Kun tapaat naisen/miehen, niin minkä on ehdottomasti oltava kunnossa?
Itse olen mies ja aina kun tapaan uusia naisia ensimmäinen asia on hyvät treenatut jalat. Voi olla vaikka miten kaunis ja viehättävä, mutta jos varpaat ovat kuin jotkut pitkät nakit tai muuten pönäkät, niin se vie todella paljon pois.
Kommentit (40)
Liian impulsiivista käytöstä osoittava on hälytysmerkki. Tämä näkyy mm. järjettömänä tuhlaamisena, mielialan nopeina vaihteluina ja siinä että menettää hermonsa nopeasti. Nämä kaverit ovat niitä jotka löytyvät lopulta velkavankeudesta tai muuten kalterien takaa ja etsivät siihen syytä ympäriltään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen mies ja aina kun tapaan uusia naisia ensimmäinen asia on hyvät treenatut jalat. Voi olla vaikka miten kaunis ja viehättävä, mutta jos varpaat ovat kuin jotkut pitkät nakit tai muuten pönäkät, niin se vie todella paljon pois.
Varpaat?
Ettei naisella ole taustaa ku11ik2rus311issa
Tärkeintä on tietty se pimpuli,
Mikään revenneentippoja saanu ei kelpaa.
Kisakiree.
Tiuha alkoholin käyttö. Se vain on ehdoton kiinnostuksen viejä. Baarelämä ja sellainen ankea ja suppea ajatusmaailma jos keskustelut liikkuvat typeryyden ja tyhmyyden välimaastossa.
Vierailija kirjoitti:
Käytöstavat, fiksuus. Ei tarvi siis olla korkealle kouluttautunut, mutta käytöksen asiallista, huomaavaista, fiksua, rehellistä.
Suunnilleen tämän olisin tullut sanomaan. Ja nimenomaan huomaavainen kaikkia kohtaan.
Skippaan kaikki feministit ja/tai punaviherhörhöt. Ei auta vaikka kuinka yrität selittää olevasi tasa-arvoa edistävä urbaani ja itsenäinen naishenkilö.
Miehen pitää pitää minusta. Siis jos seurustelusta/avioliitosta puhutaan. Ja minun tietenkin pitää pitää hänestä. Monista muista asioista voi sitten joustaa.
-hygienia
-Ulkonäkö: hoidetut hampaat, yli 175cm, kutakuinkin terve, ei isoa mahaa, selkeät hartiat, miellyttävät kasvot
-mukava luonne
-ei ääriatteita
-ei huoltajuuskiistaa, ei riitoja 
Naisella pitää olla "hyvät kannut". Pienet rinnat, tai riippuvat lehmän utareet on totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja aina, kun tapaan uuden miehen, täytyy hänen rikostaustansa olla nuhteeton eikä hänellä saa olla velkoja yhtään mistään. Muut asiat eivät ole yhtä tärkeitä minulle kuin nämä.
Eli asunnot ja autot ostetaan osingoilla?
Paskanvatkaaja kirjoitti:
Naisella pitää olla "hyvät kannut". Pienet rinnat, tai riippuvat lehmän utareet on totaalinen turn off.
Aivan.
Kyllä viiskymppiselläkin vielä on monella hyvät.
Naisen on aivan turha yrittää muuttaa minua. Valitettavasti tämä ominaisuus on heissä melko vallitseva ja ikävä kyllä se ilmenee vasta ajan kuluessa. Olen mikä olen ja piste!
Vierailija kirjoitti:
Naisen on aivan turha yrittää muuttaa minua. Valitettavasti tämä ominaisuus on heissä melko vallitseva ja ikävä kyllä se ilmenee vasta ajan kuluessa. Olen mikä olen ja piste!
Kuin Popeye konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuin Popeye konsanaan.
Mutta Olkansa hälläkin. Vaan ei Liisa Guumit pääse härkkimään.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja naisen on ehdottomasti oltava naisellinen.
Sika!
Karisma ja sitä jotain pitää olla ulkoisesti, joka viehättää silmää. Se voi olla hymy, joku pieni ele, hyvät tavat jne. Ei tarvitse olla mikään hunksi, mutta jotain ulkoisesti viehättävää täytyy olla, että tekee mieli lähestyä enemmän.
Ei niitä varpaita voikaan treenata, jos ne muistuttavat jotain liskoa, niin se on voi voi. Fitness-mimmeillä on poikkeuksetta kyllä hyvät jalat joka suhteessa.