Eli se oikeasti menee niin että mies baarissa "ostaa puheaikaa" naisen kanssa tarjoamalla hänelle drinkit?
Ja että seura vaihtuu hyvin pian jos lasi on hetken pidempään tyhjä?
Kommentit (65)
Moni uskoo "ostavansa" paljon muutakin kuin puheaikaa...
Haha, no naiset ovat tavoiteltuja.
Jankuti jankuti, aloittaja ei ilmeisesti saa edes juomia tarjoamalla ostettua puheaikaa kun täytyy tänne jatkuvasti lässyttää samasta aiheesta?
Jos mies luulee rahalla saavansa ja nainen on juoppo.
Idiootille en aikaani suo vaikka ostaisi minulle koko ravintolan.
Tarjoaminen on normaalia kohteliaisuutta puolin ja toisin kosiskellessa.
Tälläisen takia käännän selän kun joku koittaa tarjota juotavaa. Ei koskaan tiedä mikä hullu se nyt taas on.
Ei se drinkin vastaanottaminen velvoita sitä naista mihinkään. Voi ihan hyvin ottaa juoman vastaan ja poistua muualle juomaan. Sitä voi myös keskustella vaikkei kukaan juomaa ostaiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Haha, no naiset ovat tavoiteltuja.
Seksiin ainakin.
Jos ap haluaa naisten aikaa ostaa niin suuremmissa kaupungeissa on usein joku katu jolla liikkeitä joista saa ostettua.
Useimmiten miehillä on ihan muut kun puhumiset mielessä drinkkejä tarjotessaan
Aikani on kalliimpaa kuin joku drinkki. Juttelen siksi että minua kiinnostaa jutella. Jos ei niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies luulee rahalla saavansa ja nainen on juoppo.
Idiootille en aikaani suo vaikka ostaisi minulle koko ravintolan.
Tarjoaminen on normaalia kohteliaisuutta puolin ja toisin kosiskellessa.
Vai että puolin ja toisin... Juupa juu.
"Ostaa puheaikaa" kuulosti äkkiseltään hassulta, mutta niinhän se aikoinaan oli. En koskaan aloittanut keskustelua tarjoamalla drinkkiä. Mutta jos juttuun oli jo päästy ja oma lasini oli tyhjä, tarjouduin tietysti samalla ostamaan juttukumppanillenikin.
Siinähän oli oiva valinnan paikka. Koska poistuin paikalta, nainen saattoi sanoa, että ei kiitos, oli mukavaa rupatella ja hauskaa illan jatkoa. Tai ottaa tarjottu drinkki vastaan ajatuksella, että yhteistä juttua jatketaan.
Mikä tässä, ainakin minulle selvässä kuviossa on joillekin niin vaikeasti ymmärrettävää?
Jep mutta tietyille tyypeille olen asettanut saldorajan, vähemmän älykkäät vien kioskille tosta vaan ja harvalla lataus riittää.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman drinkin hinnalla saa jo maksulliselta vähintään huulihoidon.
Muistakaa miehet tämä kun naiset ovat seuraavan kerran ilman lompakkoa baarissa.
Saatan kaltaisellesi urpolle tarjota ilmaisen huulihoidon hyvää hyvyyttäni, kas tässä *käsilaukusta* ja urpolta huuli turpoaa.
ilmaista ja helppoa toosaako se ap on vailla? Jos naiselle ei ikinä kehtaa ostaa yhtää mitään, niin eipä sellaista miestä kukaan järkevä nainen katsele pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa miehet tämä kun naiset ovat seuraavan kerran ilman lompakkoa baarissa.
Itseäni ei ihan periaatteesta kiinnosta mennä maksulliselle. Toisekseen on eri asia saada joku sänkyy, niin että molemmat sitä haluaa kuin, että toiselle se on ammatti rahaa vastaan. Kolmanneksi, ei ole mikään pakko tarjota kenellekään, ellei se tunnu itsestä hyvältä ajatukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan kaltaisellesi urpolle tarjota ilmaisen huulihoidon hyvää hyvyyttäni, kas tässä *käsilaukusta* ja urpolta huuli turpoaa.
nono ei pelkistä sanoista pidä heti alkaa väkivaltaiseksi. itsehän sinä tussukka tuosta saat sakkoja ja syytteen. ei siellä laukussa saa kantaa mitään aseita. oletko sairas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nono ei pelkistä sanoista pidä heti alkaa väkivaltaiseksi. itsehän sinä tussukka tuosta saat sakkoja ja syytteen. ei siellä laukussa saa kantaa mitään aseita. oletko sairas?
En ollut tosissani, en lyö ketään - muista nyt, että tämä on keskustelupalsta ja sisältää paljon fiktiota. Minä esimerkiksi en ole nainen, joten sinun ei kannata innostua.
Jollekin riittä pehmittelyyn muutaman kympin juomat, jollekin 300 000 euron auto. Sillä tavalla se menee.
Prepaid.