Miksi jotkut työttömät tyytyy syömään makaroonia ?!!! en ymmärrä
en tiedä mutta itse sain ruoka- avusta hellarista tänään naudan sisäfilepihvin ja tonnikalawrappia, kanansuikale-paketin, makkaraa, maksamakkaraa, pastaa, jotain kasviruokajuttua, hedelmiä, piimää ja fondia sekä jugurttia ja leipää ja keksejä ja kanasalaatin, porsaanfile-valmisruoan ja bbq-leipää
eli popsi noita sit pari päivää ei mitään makaroonia
ruoka apu 3 kertaa viikossa, + kirkolla ilmainen lounas kerran viikossa
10 km päässä ois toinenkin hellarituoka-apu eri päivänä, mutten jaksa niin kauas kun joutuu olee sen hartaushetken 30 min ja nuo riittää mitä saan tästä 2 km päästäkin
Kommentit (26)
Meillä ei oo ruoka-apua, ehkä siksi. Mä käyn usein viemässä naapurille jauhelihaa, perunoita, kalaa yms, että ne lapset saa edes vähän enemmän syödäkseen. Ovat täysin päihteetön ja muutenkin kunnollinen perhe. Heillä vaan lähti yt:issä kummaltakin työt alta ja uutta työtä, jolla elättäis perheen ja maksais lainan ei oo löytynyt. Tienaavat nyt just pahimmoilleen sen, että tukia eivät saa, mutta sillä ei elä.
Jon aikoihin eletty jos Andy McCoy ja Yngwie Malmsteen joutuvat käymään ruokajonossa :D
jotenkin liian kliininen ja teennäiseltä vaikuttava koti, en mä tuollaisessa viihtys
mulla on polkupyörä eteisessä, nahkatakit roikkumassa seinällä ja paidat, farkut lattialla ja peti aina petaamatta ja lakanat vaihtamatta, lisksi tyynyt veressä kun revin rupiä relästä ja päästä pari vuotta, ei se veri lähdemihinkään. kitaroita lattialla tai standeissa, pytä täynnä rojua ja 2 tietsikkaa....jimi hendrix juliste seinällä ja muutama lp levy koristeena. tää on miehelle ihan jees, nukun sohvalla koska makuhuone on liian siisti paikka en koe sitä kotoisaksi
AndyMcCoys kirjoitti:
jotenkin liian kliininen ja teennäiseltä vaikuttava koti, en mä tuollaisessa viihtys
mulla on polkupyörä eteisessä, nahkatakit roikkumassa seinällä ja paidat, farkut lattialla ja peti aina petaamatta ja lakanat vaihtamatta, lisksi tyynyt veressä kun revin rupiä relästä ja päästä pari vuotta, ei se veri lähdemihinkään. kitaroita lattialla tai standeissa, pytä täynnä rojua ja 2 tietsikkaa....jimi hendrix juliste seinällä ja muutama lp levy koristeena. tää on miehelle ihan jees, nukun sohvalla koska makuhuone on liian siisti paikka en koe sitä kotoisaksi
Polta se sänky ja pyydä lahjoituksena ihan uudet petivaatteet ja patjat.
voisin vuokrata jollekin rehelliselle eestiläiselle työntekijälle toisen huoneen 5 neliöstä pimeenä, mutta mahtaako rehellistä eestiläistä löytyä? tai jos vuokraisi toisen huoneen varastoksi vaikka moottoripyörille talveksi, kun asun 1 kerrokseksessa tänne vois hyvin ajaa prätkän ja huoneesee mahtus varmaan 4 prätkää. 50 e/kk vuokra
Mikä vika makaroonissa on? Meillä syödään pastaa useampana päivänä viikossa kun ollaan italialais-suomalainen perhe. Tänään ajattelin tehdä trofie al pesto.