Kun tapaat naisen/miehen, niin minkä on ehdottomasti oltava kunnossa?
Itse olen mies ja aina kun tapaan uusia naisia ensimmäinen asia on hyvät treenatut jalat. Voi olla vaikka miten kaunis ja viehättävä, mutta jos varpaat ovat kuin jotkut pitkät nakit tai muuten pönäkät, niin se vie todella paljon pois.
Kommentit (40)
Ettei mies ole persu. Se on ylivoimaisesti tärkeintä.
Vartalolla ja ulkonäöllä ei niin suurta väliä ole, mutta ajatusmaailman ja asenteiden on ehdottomasti oltava kunnossa. Tyhmää, itsekeskeistä tai pinnallista naista en huolisi, ruman tai lihavan voisin ihan hyvin ottaakin.
Olen nainen ja aina, kun tapaan uuden miehen, täytyy hänen rikostaustansa olla nuhteeton eikä hänellä saa olla velkoja yhtään mistään. Muut asiat eivät ole yhtä tärkeitä minulle kuin nämä.
Se että kumpikin on oma itsensä, eikä toinen esimerkiksi yritä myötäillä kaikkia mielipiteitä ja olla kaikesta samaa mieltä vain miellyttääkseen. Alkaa ärsyttämään rankasti ja keskusteluista tulee tylsiä
Mielenterveyden pitää ehdottomasti olla kunnossa.
Olen mies ja naisen on ehdottomasti oltava naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Varpaat? Miten talvella edes näet niitä ellette mene jomman kumman kotiin ja nainen on hameessa + sukkahousuissa tai riisuudu alasti?
Mua kiinnostaa miten niitä varpaita treenataan
Miehen pitää tuntua sopivan miehekkäältä jolloin syntyy kipinää ja itselleni tulee myös naisellisempi olo. Omaan silmään fyysisesti viehättämätön mies ei herätä kipinää, tulee vain kaverifiilis ja tästä on lähes mahdotonta päästä yli. Valitettavasti omalla kohdallani vetovoimaa pitää olla ulkoisestikin, vaikka kuulostaakin pinnalliselta
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja aina, kun tapaan uuden miehen, täytyy hänen rikostaustansa olla nuhteeton eikä hänellä saa olla velkoja yhtään mistään. Muut asiat eivät ole yhtä tärkeitä minulle kuin nämä.
Rikostaustasta olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi, mutta esim. asunto- tai autolaina ei tee minun silmissäni kenestäkään huonoa ihmistä.
Käytöstavat ja yleinen ystävällisyys muita kohtaan. Myös keskustelutaidot ja omien ajatusten ja mielipiteiden perustelukyky ovat tärkeitä, en halua olla juntin kanssa joka omaksuu toisten ajatuksia ajattelematta. Tähän voisi liittyä myös halua kehittää itseään.
Olen nainen
Arvojen tulee olla yhteensopivat. Vaikka olis miten upea ilmestys, niin nämä kuuluisat markkina-arvo ja tasoluokitus putoavat pahasti pakkaselle, mikäli mies on jokin persu, nasse, laasaslainen, uskis, libertaari tai antifa.
No ainakaan en kestäisi mustasukkaista miestä. Siis sellaista aiheettomasta mustasukkaisuudesta kärsivää, joka kuulustelisi "kenen kanssa tänään töissä puhuit ja montako minuuttia ja mistä"tyyliin.
Hampaat. Jos ne on huonosti hoidetut, niin ehdoton ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varpaat? Miten talvella edes näet niitä ellette mene jomman kumman kotiin ja nainen on hameessa + sukkahousuissa tai riisuudu alasti?
Mua kiinnostaa miten niitä varpaita treenataan
Samaan kysymykseen odotan myös vastausta:D jalkojen treenaamisen pakaroiden, reisien ja säärien kohdalla ymmärrän, mutta että varpaatkin:D
Mieheni tulee olla uskovainen ja vegaani.
Käytöstavat, fiksuus. Ei tarvi siis olla korkealle kouluttautunut, mutta käytöksen asiallista, huomaavaista, fiksua, rehellistä.