää montaa vuotta.
Eipä sitä moni näytä jaksavankaan, mutta lisää niitä muksuja vaan silti pitää vääntää.
Kaikki ihmiset on erillaisia ja nauttii eri asioista. Minulle lapsiperhearki on elämäni parasta aikaa tähän mennessä.
Sen takia meillä jäi lapsiluku yhteen ja odotan kovasti, että lapsi kasvaa.
Ei aavistusta.
Saan päänsäryn puolen tunnin vierailusta tenavahuushollissa.
Ja se tympeä haju ja sotku.
Ainakaan ei kannata syödä mitään. Mammerot käsittelee sujuvasti räkärättiä, vaippoja ja ruokia ja astioita. Käsinpesu on selvästi liian vaikeaa.
Kun pääsen kotiin pesen käteni kyynärpäitä myöten ja nautin ihanasta rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset on erillaisia ja nauttii eri asioista. Minulle lapsiperhearki on elämäni parasta aikaa tähän mennessä.
Minkälaista hel& ettiä sun elämä sitten normaalisti on?😮
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä lapsiperhearjessa niinku on kivaa tai hauskaa, miks ihmiset haluaa tätä? T. Ap
Ei mikään, se on maailman suurin huijaus. Itsekin tulin huijatuksi...
Eii vittsii mullla on hirveeä vauvakuume ja oleen mies.
Tod nopeasti mennyt tämä aika ja liki 6v kotiäitiysputki oli elämäni parasta aikaa (vaikka samaan ajanjaksoon osuikin nuoren äitini sairastuminen, saattohoito ja kuolema). Nyt lapseni jo 15v ja ensikuussa 17v, mihin se aika meni <3
Onpa heikkoja tyyppejä liikkeellä taas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä lapsiperhearjessa niinku on kivaa tai hauskaa, miks ihmiset haluaa tätä? T. Ap
No miksi itse halusit?
Samaa oon miettinyt. Yksi koliikkivauva jätti muhun ikuiset traumat. Ei ole ikinä enää tehnyt mieli toista lasta. Onneksi on jo teini!
Nuori ihminen ilmeisesti olet ja et jaksa. Pitäiskö mennä lääkäriin tutkituttamaan mistä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Eii vittsii mullla on hirveeä vauvakuume ja oleen mies.
Meeillä oli kyllä palljon pyssyleiikkejä lapsena, enn antaiisi sellaisila leiikki. Hiekkalaatikolla hiekkakakkuja, fitissta ja leeegot ja satuja paljon erilaisia ja kielikuvia.
Ihan järkyttävää paskaa. Mä pyysin parikymppisenä steriä kun tiesin, ettei musta oo tähän. No, tässä sitä ollaan. Vielä 10v niin nuorempi on 18, ja se on moro sitten! Maailman epäkiitollisin duuni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi itse halusit?
En halunnut, tapailen miestä jolla lapsia. Taitaa jäädä tapailuksi...
Ap
No en tiiä. Välillä ei jaksakaan ja niin sitä vaan porskuttaa eteenpäin, kuskaa, ostaa, maksaa, kuuntelee pölinät jne.
Ja vaikka täällä kuinka joku taas "ei ymmärrä miksi sit oot lapsia tehny ja elää elämänsä parasta aikaa", niin Kyllä tämäkin toitottaja on välillä lapsiinsa väsynyt. Joka muuta väittää, valehtelee niin että korvat heiluu!!
Vierailija kirjoitti:
Tod nopeasti mennyt tämä aika ja liki 6v kotiäitiysputki oli elämäni parasta aikaa (vaikka samaan ajanjaksoon osuikin nuoren äitini sairastuminen, saattohoito ja kuolema). Nyt lapseni jo 15v ja ensikuussa 17v, mihin se aika meni <3
Oho, hyppääkö sun lapsesi yhden ikävuoden yli? :O
Vaikutat todella nuorelta, melkein lapselta itsekin, ap. Lasta ei kannata tehdä kokeilunhalusta.