te joilla brutto noin 2000 e, paljonko nettopalkkanne on?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Brutto 2850€ ja netto eli käteen 2500€.
Sulla on varmaa verokortin tulorajoissa jotain häikkää. Eihän vaan loppuvuodesta ala mennä isommalla prosentilla. Terv. palkanlaskija.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on verotus Suomessa syvältä. Kun brutto oli 2500 jäi noin 1800. Nyt brutto yli 4000 ja jää 2500-2700 kuukaudesta riippuen kun brutto vähän vaihteleva
Tasaverotus Suomeen ja heti.
Ei missään nimessä tasaveroa. Sortaa köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tajua ettei brutosta vähennetä pelkkiä veroja.Mitä suurempi palkka, sitä suurempi summa menee Tyeliin ja työttömyysvakuutusmaksuunkin.Pellet.
Kukaan? Yksi ainoa ketjussa sekoitti. Muuten puhuttu vaan brutosta, netosta ja kovista veroista. Pelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on verotus Suomessa syvältä. Kun brutto oli 2500 jäi noin 1800. Nyt brutto yli 4000 ja jää 2500-2700 kuukaudesta riippuen kun brutto vähän vaihteleva
Ei missään nimessä tasaveroa. Sortaa köyhiä.
Tuplapalkkanen maksais tuplasumman silti.
Ei jaksa enää kiinnostaa mikä v**** sortaa "köyhiä". Miks keskitulosten kuuluu teille antaa omistaan kutakuin sama elintaso?
Vierailija kirjoitti:
Brutto 2850€ ja netto eli käteen 2500€.
Varaudu suuriin mätkyihin.
2575/1875. Tänä vuonna nostin veroprosenttia useamman yksikön, kun joka vuosi muuten tulee jälkiveroja. Sitäkään en ymmärrä, miksi verotoimistot eivät annetuilla tiedoilla saa veroprosenttia kohdalleen. Minullakin palkka nykyisessä työssä on aina sama, toki lomarahat kesällä nostavat vuosipalkan suuruutta, mutta ei ole muuta vaihtelevuutta, kuten provisioita ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän isommilla palkoilla olevien ansiosta muut selviää olemattomin veroin
Onhan se ihan täysin väärin. Prkl
Itse en varmaan edes pystyisi tekemään isolla palkalla työtä sillä mua vtuttaisi niin paljon se maksamani veron määrä. Ehkä ihan hyvä että olen pienituloinen niin veroakin maksan vähän suhteessa isotuloisiin. Olen kyllä samaa mieltä että tän maan verotus on aivan prseestä!!!!!!
Minä en tekisi verotuksen takia, vaan siksi että noilla palkoilla työkin on varmasti niin vaativaa, etten selviäisi siitä. Olen tyytyväinen vaatimattomaan työhöni ja palkkaani. Vaihtakaa tekin suurituloiset, olette heti tyytyväisempia, kun veroakaan ei mene.
Vastaan, vaikka netto vähän yli 2000. Brutto 3100 euroa, netto 2150 euroa.
Vierailija kirjoitti:
2575/1875. Tänä vuonna nostin veroprosenttia useamman yksikön, kun joka vuosi muuten tulee jälkiveroja. Sitäkään en ymmärrä, miksi verotoimistot eivät annetuilla tiedoilla saa veroprosenttia kohdalleen. Minullakin palkka nykyisessä työssä on aina sama, toki lomarahat kesällä nostavat vuosipalkan suuruutta, mutta ei ole muuta vaihtelevuutta, kuten provisioita ym.
Kannattaa laskea itse oma verokortti. Itse teen eikä tule yllätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brutto tasan 2000 (kokopäivätyöstä!). Käteen jää noin 1730 e. Asuntolaina, yhteinen miehen kanssa, laskee hieman vero-%.
Koko ajan keittää Suomen epäreilu verotus enemmän ja enemmän kun tätä ketjua lukee. Olkaa hyvät, me isotuloiset tätä maata ylläpidämme.
Jep, ratkaisu on rikkaimman 10% saattaminen veronmaksajiksi myös!
Heh. 58000 vuosituloilla kuulun jo rikkaimpaan 10% osuuteen tuloissa.. Eli mukana olen
Omaisuutta varmaan tarkoitit, tiedän vaikka kommentoinkin :)
Jos sanotaan ”rikkain 10%” niin se ehdottomasti ei tarkoita ylintä palkkadesiiliä. On ilmauksena aivan selvä.
Eri
Kukaan ei tajua ettei brutosta vähennetä pelkkiä veroja.Mitä suurempi palkka, sitä suurempi summa menee Tyeliin ja työttömyysvakuutusmaksuunkin.Pellet.