Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sinä tiedät olevasi hyvännäköinen?

Vierailija
24.09.2018 |

Miettii ruma nainen

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani hyvännäköinen koska minua on aina kehuttu hyvännäköiseksi ja esim. komeat tuntemattomat miehet lähestyvät ja oletan, että se johtuu pääasiassa ulkonäöstä ja ehkä hyväntuulisuudesta, harvoin kukaan on tullut juttelemaan jos olen otsa rypyssä ajatuksissani.

Peiliin katsomalla tiedän, että on vielä paremmankin näköisiä ihmisiä, siis jotkuthan on kuin jostain rodunjalostusihanteesta, kaiken väriset siis mutta siis joskus näkee sellaisia ihan photoshopatun näköisiä miehiä ja naisia ihan livenä. Silloin miettii, että on ihan onnekas kun on lähempänä keskivertoa. Omaa ulkonäköä ei kannata kuitenkaan liikaa miettiä, helposti ihminen ajattelee itsestään liian kriittisesti. Hymy kaunistaa kaikkia.

Vierailija
22/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut ylipainoinen nainen mutta onnistunut muutaman kerran laihtumaankin. Sain heti enemmän katseita ja hymyjä miehiltä jopa omasta mielestäni komeilta miehiltä! Eli siis...olen ruma lihavana mutta kaunis laihana? :D Muistakaa että voit aina tulla kauniimmaksi vain laihduttamalla.

No oikastaan olen aina ollut luonnostaan suuripovinen ja minulla on kauniit silmät, laihuus vain korostaa näitä piirteitä. Luulen että pulleana olen perus tantan näköinen.

Eli vastaukseni, katseita ja hymyilystä voi päätellä että miellytät silmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ebolaa sairastava hyvännäköinen?

Jos hyvännäköinen ihminen saa ebolan, niin varmastikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän