Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ei vastaa suoraan kysymyksiin

Vierailija
24.09.2018 |

Ystävä sivuuttaa usein suorat kysymykset ja alkaa puhua jostain muusta. Mikä saa ihmisen käyttäytymään tällä tavalla? Olen hyvin hämmentynyt.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan helvetin rasittavaa. Mun mies tekee tuota. Viimeksi eilen.

Minä: "Lähden kauppaan, mitä haluat syödä tänään?"

Sain vastauksen neljännen "Niin mutta mitä ruokaa haluat syödä?" jälkeen. Sitä ennen vastaukset oli selostus illan leffasta, kysymys voinko tuoda sipsiä ja kysymys onko meillä vaippoja. Oli se niin vaikeaa sanoa, että tahtoo kanaa ja riisiä.

Vierailija
42/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ystäväsi vastaisi "en ehdi" olisiko asia sillä selvä ja vaihtaisit puheenaihetta vai alkaisitko kyselemään, miksi ei ehdi eli mitä hän sitten tekee?

Olisi sillä selvä. Ei ystävällä ole mitään tilivelvollisuutta minulle.

Ehkä hän ei tiedä sitä? Hänellä voi olla muita ystäviä tai kavereita, joille pitäisi perustella ja selitellä?

Saattaa olla, mutta itse olen aivan lopen kyllästynyt tähän.

Ymmärrän. Ehkä sun kannattaisi ottaa asia puheeksi ystäväsi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ystäväsi vastaisi "en ehdi" olisiko asia sillä selvä ja vaihtaisit puheenaihetta vai alkaisitko kyselemään, miksi ei ehdi eli mitä hän sitten tekee?

Olisi sillä selvä. Ei ystävällä ole mitään tilivelvollisuutta minulle.

Ehkä hän ei tiedä sitä? Hänellä voi olla muita ystäviä tai kavereita, joille pitäisi perustella ja selitellä?

Saattaa olla, mutta itse olen aivan lopen kyllästynyt tähän.

Ymmärrän. Ehkä sun kannattaisi ottaa asia puheeksi ystäväsi kanssa.

Yritin, mutta sama tyyli toistui myös tuon keskustelun aikana. Joten olen nyt henkisesti lyönyt hanskat tiskiin.

Vierailija
44/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kannattaisi itse miettiä millaisia kysymyksiä tältä ystävältäsi oikein kysyt. Kaikki eivät halua vastata henkilökohtaisiin tai kiusallisiin kysymyksiin

Vierailija
45/49 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun kannattaisi itse miettiä millaisia kysymyksiä tältä ystävältäsi oikein kysyt. Kaikki eivät halua vastata henkilökohtaisiin tai kiusallisiin kysymyksiin

Olen kyllästynyt tähän ystävään. Kyselyni tuskin tulee enää jatkossa olemaan hänelle ongelma.

Vierailija
46/49 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ihan helvetin rasittavaa. Mun mies tekee tuota. Viimeksi eilen.

Minä: "Lähden kauppaan, mitä haluat syödä tänään?"

Sain vastauksen neljännen "Niin mutta mitä ruokaa haluat syödä?" jälkeen. Sitä ennen vastaukset oli selostus illan leffasta, kysymys voinko tuoda sipsiä ja kysymys onko meillä vaippoja. Oli se niin vaikeaa sanoa, että tahtoo kanaa ja riisiä.

Joo!! Joskus tulee minuuttien paasaus aiheen vierestä kunnes pääsen kysymään että niin, vastaisitko kysymykseen. Tuhlaa vaan aikaa tuollainen jaarittelun kuuntelu, kun haluaisi tietää vastauksen mihin menee se 3sekuntia.

Vierailija
47/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt liian henkilökohtaisia tai sitten asioita, jotka eivät kuulu sulle.

Onko kysymys ehtiikö ystävä viikonloppuna nähdä tälläinen?

Käytä aivojasi: voisi ehtiäkin, mutta ei halua.

Kysymys oli, että miksi ystävä toimii näin eikä ilmoita ettei tapaaminen sovi?

Jos ei sun aivot toimi, ahdista se nurkkaan ja kysy siltä. Lopputulos on sama: se ei lähde sun kanssa koska se ei pidä seuraasi kiinnostavana.

Ok.

Vierailija
48/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tollaset kyselijät. Hyvin tietää, että minulla on menoja viikonloppuisin ja silti pitää aina kysellä, että tulenko sinne tai tänne viikonloppuna. EI ymmärrä, että työt väsyttää ja iltaisin ei jaksa töiden jälkeen lähteä mihinkään.

Aina kun minä kysyn voiko viikolla tulla johonkin, niin vastaa ihan samalla lailla kuin minä...

Nykyään olen sitten vastaamatta kun kyselee typeriä

Vierailija
49/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaali kohteliaisuus saa tekemään noin. Tökerömpi toteaisi, että mitä se sulle kuuluu.

Eikö olisi normaalia kohteliaisuutta todeta, että on kiire eikä ehdi nähdä, jos on muita suunnitelmia? Sen sijaan on outoa kääntää keskustelu johonkin muuhun asiaan ja jättää vastaamatta kysymykseen.

Hänellä on juhlat, joihin ei halua sua koska olet ripustautuva ja rajaton. Hän on jo omalla tavallaan kertonut sulle riittävästi menoistaan ja menot ei sisällö sinua - siinä on kaikki, mitä sun kuuluu saada tietää. Inhottavaa jos kaikki pitää rautalangasta väntää.