Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isällä uusi avovaimo, taaperolla alkanut olla mustelmia isäviikonloppujen jälkeen. Naisella on myös itsellään

Vierailija
24.09.2018 |

pieni lapsi, ja selitys kolhuille on, että tulevat näiden kahden leikkiessä keskenään.
Uskoisitko? Tai jos et, mitä tekisit?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en uskoisi? Luottaisin lapseni isään.

Vierailija
2/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Pirjo-Santeri on niin herkkä, joskus hän osoittaa kiintymystä toisiin lapsiin koskettamalla heitä voimakkaasti nyrkeillään. Näin Pirjo-Santeri "merkkaa" ystävänsä koska ei osaa ilmaista sitä sanoin omasta mielestään tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkailisin lastani. Meneekö isälle mielellään? Puhuuko uudesta"sisaruksestaan" ja äidistään mihin sävyyn? Itkeminen on normaalia mutta jos tulee selkeitä ahdistineisuuspiirteitä ja vakavampia merkkejä ja levottomia yöunia ja käytös muuttuu selkeästi kotona tai päivähoidossa niin hälytyskellot soisivat. Hankalaa tietysti jos lapsi ei vielä puhu.

Vierailija
4/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi. Jututtaisin lasta kahden kesken sekä isän uutta avovaimoa kahden kesken.

Vierailija
5/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai isä osaa kertoa miten ne kolhut tulleet? Tuonikäiset ehkä provosoivat toisiaan juoksemaan, kiipeämään yms. Vai onko se toinen lapsi paljon vanhempi? Sitten voi kiusaamisestakin olla kyse.

Vierailija
6/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia mustelmia ja missä kohdin? Minkä ikäisiä lapsia? Vaikka se ei olisi isä taikka naisystävä, joka pahoinpitelisi, niin silti tuohon on puututtava, jos lapsi on koko ajan kolhuilla. Vaikka se olisi se toinen lapsi, joka muksii, niin eihän heidän pitäisi sallia sellaista. En mä ainakaan anna meillä 1v ja 2,5v siskosten vain lyödä ja töniä toisiaan, jos sille päälle sattuvat.

Vierailija
7/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihasatu tällä kertaa

Vierailija
8/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että ap:n isällä

Vierailija
9/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on 2v. 3kk. Uuden äitipuolen lapsi on 4v. ja kuulemma erityislapsi, ei kuitenkaan ole mulle tarkemmin kerrottu millä tavoin on erityinen. Uuden äitipuolen olen tavannut vain kerran, silloin hän ei mitenkään huomioinut mun lasta mutta oli tosi yliystävällinen ja jotenkin lipevä jopa mua kohtaan. Hoitaa omaansa ja mun lasta kotona usein ne viikonloput, kun lapsi sinne menee, vaikka isä olisi itse poissakin (isällä nykyään reissutyö, ei ole halunnut kuitenkaan muuttaa tapaamisia).

Mainitsin joskus poikien kokerosta näissä "leikeissä", niin mun lapsi kuulemma on se aktiivinen ja joka provosoi.

Lapsi ei ole koskaan mennyt isälleen kovin mielellään koska erottiin jo raskausaikana ja isä jäänyt melko vieraaksi pitkän välimatkan takia, eli siitä isän luo menemisen vastustamisesta en voi kai mitään päätellä.

Mustelmia on välillä milloin missäkin, mutta lähinnä päässä/ohimoilla/silmien alla, käsivarsissa ja ne mitkä eniten ehkä pelästyttänyt niin mahassa.

AP

Vierailija
10/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kokero = kokoero

AP

Vierailija
11/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin ls-ilmoituksen noilla tiedoilla. Pelasta lapsesi,oikeasti. Ei oo kaikki kunnossa.

Vierailija
12/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tekisin ls-ilmoituksen noilla tiedoilla. Pelasta lapsesi,oikeasti. Ei oo kaikki kunnossa.

Mutta pelastaako sellainen ilmoitus tosiaan mun lasta vai pahentaako vaan tilannetta? En haluaisi huonontaa välejä, kun tapaamissopimuksen mukaisesti lapsen on sinne kuitenkin pakko mennä, joskus koitin jättää viikonloppua väliin kun poika oli tosi itkuinen niin isä uhkasi oikeustoimilla. AP

Vierailija
13/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin.

Ilmeisesti lapsia on vain se yksi taapero, joten lastenvälinen nujakointi ei ole optio.

Ilmeisesti "isä" on tässä ex-mies.

Vierailija
14/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenko on sitten järkevää mennä isälleen, jota ei edes viikonloppuna näe? Täysin vieras täti penskoineen siellä vastassa? Kiva heittopussifiilis taaperolla. Kas kun et jätä marketin laukkukaappiin viikonlopuksi.

Vierailija
15/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n exä nyxä-ketju kuoli ja tämä on uusi yritelmä, jatkakaa vaan lampaat , BÄÄÄ-Ä!

Vierailija
16/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pelastaako sellainen ilmoitus tosiaan mun lasta vai pahentaako vaan tilannetta? En haluaisi huonontaa välejä, kun tapaamissopimuksen mukaisesti lapsen on sinne kuitenkin pakko mennä, joskus koitin jättää viikonloppua väliin kun poika oli tosi itkuinen niin isä uhkasi oikeustoimilla. AP

Jos sulla on epäilyksiä siitä, että isän luona lasta joku lyö, niin ei kai siinä tapauksessa voi olettaa että lapsi kiikutetaan sinne piestäväksi? En tiedä laeista tässä, osaisiko joku sanoa miten kannattaisi menetellä?

Oletko keskustellut ex-miehesi kanssa tästä, yrittänyt ymmärtää mitä siellä tapahtuu kun sinä et ole näkemässä? 

Vierailija
17/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin.

Ilmeisesti lapsia on vain se yksi taapero, joten lastenvälinen nujakointi ei ole optio.

Ilmeisesti "isä" on tässä ex-mies.

Siis isä on tietysti taaperoni isä. Miten mun oma isä liittyisi tapaamisiin? Sori jos kirjoitin epäselvästi. AP

Vierailija
18/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on epäilyksiä siitä, että isän luona lasta joku lyö, niin ei kai siinä tapauksessa voi olettaa että lapsi kiikutetaan sinne piestäväksi? En tiedä laeista tässä, osaisiko joku sanoa miten kannattaisi menetellä?

Oletko keskustellut ex-miehesi kanssa tästä, yrittänyt ymmärtää mitä siellä tapahtuu kun sinä et ole näkemässä? 

Olen yrittänyt keskustella, hän ei halua keskustella koska olen "hysteerinen ja hankala". Meillä ei ole koskaan ollut hyvät välit. Edellisestä isän tyttöystävästä olin iloinen, koska hän selkeästi aiheutti isässä sen että halusi skarpata isyydessä ja oli lapselle tosi mukava. Tää uusi nainen on epäilyttävä. Mutta ei mulla ole sanomista. Ja uhkasakon uhalla pitää kuulemma antaa tapaamisiin tämän ikäinen. AP

Vierailija
19/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selittelyt sikseen ja otat yhteyttä lastenvalvojan jonka kanssa tapaamiset on sovittu ja samalla lastensuojeluun. Et sä voi antaa tollasee jatkua, etenkään jos isäkin vaa uhkailee ja syyttelee sua. Nyt vähän selkärankaa tohon toimintaan ja ajattele lapsesi parasta.

Vierailija
20/36 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenko on sitten järkevää mennä isälleen, jota ei edes viikonloppuna näe? Täysin vieras täti penskoineen siellä vastassa? Kiva heittopussifiilis taaperolla. Kas kun et jätä marketin laukkukaappiin viikonlopuksi.

Julkisen oikeusavustajan mukaan mulla ei juuri oo vaihtoehtoja ellen halua maksaa sakkoja tai pysty todistamaan pahoinpitelyä. AP