Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En huomioi Tinderissä naisia jotka ei esittele tissejään

Vierailija
24.09.2018 |

Yleensä aina olen joutunut pettymään kun naisella on ollut kuvia missä pitää peittäviä vaatteita.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat siis vain isotissisiä naisia? Onko perseellä mitään väliä, korvaako tissittömyyttä jos on hyvä perse? T. aa-kuppinen nainen

Vierailija
2/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat siis vain isotissisiä naisia? Onko perseellä mitään väliä, korvaako tissittömyyttä jos on hyvä perse? T. aa-kuppinen nainen

AP ei ottanut millään tavalla kantaa kuppikokoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saat sitten pinnallisia naisia, jokaisella on oma makunsa

Vierailija
4/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se niitä naisia haittaa yhtään. Ei taida sun huomiosi menetys olla kovin suuri menetys.

Vierailija
5/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Sit me ei koskaan voida olla match.

Vierailija
6/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoittaa, että on joutunut pettymään siihen, ettei saanutkaan pideä ekoilla treffeillä.

M

Vierailija
7/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok?

Vierailija
8/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se tosiaan kiva tietää, että siinä tapauksessa me kaksi ei koskaan kohdata tinder-treffeillä IRL:D

Vierailija
9/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tarkoittaa, että on joutunut pettymään siihen, ettei saanutkaan pideä ekoilla treffeillä.

M

Tämä. Rintavarustustaan esittelemätön nainen on "estynyt", kun ei todennäköisesti ole heti kättelyssä valmis peitonheilutukseen. Anneliakaan ei varmaan anna!

Vierailija
10/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on hyvä periaate, jos kerran haluat tavata naisia, jotka esittelevät tissejään, ja käyttävät paljastavia vaatteita.

Vierailija
11/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se tosiaan kiva tietää, että siinä tapauksessa me kaksi ei koskaan kohdata tinder-treffeillä IRL:D

Ihan niinkun joku keski-ikäinen av tantta olisi isokin häviö.

Vierailija
12/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä. Ääliöt karsiutuvat pois.

Vierailija
13/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin naiset menettävät mitään

Vierailija
14/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M

Ei ehkä toisillakaan. Ei oteta poskeen. Ei pidetä itsestä huolta. On enemmän estoja vähän kaikessa.

Ei koskaan rikota rajoja ja aina pitää noudattaa sääntöjä. Ei uskalleta mitään repäsevää. Ei oteta riskejä.

Vierailija
15/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Tämä oli sinkkuaikoina hyvä keino karsia pois ne miehet, jotka olivat vain pilden perässä. En myöskään laittanut ikinä mitään heruttelukuvia tekstaillessa, ilmoitin että lähetän vain kuvia, jotka voin julkaista myös FB:ssa. 

Useampi mies herjasikin, että olen liian konservatiivinen ja tylsä. 

Pilkka osui omaan nilkkaan, olen nimittäin sängyssä erittäinkin estoton ja kokeilunhaluinen, ja nykyisessä suhteessa seksiä on edelleen päivittäin. Rakastan myös oraaliseksiä antavana osapuolena. Tämän toki tietävät minusta vain eksäni ja nykyiseni. 

Tiedän vaan sen verran hyvin oman arvoni, ettei minulla ollut tarvetta lähetellä itsestäni "seksikkäitä" kuvia kaikenmaailman puolituttujen runkkumateriaaliksi, puhumattakaan että minulla olisi tarvetta omalla naamalla lähteä retostelemaan seksielämästäni.

Vierailija
16/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on niitä naisia, jotka tuovat kuvissa esille kaikki hyvät puolensa - kyllä se kertoo luonteesta ja siitä, että tykkää bilettää eikä ole joku kuivakka tai rupsahtanut av-mamma. Kaikille etu. Minä kyllä tykkään näyttävistä naisista ja matchien perusteella hekin minusta.

Vierailija
17/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Ei ehkä toisillakaan. Ei oteta poskeen. Ei pidetä itsestä huolta. On enemmän estoja vähän kaikessa.

Ei koskaan rikota rajoja ja aina pitää noudattaa sääntöjä. Ei uskalleta mitään repäsevää. Ei oteta riskejä.

Suosittelen, että pistät omaan ilmoitukseesi älykkyysosamäärälle ylärajan. Näin löydät helpoiten kaipaamaasi seuraa. Järkevät naiset ottaa riskejä vasta kun riskit on kartoitettu.

M

Vierailija
18/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

:D Tämä oli sinkkuaikoina hyvä keino karsia pois ne miehet, jotka olivat vain pilden perässä. En myöskään laittanut ikinä mitään heruttelukuvia tekstaillessa, ilmoitin että lähetän vain kuvia, jotka voin julkaista myös FB:ssa. 

Useampi mies herjasikin, että olen liian konservatiivinen ja tylsä. 

Pilkka osui omaan nilkkaan, olen nimittäin sängyssä erittäinkin estoton ja kokeilunhaluinen, ja nykyisessä suhteessa seksiä on edelleen päivittäin. Rakastan myös oraaliseksiä antavana osapuolena. Tämän toki tietävät minusta vain eksäni ja nykyiseni. 

Tiedän vaan sen verran hyvin oman arvoni, ettei minulla ollut tarvetta lähetellä itsestäni "seksikkäitä" kuvia kaikenmaailman puolituttujen runkkumateriaaliksi, puhumattakaan että minulla olisi tarvetta omalla naamalla lähteä retostelemaan seksielämästäni.

Eikä en kestä näitä ketkä haukkuu tylsäksi kun eivät saa jotain :D ei ole mun tehtävä paljastella heille.. ja miksi sitten ees juttelevat jos on hirvee ongelma. Todella röyhkeää käytöstä vaatia toiselta tommosta.

Vierailija
19/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Me voisimme olla hyvä match! Olen kokeilunhaluinen ja seksuaalisesti avoin, ja itsestään huolehtiminen on ihan selviö. Mutta siinä määrin kyllä pistän miehen (ja omankin!) nautinnon etusijalle, etten koskaan vaadi kumia. Sehän olisi tylsääkin!

Olen myös seikkailunhaluinen maailmanmatkaaja eikä riskinottokaan ole minulle vierasta – tuskinpa olisin uskaltanut lähteä yksin ensimmäiselle Gambian matkalleni ilman näitä luonteenpiirteitä.

Repäisetkö ja lähdetkö deiteille, vai oletko sinäkin estoinen? 😜

Vierailija
20/20 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on niitä naisia, jotka tuovat kuvissa esille kaikki hyvät puolensa - kyllä se kertoo luonteesta ja siitä, että tykkää bilettää eikä ole joku kuivakka tai rupsahtanut av-mamma. Kaikille etu. Minä kyllä tykkään näyttävistä naisista ja matchien perusteella hekin minusta.

Minäkin kyllä tykkään bilettää, enkä ole mammakaan kun lapsia ei ole eikä tule. Olen myös näyttävä. Vaan en näytä kaikille ;) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme