Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa miehiä, joille naisen ulkonäöllä ei ole väliä seurustelun kannalta?

Vierailija
23.09.2018 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti olemassa. Mutta luulen, että kysymys on väärin asetettu. Käytännössä jokaisen naisen saa kasvoistaan ja hiuksistaan klassisen kauniin näköiseksi ja lähes jokaiselle kroppatyypille löytyy miehiä, joita se miellyttää, joten vaikka kaikki miehet olisivat ulkonäkökeskeisiä, ei kenenkään naisen pariutuminen jää ulkonäöstä kiinni.

Niinpä. Esim. itse pidän pienirintaisista ja -pyllyisistä naisista, kun taas monet muut tuntuu pitävän täysin päinvastaisesta.

Vierailija
22/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai meitä on. Henk.koht. outo kysymyksen asettelu.

Luonnollisesti jonkinlaista mystista "kemiaa"(joita en nyt ajankäytöllisistä syistä perustele) täytyy olla.

Itse ainakin olen seurustellut ns. oudonnäköisten naisten kanssa, jotka ovat olleet todella hurmaavia ja karismaattisia.

Uskaltaisin jopa sanoa olevani keskivertoa kauniimpi miesoletettu. Saa vittuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sillä väliä, mutta olen kyllä aika kypsä kauniisiin ja tavallisiin naisiin. Yrittänyt katsella vähän sillä silmällä, että jos vähemmän viehättävät olisivat mukavampia, mutta juoksevat karkuun.