Voiko aikuisena vielä rakastua?
40v nainen ja laitoin Tinderin.
Hyvinhän siellä vaihtoehtoja on, mutta miten voi enää rakastua vanhan näköiseen mieheen?
Minulla on ikähaarukkana 36-45v ja vaikka miehet eivät olisi ikäänsä laittaneetkaan sen pystyy kyllä heti arvaamaan.
39v saakka ovat aika ihastuttavia vielä, mutta sitten ulkonäkö monien kohdalla muuttuu.
Miten saada se tärkeä alkusysäys käyntiin, kun korttina on vain ulkonäkö? Uskaltaako lähteä treffeille, jos ulkonäkö ei ole säväyttänyt yhtään? En ole oikeasti kovin pinnallinen, mutta en vain osaa lähteä treffeille vanhannäköisen miehen kanssa :D
Olen ollut parisuhteessa aika kauan ja viimeksi kun olin sinkku miehet olivat hiukan eri näköisiä mitä silloin katseltiin ja sen vuoksi nyt tuntuu, etten kyllä pysty enää innostumaan.. Minua nuoremmat taas sitten ovat pienten lasten isiä tai saattavat olla vielä jopa lapsia vailla ja se ei itseäni kiinnosta.
Onko tämä se syy miksi nelikymppiset naiset eivät enää ryhdy parisuhteisiin? :D
Kommentit (11)
Voit rakastua komeaan mieheen..mutta toivon sinun takiasi että näin ei käy
Hyi mitä kommentteja
Ap..älä välitä..jossain odottaa juuri sinulle sopiva mies:)
Deittaile niitä 39v jotka on vielä ok. Jos rakastut, niin hiipuva komeus ei enää haittaa.
Ymmärrän Ap, mitä tarkoitat. Olen itse miettinyt samaa. Enkä minäkään pidä itseäni mitenkään pinnallisena tyyppinä. Itse en innostu enää yli 35-vuotiaista. Olen 38-v. nuorekas ja kaunis nainen. TInderissä etsin 35-39-vuotiaita, mutta oman ikäiset ei vaan viehätä. Baarissa tulee välillä alle 25-v. miehet iskemään ja yllättyvät, kun kuulevat ikäni. Tai useammin kyllä sanon vain olevani vähän yli 30 :D Pidän itsestäni hyvää huolta, panostan ulkonäkööni. Miksen voisi odottaa samaa mieheltä..? Kunpa voisinkin ihastua tavallisiin partasuihin, mutta hyi että. En sellaista pussaisi. Olen muutaman kerran ihastunut homoon, kun he pitävät ulkonäöstään huolta. Eivät ole niin karskeja ja äijämäisiä. Olisi elämän helpomaa, jos voisi ihastua tavalliseen keski-ikäiseen körilääseen, mutta kun en sille mitään voi, etten ihastu.
Nimenomaan partasuihin.
Tuntuu, että kaikki +40v miehet ovat tismalleen samannäköisiä! He leikkaavat hiuksensa kaljuiksi ja kasvattavat parran. Muutama kuva aurinkolasit päässä voi kaukaisesti muistuttaa vaikka Vin Dieseliä, mutta joo voin minäkin muistuttaa aurinkolasit päässä moniakin hollywoodtähtiä :D
Kun nykyään istuu kahvilassa tuntuu, kuin kaikki olisi tuttuja tinderistä!
En tykkää kaljusta, enkä parrasta, mutta eihän se luonnollinen kaljuuntuminenkaan toki hyvältä näytä.
Tismalleen samaa mieltä kaljuista ja partasuista. Yöks :D Muutenkin miehillä voisi olla enemmän ja parempia kuvia eikä jotain yhtä kuvaa, missä istua kököttää lippis ja aurinkolasit päässä kaljatuopin ääressä.
Kaunis nainen saa tasoistaan seuraa omasta iästä riippumatta.
Juju onkin siinä, että moni on kaunis vain omasta mielestään.
Nelikymppisissä nyt vielä onkin jotain ulkonäköä monella, mutta oottakaas kun ovat noin 50v+.
Rakastuminen tuntuu todella utopistiselta... Kun selaan tinderissä miehiä, kukaan ei näytä sellaiselta, johon voisin kuvitella ihastuvani. Kun halipula ja seurusteluvimma olisi kova, olen alistunut kohtalooni ja painanut sydäntä sellaisten miesten kohdalla, jotka ovat edes jollain tasolla siedettäviä. Mutta he eivät edes laita mitään viestiä tai pyydä treffeille. Joskus harvoin, kun pääsen treffeille, toisia treffejä ei tule. Miehet vaihtavat naista kuin sukkia.
Olen huvikseni katsonut myös saman ikäisiä naisia. Heissä on montakin kaunista ja kiinnostavaa. Pitäisiköhän siirtyä naisiin. Voikun voisin vaihtaa seksuaalisuutta...
Miehes jätti sut nuoremman takia?