Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko, että pettämisellä alkanut suhde kestää?

Vierailija
24.09.2018 |

Eli tilanne: vaimo ja mies käy lapsettomuushoidoissa ja mies pettää. Ja mies on pettänyt aiemminkin. Mies alkaa parisuhteseen eron jälkeen tämän naisen kanssa, jonka vuoksi edellinen parisuhde tuli päätökseen. Millä todennäköisyydellä mies pystyy muuttumaan ja millä todennäköisyydellä pettää uuttakin kumppania? Mielipiteitä ja kommentteja?

Nimim. Utelias sivusta seurannut

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se kestää, jos se toinen ei välitä vaikka käy vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän tilanteessa, jossa mies petti avopuolisoaan minun kanssani. Hän kertoi jälkeenpäin, että halusi todella päästä irti huonosta suhteesta. Minulle hän on ollut uskoakseni hyvin uskollinen aviomies ja olemme olleet yhdessä jo 36 vuotta.

Vierailija
4/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä. Pettäjä pettää edelleen vaikka ei ole jäänyt kiinni tai toinen sulkee silmänsä siltä.

Vierailija
5/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaan kourallisen pettämisellä alkaneita suhteita, eikä yksikään ole kestänyt. Ei se varmaan mahdotonta ole, mutta kyllä tuo minusta huonontaa todennäköisyyksiä.

Tiedän myös 2 tyyppiä, joiden suhde on päättynyt kun ovat rakastuneet toiseen. Ovat kuitenkin eronneet ennen kuin ovat alkaneet uuteen suhteeseen, ja nämä uudet ovat sitten kestäneet tähän mennessä 20 ja 8 vuotta. Toki ero voi tulla vieläkin.

Vierailija
6/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne joskus kestävät. Mutta jos toinen on pettänyt monesti ennenkin, niin ei se uudessa suhteessa tapojaan muuta.

Vierailija
7/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa en usko, että mies muuttuu vaan varmasti pettää tätä uuttakin naista ellei ole jo pettänyt. Kun kerran kävi lapsettomuushoidoissakin aiemman naisen kanssa ei voinut olla suhde niin kamalassa kunnossa, että ei olisi ollut mitään kiintymystä toiseen. Ei tule kestämään on minun ennusteeni. Tämä uusi nainen saa tasan mitä ansaitsee.

Vierailija
8/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
9/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos mies ei ole sellainen joka kerran pettää ja tunnustaa. Vaan sellainen joka pettää jatkuvasti jäämättä kiinni ja eikä edes tunnusta vaan tunnustaa vasta vahvojen todisteiden edessä. Onko kokemusta tällaisesta miehestä joka on pystynyt aiemmin valehtelemaan päin naamaa?

Vierailija
10/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doctor Philillä oli aikanaan sellainen tieto, että tilastojen mukaan pettämisestä alkaneilla suhteilla on n. 5 prosentin mahdollisuus kestää. Uskoo ken tahtoo, mutta kuulostaa uskottavalta.

Vierailija
11/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozzyllä ja Sharonilla on kestänyt.

Vierailija
12/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää jatkossakin.

Jos tai oikeastaan kun ihminen ei kunnioita puolisoaan, niin hän pettää takuuvarmasti.

Vierailija
13/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vastaavan tapauksen, joka on kestänyt yli 30 vuotta. Tosin siinä pettävä osapuoli oli nainen.

Vierailija
14/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys kestää lienee jonkin verran alhaisempi kuin muulla tavalla alkaneilla suhteilla, koska kyllähän pettäjä todennäköisemmin pettää uudestaan kuin sellainen joka ei ole koskaan pettänyt. Mutta en nyt noihin Dr. Philin 5% todennäköisyys kestää lukuihin ihan uskoisi myöskään.

Meillä alkoi suhde myös noin. Mies oli ollut jo pitkään vaikeassa avioliitossa "lapsen takia", minä ja mies työkavereita. Vuosia suhteemme pysyi ihan kaveruutena, olin miehelle jonkinlainen uskottu jolle soittaa kun työ ja avioliitto ahdistaa. No, kerran sitten kävi niin että lähdimme tuopin ääreen juttelemaan, ja alkoholi kun poisti vähän turhan paljon estoja niin sänkyynhän sitä päädyttiin. Mies tunnusti seuraavana päivänä pettämisen vaimolleen ja (uskovainen) vaimo pisti avioliiton poikki. Minä ja mies olemme tuosta asti olleet 14 vuotta yhdessä, josta 9 vuotta naimisissa. En usko että mies on koskaan pettänyt minua, ja jos sen tekisi, tunnustaisi asian samoin kuin teki edellisessäkin liitossa. Itselleni tosin yksittäinen pettäminen ei edes olisi niin vakava paikka että se olisi heti poikki.

Vierailija
15/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ozzyllä ja Sharonilla on kestänyt.

No mutta ne onkin niin tasapainoinen pariskunta, että molemmat ovat tainneet avioliiton ohessa tehdä omia reissujansa. Ja hehän ovat muutenkin hyvä tiimi, ozzy ilman sharonia olisi kuollut rutiköyhänä jo ajat sitten ja sharon ilman ozzyä olisi massoille tuntematon ja vähemmän varakas. He todella täydentävät toisiaan:)

Vierailija
16/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran pettäminen on eri asia kuin ns. sarjapettäminen.

Vierailija
17/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli sanoo et kerran pettäjä, aina pettäjä, mut tuttavapiirissä kaksi tällasta pariskuntaa, joiden suhde lähtenyt käyntiin, kun molemmat tai toinen oli varattu...toinen pari näistä ollut yhdessä kymmenkunta vuotta ja ovat onnellisia ja toinenkin pari jo ollut pitkään yhessä.

Vierailija
18/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole varmaa, et toinen pertää uudestaan. Mä perin nuorempana poikaystävääni ja opin virheistäni. Vieläkin hävettää tuska minkä tuotin ajattelemattomuuttani.

Ihmiset muuttuu ja viisastuu.

Vierailija
19/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole varmaa, et toinen pertää uudestaan. Mä perin nuorempana poikaystävääni ja opin virheistäni. Vieläkin hävettää tuska minkä tuotin ajattelemattomuuttani.

Ihmiset muuttuu ja viisastuu.

Pettää ja petin :) ei sais syödä rasvaisia ranskiksia samalla, kun näpyttelee...

Vierailija
20/45 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestä. Karma is a bitch.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme