Onko olemassa miehiä, joille naisen ulkonäöllä ei ole väliä seurustelun kannalta?
Kommentit (23)
Teoriassa orankikin kelpaa, käytännössä pitää olla instakaunotar että rekisteröidään naiseksi. Fakta.
Onko olemassa naisia jolle kelpaa pienimunainen lihava mies?
Voin omasta puolestani sanoa että naisen ulkonäkö on itselleni todella keskeisessä roolissa. Tämä ei tietenkään sulje luonnetta pois.
Sokeatkin seurustelevat ja rakastavat.
Minä olen sellainen, olen tosin aseksuaalinen
Uskon 100 prosenttisesti, että ulkonäköni vaikutti mieheni ihastumiseen mutta vaikka nyt muuttuisin maailman rumimmaksi ihmiseksi, hän ei välittäisi tippaakaan. Uskon kuitenkin myös, ettei näin ole läheskään kaikissa parisuhteissa.
Ulkonäöllä on väliä, mutta makuja on monia. Minua ei esim miellytä yhtään ns komeat miehet. Onneksi kaikilla ei ole sama maku.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen, olen tosin aseksuaalinen
Etkö siis halua harrastaa seksiä koskaan? Vai mitä tuo aseksuaalisuus tarkoittaa käytännössä?
- ap
Nyt on hieman epämääräinen kysymys. Tarkoittaako tuo, että pitääkö olla isot tissit ja perse, kauniit kasvot ja paino normaalipainon alapäästä? Jos näin, niin löytyy ja paljon.
Jos taas tarkoittaako, että merkkaako lainkaan, niin sitten varmaan aika harvoja. Esimerkiksi kasvot tai silmät tai mikä tahansa yksittäinen piirre riittää monille, ainakin minulle. Mutta kyllä jotain miellyttävää pitää olla fyysisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä on väliä, mutta makuja on monia. Minua ei esim miellytä yhtään ns komeat miehet. Onneksi kaikilla ei ole sama maku.
Huoh.
Sinä oletkin nainen. Nyt kysyttiin miesten suhtautumista naisen ulkonäköön.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on hieman epämääräinen kysymys. Tarkoittaako tuo, että pitääkö olla isot tissit ja perse, kauniit kasvot ja paino normaalipainon alapäästä? Jos näin, niin löytyy ja paljon.
Jos taas tarkoittaako, että merkkaako lainkaan, niin sitten varmaan aika harvoja. Esimerkiksi kasvot tai silmät tai mikä tahansa yksittäinen piirre riittää monille, ainakin minulle. Mutta kyllä jotain miellyttävää pitää olla fyysisestikin.
Tarkoitin just sitä, että ulkonäöllä ei olisi ollenkaan väliä. Ja en usko että tällaisia miehiä olisi paljon, mutta välillä tuntuu ettei ole ollenkaan. Ja se surettaa.
- ap
Siitä päätellen niitä on että hyvinkin rumia naisia tuolla kaupungilla liikkuu miehen kanssa tai ainakin lasten kanssa. Ja toki myös rumia miehiä. Tai no tosi rumia ihmisiä on tosi vähän oikeesti, yhtä vähän kuin tosi kauniita, vain muutama prosentti koko väestössä.
Vierailija kirjoitti:
Onko olemassa naisia jolle kelpaa pienimunainen lihava mies?
On, tiedän että yhdelle olisi useampikin ottaja mutta mies on ollut varattu jo useita, useita vuosia. Onneksi välillä saan 👍
On. Heille on sama miltä vaimo näyttää, kunhan siltä saa seksiä. Hyvä, edullinen kotitalouskone. Kun naisia halutaan katsella, katsellaan sitten niitä kauniita kadulla ja Instagramissa.
On varmasti olemassa. Mutta luulen, että kysymys on väärin asetettu. Käytännössä jokaisen naisen saa kasvoistaan ja hiuksistaan klassisen kauniin näköiseksi ja lähes jokaiselle kroppatyypille löytyy miehiä, joita se miellyttää, joten vaikka kaikki miehet olisivat ulkonäkökeskeisiä, ei kenenkään naisen pariutuminen jää ulkonäöstä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin just sitä, että ulkonäöllä ei olisi ollenkaan väliä. Ja en usko että tällaisia miehiä olisi paljon, mutta välillä tuntuu ettei ole ollenkaan. Ja se surettaa.
- ap
Miksi ihmeessä se surettaa? Uskotko, ettei omassa ulkonäössäsi ole mitään viehättävää, vai? Tai onko sinulle itsellesi todella ihan samantekevää, minkänäköinen seurustelukumppanisi on? Se on väistämätöntä ja luonnollista, että ulkonäkö vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Näistä nettihöpinöistä nyt saa monista asioista aika harhaanjohtavan kuvan. Mitä ihmisiä ja pareja näkee niin useimmat ei ole minkään missin tai komistuksen kanssa suhteessa, vaikeampi olla koska niitä on väestöstä pieni osuus. Ihan tavalliset ihmiset vielä nykyäänkin kai onnistuu ainakin silloin tällöin parinmuodostuksessa, sinkkuus kyllä lisääntyy mutta ei taida täysin kumota tätä asiaa ikinä. Joskus tulee vastaan sellaisiakin tapauksia joita itse ihmettelee että enpä osaisi tuollaistakaan kumppanina katsella, suurin osa ihmisistä tosin on aika mitäänsanomattomia taviksia, kuten itsekin olen.
Minä en ainakaan tahtoisi miestä, jolle naisen ulkonäkö on ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Sokeatkin seurustelevat ja rakastavat.
Läskin naisen tuntee, haistaa ja ennenkaikkea maistaa. Hyi yök.
Näkökyky ei ole ihmisen ainoa aisti.
Siltä näyttää, kun katselee kaupungilla liikkuessa ympärilleen.