Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parempi treffietikettikysely, olkaa hyvät! Siis kuka maksaa treffeillä?

Vierailija
24.09.2018 |

Edellisestä kyselystä puuttuu monta vaihtoehtoa.

Parempi treffietikettikysely, olkaa hyvät! Siis kuka maksaa treffeillä?

Vaihtoehdot

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

trophywifey kirjoitti:

Olin ennen sitä mieltä, että kumpikin maksaa vuorollaan tai kumpikin maksaa omansa. Nytpä sitten treffailenkin miestä, joka vaatimalla vaatii että saa maksaa aina kaikki. 

Tunnustan, että pidän tästä hemmottelusta. Mies myös suunnittelee kaikki treffit, kysyy vain että milloin mulle käy ja pyytää sitten olemaan tiettyyn kellonaikaan valmiina. Tähän mennessä ollaan mm. käyty pitkän kaavan kautta syömässä "fine dining" -ravintolassa, vietetty kylpyläviikonloppu ja ensi viikonlopun treffiohjeistus on, että pakkaa yliyön-laukku ja "parempi vaatekerta". Epäilen että ollaan menossa minikaupunkilomalle <3 Ehkä nyt olisi aika harrastaa seksiäkin jo vihdoin, tässä nyt jo yli kuukausi treffailtu..? 

Huh, mulla ei kyllä olis tullut kovin mukavia treffeistä sellaisen tyypin kanssa, joka vaatimalla vaatii saada maksaa kaikki. Jos toinen ei hyväksy sitä, että hän ei voi päättää minun puolestani maksaa, mulla menisi hermot ja kävelisin ulos treffeiltä. Maksettuani tietenkin omat juttuni ensin. Jos tiukaksi menisi, on aina mielenkiintoista nähdä, miten tarjoilijat käyttäytyvät, jos yksi asiakas vaatii saada maksaa koko laskun ja toinen vaatii saada maksaa oman osuutensa.

Vierailija
22/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, että puoliksi, muttei sekään ihan oikein ole: molemmat maksavat OMANSA. Ei siis loppusummaa puoliksi.

Ja tämä siis siksi, ettei kenenkään tarvitse mun seurasta mitään maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se maksaa, joka pyytää treffeille eli mies.

Mitä jos kutsuja onkin nainen? Olen pyytänyt kerran miestä treffeille, kun hän ei saanut mitään aikaiseksi parin kuukauden jahkailunkaan jälkeen. Jos olisin odottanut hänen pyyntöään, niin olisin saanut odottaa. Minä maksoin.

Vierailija
24/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa.

T. Mies

Missä menee kipuraja hinnassa? Vai oletko valmis maksamaan mitä vain silloin kun treffeille pääset?

Eihän sitä tarvitse kenen tahansa hupakka kanssa lähteä treffeille. Kalleimmat eka treffit itsellä kustansivat yhteensä noin 700 €.

Vierailija
25/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys pässille ensimmäiselle vaihtoehdolle:

Onko kukaan koskaan missään todistanut tilannetta, jossa nainen olisi pyytänyt miestä ensitreffeille?

Yleensä mies ei lähde.

Treffeille pyytävä mies on aloitteellinen, tr. pyyt. nainen on tyrkky.

Myöntäkää pois.

Missä rinnakkaistodellisuudessa näin?

Vierailija
26/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää onkin hyvä, jos esim kaks naista menee treffeille, niin vastaus on aina nainen maksaa. Makso ne sitten vuorotellen tai miten tahansa. Samaten jos kaks miestä menee niin mies maksaa.

Mutta pitäisikö Butchin maksaa aina, tai ainakin ensimäinen kerta?

Miksi sä oletat että toinen on butch? Ei se niin aina mene

Vierailija
27/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tottunut siihen että mies maksaa ja näin sen minusta kuuluu mennäkkin :)

Vierailija
28/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies maksaa.

T. Mies

Missä menee kipuraja hinnassa? Vai oletko valmis maksamaan mitä vain silloin kun treffeille pääset?

Eihän sitä tarvitse kenen tahansa hupakka kanssa lähteä treffeille. Kalleimmat eka treffit itsellä kustansivat yhteensä noin 700 €.

Ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan se joka maksaa... Saitko edes pilde?

Vierailija
29/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen tottunut siihen että mies maksaa ja näin sen minusta kuuluu mennäkkin :)

Maksettu nainen.

Vierailija
30/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen nainen, joka haluaa parisuhteessa maksaa esim. elämisen kulut puoliksi. Treffeillä kuitenkin pidän siitä, jos minut treffeille pyytänyt osapuoli maksaa sen minunkin kahvini. Summa on todella pieni, sillä saa treffeihin sujuvuutta (voin pitää huomioni treffikumppanille juttelussa sen maksusähläyksen sijasta), ja näin toimiva mies luo itsestään anteliaan, vastuullisen ja terveellä tavalla suuripiirteisen kuvan.

Jos treffit ovat jossain kalliissa luksusympäristössä, oletan ilman muuta että minut sinne kutsuva myös maksaa ne. En nimittäin itse valitsisi järjestää treffejä kalliiseen ravintolaan tai vastaavaan paikkaan. Jos mies haluaa sellaisia elämyksiä elämäänsä, hän on velvollinen ne myös rahoittamaan. Itse osallistun tunnelman luomiseen mielelläni siten, että näen vaivaa ja käytän rahaa ulkonäkööni, jotta sovin tyylin puolesta ko. ympäristöön. 

Nykyinen mieheni on välillä vienyt minua hienompiin paikkoihin syömään, ja kyllähän siitä kieltämättä tulee kiva, hemmoteltu fiilis itsellekin, vaikka en oma-aloitteisesti moiseen rahaa käyttäisikään. Itse olen puolestani ostanut miehelle esimerkiksi mieleisiäni, kohtalaisen hintavia vaatteita, koska jaksan meistä kahdesta paremmin selailla nettikauppojen valikoimia ja kytätä alennuksia. Tässäkin toimii sama logiikka: se maksaa jolle ko. asia on tärkeä.

Vierailija
31/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ketjuja lukiessani voin kyllä tuntea itseni onnelliseksi siitä että olen aina löytänyt itselleni seuraa muutenkin ilman että on tarvinut käydä missään treffeillä.

Vierailija
32/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trophywifey kirjoitti:

Olin ennen sitä mieltä, että kumpikin maksaa vuorollaan tai kumpikin maksaa omansa. Nytpä sitten treffailenkin miestä, joka vaatimalla vaatii että saa maksaa aina kaikki. 

Tunnustan, että pidän tästä hemmottelusta. Mies myös suunnittelee kaikki treffit, kysyy vain että milloin mulle käy ja pyytää sitten olemaan tiettyyn kellonaikaan valmiina. Tähän mennessä ollaan mm. käyty pitkän kaavan kautta syömässä "fine dining" -ravintolassa, vietetty kylpyläviikonloppu ja ensi viikonlopun treffiohjeistus on, että pakkaa yliyön-laukku ja "parempi vaatekerta". Epäilen että ollaan menossa minikaupunkilomalle <3 Ehkä nyt olisi aika harrastaa seksiäkin jo vihdoin, tässä nyt jo yli kuukausi treffailtu..? 

Ja tämä saa Sinut tuntemaan olosi hyväksi?

Kuka tahansa normaalisti omilla aivoillaan ja sydämellään tunteva olisi sen ensimmäisen illallisen jälkeen tuntenut itsensä lähinnä maksulliseksi seuralaiseksi,  joten onneksi olkoon vaan elämänvalinnoillesi.

Kyllä, minusta on ihanaa että mies haluaa hemmotella minua. Toki tuohon yli kuukauden tapailuun sisältyy myös "koti-iltoja" minun luonani, jolloin olen totta kai valmistanut kolmen ruokalajin illallisen, ja kun kävin työmatkalla EU:n ulkopuolella, toin miehelle tuliaisiksi aika kalliin tuoksun. Eli kompensoin näin tuota miehen halua maksaa treffit. 

Minun mielestä siinä, että mies haluaa olla herrasmies ja tarjota jos mennään ulos, ei ole mitään pahaa. Hän on itsekin sanonut että on hyväpalkkaisessa ammatissa, ja käyttää mielellään rahaa meidän treffeihin. Mies toki tietää, että pystyisin itsekin maksamaan, mutta se, että hän saa maksaa, tekee hänelle hyvän mielen.

En nyt sitten tässä valossa oikein ymmärrä, että miten tämä tekee minusta maksullisen seuralaisen :D Eihän me edes olla harrastettu seksiä vielä... 

Vierailija
33/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

trophywifey kirjoitti:

Huh, mulla ei kyllä olis tullut kovin mukavia treffeistä sellaisen tyypin kanssa, joka vaatimalla vaatii saada maksaa kaikki. Jos toinen ei hyväksy sitä, että hän ei voi päättää minun puolestani maksaa, mulla menisi hermot ja kävelisin ulos treffeiltä. Maksettuani tietenkin omat juttuni ensin. Jos tiukaksi menisi, on aina mielenkiintoista nähdä, miten tarjoilijat käyttäytyvät, jos yksi asiakas vaatii saada maksaa koko laskun ja toinen vaatii saada maksaa oman osuutensa.

Samaa mietin ja en ymmärrä vastaajaa. Toki jos moraali on löyhä, niin se on, mutta meitä on erilaisia.

Vierailija
34/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää on aina heteroille nää kyselyt?

Vierailija
35/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen lounas on todellakin olemassa, mutta ainoastaan naiselle.

36/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että kutsuja/paikan valinnut maksaa ensimmäisillä tapaamiskerroilla. Olen ollut treffeillä esimerkiksi ihan ilmaisella puistokävelyllä ja toisaalta kalliissa ravintolassa. Mies on tehnyt molemmille treffeille aloitteen ja ehdottanut paikkaa. Tuo kallis ravintola oli minulle vieläpä yllätys. Mies siis ehdotti tapaamista tiettyyn kellonaikaan ja sanoi tekevänsä meille pöytävarauksen. Silloin ehdottomasti oletan että paikan päättänyt mies maksaa. Myöhemmillä tapaamiskerroilla sitten karkeasti ottaen maksetaan vuorotellen. Tietysti jos toinen on vaikkapa työelämässä ja toinen opiskelija niin silloin se jolla on vakaampi taloudellinen tilanne, maksaa useammin. Olen itse aika rento rahan kanssa. Olen normaalituloinen ja asiat on mallillaan, en siis jaksa pihistellä jonkun ravintolalaskun suhteen. Nykyään mieheni kanssa siis se maksaa jolla nyt sattuu olemaan sellainen fiilis. Toki välillä aina mietimme että kulut menee suunnilleen tasan. Itse olen kohtalaisen rento rahankäyttäjä ja tykkään että mies on myös. Jos siis mies kutsuisi minut treffeille kahvilaan ja rupeaisi pihistelemään jonkun 15 euron laskun kanssa niin multa menisi kyllä fiilikset. Ei siksi että miehen pitää automaattisesti maksaa vaan siksi että minulle on ihan sama tuollainen summa. Voin hyvin maksaa sen ja toivon että kumppanillani olisi suunnilleen samanlainen melko antelias suhtautumistapa.

Vierailija
37/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo puoliksi maksaminen on vähän huono, yleensä mies kuitenkin syö kalliimman annoksen. Parempi että kumpikin maksaa omansa.

Vierailija
38/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

trophywifey kirjoitti:

Samaa mietin ja en ymmärrä vastaajaa. Toki jos moraali on löyhä, niin se on, mutta meitä on erilaisia.

Miten mulla on herranjumala löyhä moraali jos annan miehen maksaa, jos tämä niin haluaa? :D 

Oletteko te jotenkin kateellisia tai jotain? Eikö oma ukonrötkäle ole vuosiin tuonut edes kukkia merkkipäivänä? :D 

Onhan se tietysti haasteellista yrittää ymmärtää tämmöistä tapailukuviota, jos omat treffit ovat olleet yhden euron torikahvit santsikupilla ja kumpikin maksanut omansa varta vasten niihin  erikseen säästetyistä rahoista....

Vierailija
39/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellen maksetaan. Edelleen vastaan, että jos se on miehelle periaatekysymys ettei hän kävelylenkin jälkeen tarjoa kahvi- tai teekupillista, niin unohdetaan koko juttu.

Vierailija
40/52 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen lounas on todellakin olemassa, mutta ainoastaan naiselle.

Olen kyllä ymmärtänyt, että useimmiten parisuhteissa lounas syödään kotioloissa, ja useimmiten niin, että nainen sen tekee. Usein myös maksaa ainekset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan