Mistä sinä tiedät olevasi hyvännäköinen?
Kommentit (23)
Peiliin katsomalla ja arvioimalla itseäni kriittisesti. Tämän jälkeen saamalla varmistuksen viiriililtä mieheltä, joka rakastuu ja sitoutuu minuun syvällisesti. Kun on kokenut aidon rakkauden, ei välitä, vaikka vain 1% pitäisi minua kaikista kauneimpana, minulle kun riittää yksikin mies! Toki ihailijoita on enemmänkin. Kun nainen loistaa, niin miehet kyllä huomaavat sen. Paljon laittautumista tämä ei vaadi. Parantelen vain vähän ominaisuuksiani.
Siitä kun ihmiset niin sanovat, vaikka se valhetta onkin.
Ja siitä, että vuodesta toiseen kelpaan miehelleni.
t. toinen rumilus
Siitä kun on aina ukkoja riittänyt, nuoret ja vanhat kuolaa perään :)
N 56 v
Olen kuullut sen niin monen suusta, edelleenkin, vaikka olen jo 50+. Pakko kai se on uskoa, vaikken itse ihan samaa mieltä olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsomalla ja arvioimalla itseäni kriittisesti. Tämän jälkeen saamalla varmistuksen viiriililtä mieheltä, joka rakastuu ja sitoutuu minuun syvällisesti. Kun on kokenut aidon rakkauden, ei välitä, vaikka vain 1% pitäisi minua kaikista kauneimpana, minulle kun riittää yksikin mies! Toki ihailijoita on enemmänkin. Kun nainen loistaa, niin miehet kyllä huomaavat sen. Paljon laittautumista tämä ei vaadi. Parantelen vain vähän ominaisuuksiani.
"Vain" 1%
Minä oletan, että EN ole hyvännäköinen, koska jos vaikka joskus koetan jutella loputtoman pitkässä kassajonossa jollekulle muulle kuin vanhuksille, kääntyy ihminen usein vaivaantuneen oloisena pois ja vastaa enintään lyhyellä, kylmällä repliikillä. Minulla on yksi ihan todella hyvännäköinen ja kauniisti meikkaava ja pukeutuva tuttu, jonka ilmestyessä kyllä näkee, kuinka ympärillä olevien ihmisten päät kääntyvät hänen astuessaan huoneeseen ja katseet seuraavat häntä. Kauniita ihmisiä on ilo katsella ja heille hymyillään, tuntemattomatkin. Aavistelen siis, kuinka kauniita ja hyvännäköisiä kohtaan käyttäydytään, ja itse en ole koskaan saanut samanlaista kohtelua. En siis ole hyvännäköinen.
Miehet katsovat ihaillen pitkään kaupungilla ja tyrkyttäytyvät juttusille muuallakin kuin baarissa. Sinkkuaikoina saattoi olla useammatkin treffit viikossa ja jokaikinen halusi jatkoa. Tämä siis siitä huolimatta, että olen lievästi ylipainoinen (170cm/77kg) ja jo yli nelikymppinen - kaikki treffikumppanit nykyinen avomies mukaanlukien minua nuorempia.
Nuorena olin hyvännäköinen ja tiesin sen siitä, että samanikäiset pojat tuijottivat ja aina oli joku rohkeampi pyrkimässä juttusille. Kerran joku jannu käveli pylvästä päin jäätyään tuijottamaan. Poikaporukasta saattoi alkaa kuulua jokin merkitsevä rykimiskonsertti ohi kävellessä. Poikaystäväehdokkaista ei ollut pulaa, eikä tanssittajista. Jos varsinkin erehtyi ketään edes vilkaisemaan, niin heti tultiin yrittämään. Toki sitten myös kehuttiin ulkonäköä. Aviomieskin löytyi sillä tavalla, että hän tuli kaupungilla juttelemaan ihan vain ulkonäön innoittamana.
Nyt on kohta viisikymppiä täynnä, eikä ole enää hetkeen ollut tuollaista. Mutta ei se harmita, pikemminkin on helpotus. Mutta olihan se silloin nuorena kiva elää tuollainen elämänvaihe.
Varmaan saamani palautteen ja huomion perusteella. Olen elämäni aikana saanut suhteellisen paljon kehuja ulkonäöstäni niin miehiltä kuin naisiltakin ja mua on pyydetty muutaman kerran kuvauksiin malliksi. Sitä kautta kai itsellekin pikkuhiljaa tullut sellainen käsitys, että olen ihan kaunis. Alunperin olin toista mieltä ja todella epävarma itsestäni, mutta nykyään olen pääosin tyytyväinen ulkonäkööni.
N27
Hyvännäköisyys on yliarvostettua. Rumuudessa on asennetta!
En ole kaunis. Mutta olen ihan tyytyväinen saadessani palautetta, että näytän sievältä. Silloin laittautuminen mennyt putkeen. Ulkonäkö on se mikä on ja sillä mennään. Yleensä pidän siitä miltä näytän. Onhan se osa persoonaani.
En tiedä. Naiset ostavat kuitenkin drikkejä baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Sillä asenteella aka rumuudella ei vaan valitettavasti saada parisuhdetta :/
Äippä sanonut ja kukapa se muukaan tietäis sen asian paremmin☺️
Sanomisesta tosin on aikaa, paljon😆
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monta parisuhdetta olen aikaiseksi saanut, vaikka ruma olenkin. Rumuudella välttyy saamasta sellaisia tyhjäpäitä, jotka valitsevat kumppaninsa vain ulkonäön perusteella. Minulla on paljon muita positiivisia ominaisuuksia, vaikka ulkonäkö onkin kauhistuttava. Tärkeintä rumana olemisessa on se, ettei surkuttele ulkonäköään ja toivo näyttävänsä paremmalta, vaan kantaa rumuutensa ylpeydellä ja tyylillä.
Onko ebolaa sairastava hyvännäköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopulta miehiä ei se ulkonäkö niin hirveästi kiinnosta. Ainakaan naisiin verrattuna, sillä heillä on tunnetusti laajempi naismaku kuin naisilla miesmaku. Aivan karmean näköisillä emännillä on miestä jonossa, kun edellinen suhde päättyy, mutta toki ne ovat eri miehet kuin niiden instabeibejen jonoissa. Parisuhteeseen pääsee kun parisuhteeseen haluaa, näytti miltä hyvänsä, ainakin jos ei ole hirveän isoa väliä, että kenen kanssa.
Jaa-a. Sitä kuin olen liian vähän saanut tietää niin olen ehtinyt rumentua.