Uskotko, että pettämisellä alkanut suhde kestää?
Eli tilanne: vaimo ja mies käy lapsettomuushoidoissa ja mies pettää. Ja mies on pettänyt aiemminkin. Mies alkaa parisuhteseen eron jälkeen tämän naisen kanssa, jonka vuoksi edellinen parisuhde tuli päätökseen. Millä todennäköisyydellä mies pystyy muuttumaan ja millä todennäköisyydellä pettää uuttakin kumppania? Mielipiteitä ja kommentteja?
Nimim. Utelias sivusta seurannut
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minä petin ex miestäni, ja nyt olen ollut tämän miehen kanssa yli 10 vuotta ja odotan sitä päivää kun petän :D
Odota vaan kun sun mies pettää sua :D. Niinkin voi sattua pettäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tapauksessa en usko, että mies muuttuu vaan varmasti pettää tätä uuttakin naista ellei ole jo pettänyt. Kun kerran kävi lapsettomuushoidoissakin aiemman naisen kanssa ei voinut olla suhde niin kamalassa kunnossa, että ei olisi ollut mitään kiintymystä toiseen. Ei tule kestämään on minun ennusteeni. Tämä uusi nainen saa tasan mitä ansaitsee.
Paitsi jos nainen vaati ja pakotti, että mennään lapsettomuushoitoihin, ja mies ei ollut niin innoissaan.
Eli mies sellainen, joka ei ota vastuuta tekemisistään. Menee lapsettomuushoitoihin kun "nainen pakottaa" ja pettää "kun nainen viettelee ". Tällaisiakin on .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä petin ex miestäni, ja nyt olen ollut tämän miehen kanssa yli 10 vuotta ja odotan sitä päivää kun petän :D
Odota vaan kun sun mies pettää sua :D. Niinkin voi sattua pettäjälle.
Oikeesti?! Yksikään suhde ei ole turvassa, joten muista pelätä omankin suhteesi puolesta. Hymiöitä.
Näin minä luulin. Kuitenkin pidemmän päälle huomasin, etten luottanut mieheeni niin paljon kuin olisin voinut, vaikkei pettämisestä mitään merkkejä ollutkaan ja on mahdollista, ettei sellaista edes tapahtunut. Jonnekin aivojen perukoille oli varastoitunut tieto siitä, että mies kykenee jatkamaan rakastavan oloista parisuhdetta niin kuin ennenkin, vaikka höylää samalla toista vannoen rakkauttaan. Ei se sitten kestänyt, koska en osannut luottaa.
Hyvä itsetunto ei ole mikään pysyvä ominaisuus, kuten silmien on väri. Sen pinnantaso voi vaihdella meillä kaikilla. Ihmisen, joka on saanut elää suht normaalia lapsuuttaan on vaikeaa asettua sellaisen ihmisen asemaan, joka ei ole saanut sitä kodin turvaa ja hoivaa. Lapsuuden kelpaamattomuuden tunteet ohjaa meitä vielä aikuisenakin. Mutta töitä tässä sen itsetunnon ja epävarmuuden eteen tehdään koko ajan, mutta aina tulee se joka lyö kuinka paska ihminen olen. Hajotkaa tuohon täydellisyyteenne!