Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te ihmiset sotkette niin paljon?

Vierailija
24.09.2018 |

Joka paikassa tupakantumppeja, irtoroskia, purukumeja(ulkona siis). Sisällä roskikset aina täynnä tavaraa, välillä heitelty miten sattuu. Vessanpöntöt aina kakassa, miten kehtaatte jättää omaa ulostetta pönttöön? Eikö teitä yhtään kiinnosta ympäristönne viihtyisyys?

T. Siivooja

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole siivooja, olen just sama mieltä. En tajuu, miksi kaikki ovat niin sotkijoita. Kuitenkin aikuiset ihmiset....

Vierailija
2/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun työsihän se on siivota. Aikapaljon olis työttömiä siivoojia jos kukaan ei koskaan sotkisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamisesta koituva vaiva on suurempi kuin puhtaasta ympäristöstä saatu nautinto.

Vierailija
4/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei vaan ole roskista lähellä, eikä mulla ole aikaa etsiä esimerkiksi välipalana nautitulle suklaapatukan kääreelle roskista. Sori vaan.

Vierailija
5/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään kaduilta päivittäin roskia ja heitän ne roskakoriin.

Pidän surullisena sitä, että Suomi on täynnä yksinkertaisia ihmisiä, jotka pudottavat roskat kadulle. 

Vierailija
6/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, kun on verinen side julkisessa vessassa esim pöntön vieressä... Mhhm :)

Vierailija
7/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy siivooja joka päivä. Ei minun tarvitse alkaa vessoja siistimään.

Vierailija
8/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ei vaan ole roskista lähellä, eikä mulla ole aikaa etsiä esimerkiksi välipalana nautitulle suklaapatukan kääreelle roskista. Sori vaan.

Pidä taskussasi muovipussia ja vie roska kotiroskikseen. Hyvin yksinkertainen vinkki yksinkertaiselle.

Vierailija
9/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä taskussasi muovipussia ja vie roska kotiroskikseen. Hyvin yksinkertainen vinkki yksinkertaiselle.

Erikseen pitää muovipussi käyttää yhtä roskaa varten? Kukahan tässä on yksinkertainen...

Vierailija
10/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole roskista niin heitän tumpin maahan.

Vierailija
11/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käy siivooja joka päivä. Ei minun tarvitse alkaa vessoja siistimään.

Vinkki: kukaan normaali ihminen ei jätä vessaan tietoa eritteistään. 

Vierailija
12/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Mihin minä sen tumpin työnnän, jos ei ole mitään? Ei se nyt ole niin big deal!

Vierailija
13/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä metallirasia taskussasi ja tumppaa rasiaan. Heitä MAATUMATTOMAT tumpit myöhemmin roskikseen.

Eniten heitetään maahan tupakka-askeja.

Vierailija
14/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät yksinkertaisesti välitä

Vierailija
15/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa pitäisi  olla pöntönreunan pesuainetta. Sotken, kun parperit eivät pysy reunoilla ylös noustessa. Reunat on tahallaan tehty vinoiksi, jotta ei käytettäisi paperia. Käytän silti, joten wc-pönttöjen suunnitelijoiden vika. Vessat ovat niin ahtaitakin ja lattialla on usein virtsaa, että en poimi laittialle tippuvia. Jukiisssa pöntöissä ei tarvittaisi ylös nostettavia muovisia renkaita, vaan yksinkertainen teräs- tai posliini-istuin olisi ok. Siitä näkisi heti, että tursuaako ulostetta. Renkaan joutuu nostamaan kengänreunan avulla ylös ja tarkistamaan kunnon. Vessakäynnit aiheuttavat siis ylimääräistä voimistelua. 

Heiluriroskiksen kannet täytyisi poistaa. En likaa käsiäni laittamalla roskia niistä  sisään.

Vierailija
16/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikseen pitää muovipussi käyttää yhtä roskaa varten? Kukahan tässä on yksinkertainen...

Sinä. Tunge se kääre taskuusi JA VIE ROSKAKORIIN.

Vierailija
17/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa. Esim. toi yleisten vessojen siivottomuus, ei varmaan kenenkään mielestä ole kiva mennä likaiseen vessaan, niin miksei jokainen voisi tehdä oman osuutensa, jotta kaikilla olis mukavampi ympäristö, jossa elää...

Vierailija
18/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys, itsekkyys.

Vierailija
19/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt kansa roskaa ylpeänä. Kiltit hölmöt sitten noukkivat niitä

Vierailija
20/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vaan kiinnosta. Se on se minäminäminä-asenne.

Olen ollut töissä lounaskahvilassa ja kyllä järkytti kuinka paljon ihmiset sotkee. Aikuiset ihmiset vielä, hyi! Olisi kiva kurkata sellaisten koteihin, ovatkohan samanlaisia porsaita siellä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan