Eli se oikeasti menee niin että mies baarissa "ostaa puheaikaa" naisen kanssa tarjoamalla hänelle drinkit?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman drinkin hinnalla saa jo maksulliselta vähintään huulihoidon.
Muistakaa miehet tämä kun naiset ovat seuraavan kerran ilman lompakkoa baarissa.
Saatan kaltaisellesi urpolle tarjota ilmaisen huulihoidon hyvää hyvyyttäni, kas tässä *käsilaukusta* ja urpolta huuli turpoaa.
nono ei pelkistä sanoista pidä heti alkaa väkivaltaiseksi. itsehän sinä tussukka tuosta saat sakkoja ja syytteen. ei siellä laukussa saa kantaa mitään aseita. oletko sairas?
En ollut tosissani, en lyö ketään - muista nyt, että tämä on keskustelupalsta ja sisältää paljon fiktiota. Minä esimerkiksi en ole nainen, joten sinun ei kannata innostua.
nimenomaan. fiktiotahan minäkin täällä kirjoitan. ehkä joku menee lankaan ja joku ei. ;)
Ennen olin ehdoton etten ole niin helppo, että minut voisi varata drinkillä. Nyt en välitä mitä minusta ajatellaan mutta en oikein uskalla ottaa drinkkiä vastaan ettei se ole terästetty. Joskus joku tönäisi minua vahingossa ja läikytin viskilasini, mies halusi tarjota uuden mutta sanoin, että maksa sinä vain puolet, olin ehtinyt jo juoda siitä lasistani puolet. Jäätiin juttelemaan tiskille mutta ei siitä romanssia tullut, se yllättävä reiluus taholtani sekotti miehen pasmat ja hän unohti saalistaa, hän jäi juttelemaan kuin ihminen ihmiselle ja meillä oli hyvä turinahetki mutta en tuntenut mitään kipinää.
Ei sillä drinkillä ole merkitystä, on vain tuuri jos toisilleen oikeat ihmiset kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa miehet tämä kun naiset ovat seuraavan kerran ilman lompakkoa baarissa.
Saatan kaltaisellesi urpolle tarjota ilmaisen huulihoidon hyvää hyvyyttäni, kas tässä *käsilaukusta* ja urpolta huuli turpoaa.
Ei hätää, en olisi tulossa tarjoamaan drinkkiä Sinulle. Lähinnä toivon ettei muutkaan miehet maksaisi tuntemattomien naisten juomisia, mistään syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei ihan periaatteesta kiinnosta mennä maksulliselle. Toisekseen on eri asia saada joku sänkyy, niin että molemmat sitä haluaa kuin, että toiselle se on ammatti rahaa vastaan. Kolmanneksi, ei ole mikään pakko tarjota kenellekään, ellei se tunnu itsestä hyvältä ajatukselta.
Varmaan ajatuskatkos, tarkoitus oli kirjoittaa "saisi"
pointtina: älkää pojat ostako sitä puheaikaa, ne tottuu siihen että miehet maksaa bileillan.
Minä ainakin saatan joskus "ostaa puheaikaa" baarissa, miehiltä ja joskus naisiltakin. Enkä ole baarissa minkään seksisutinan perässä. Mutta tämä tapahtuu aina siinä vaiheessa kun on hetki juteltu ja ilo ajatustenvaihdosta vaikuttaa olevan molemminpuolinen. Vastapuolella on myös oikeus kieltäytyä juomasta tai lähteä juomaan sen jossakin muussa seurassa ilman että pahoitan mieleni, sillä ihan oikeasti sen juoman tarkoituksena on ostaa puheaikaa jos toista kiinnostaa, eikä muita palveluita. Terveisin Nainen
En ole ikinä antanut miehen tarjota minulle juotavaa. Tai olen, mutta olen pyytänyt vain veden. Minusta olisi ahdistavaa ottaa mitään muuta juotavaa vastaan, koska se, että toinen on käyttänyt rahaa minuun, saisi minut tuntemaan, että olen velvollinen tarjoamaan jotain vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nono ei pelkistä sanoista pidä heti alkaa väkivaltaiseksi. itsehän sinä tussukka tuosta saat sakkoja ja syytteen. ei siellä laukussa saa kantaa mitään aseita. oletko sairas?
En ollut tosissani, en lyö ketään - muista nyt, että tämä on keskustelupalsta ja sisältää paljon fiktiota. Minä esimerkiksi en ole nainen, joten sinun ei kannata innostua.
Ei sitä kannata enään paikkailla. Ilmoitettu jo poliisille.
Lähtökohtaisesti juttelen aina vähintään muutaman sanan keken tahansa kanssa joka ottaa sanallista kontaktia minuun.
Kieltäydyn tarjotuista drinkeistä aina, muutaman kerran olen hyväksynyt drinkin ns. hyvästä syystä esim. mies sanoi että drinkki on näin hymyilevälle ja kohteliaalle naiselle ilman velvoiteita hänen kunniansa (?) tarjota ja pääsen jatkamaan iltaa hymyillen. Ja näin kävikin.
Tarjottu drinkki ei todellakaan saa minua kiinnostumaan miehestä tai velalliselsi ”vastapalvelulle”.
Miehen kun tapasin baarissa kumpikin osti omia juotavia ja keskusteltiin pari tuntia.
Ehdottamillani (!) ensitreffeillä haettiin aina vuoron perään seuraavat juomatilaukset (ei pelkkää holia 😅) ja ei siitä tarvinnut edes keskustella, ihan normikäytäntö.
Miehet ovat niin helppoja! Tarjottu drinkki naamariin ja sitten katoamistemppu! 😂 "Käyn vessassa." Hah haa! 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat niin helppoja! Tarjottu drinkki naamariin ja sitten katoamistemppu! 😂 "Käyn vessassa." Hah haa! 🤣
En osaa ymmärtää ihmistä, jonka tekee niin kovasti mieli vetää pää täyteen, että sen vuoksi on ok huijata toista ihmistä!
En ole koskaan ostanut yhdellekään vieraalle naiselle juomaa enkä tule koskaan ostamaan. Lähtökohtaisesti jos tutustuminen on ostamisesta kiinni niin homma ei johda mihinkään. Ihan vaan vinkkinä teille nuoremmille miehille, älkää hitossa ostako ensimmäistäkään juomaa. Jutella voi ilmankin kun pitää homman fiksuna, joko kiinnostusta alkaa löytymään tai sitten ei. Rahaa ei kannata käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuollaiset pummit. Kerran ostin vielä yhden drinkin tytölle lisää. Jos on noin persaukinen että pitää juomia kerjätä, niin tottakai autan.
M
Yksi kaveri alkaa aina humaltuessaan flirttailla kaikille saadakseen jonkun tarjoamaan. Hävettää olla vieressä.
Usein miehet kantaa niitä juomia pöytään edes kysymättä haluaako nainen niitä tai mitä haluaa. Jos itselle viina maistuukin niin ei se sitä tarkoitat että kaikki muutkin on onnesta soikeana ilmaisista drinkeistä. Ja vielä vastapalveluksia odotetaan, voi hohhoijjaa.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin riittä pehmittelyyn muutaman kympin juomat, jollekin 300 000 euron auto. Sillä tavalla se menee.
Minä saattaisin kiinnostua tuosta autosta, ellei se ole joku sieluton Lamborghini tai Ferrari. Mutta se kiinnostus rajoittuisi kyllä vain siihen autoon.
Jos jollakin on joku uudempi urheiluauto ensimmäisenä itselläni tulee mieleen että on vuokrattu, koska sellaisen ostaminen Suomessa nyt vaan on idioottimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa ymmärtää ihmistä, jonka tekee niin kovasti mieli vetää pää täyteen, että sen vuoksi on ok huijata toista ihmistä!
Alkkikset ja narkkarit taitavat olla sinulle uusi tuttavuus?
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Olen itsekin saanut varmaan kymmeniä ilmaisia juomia.
Minua ainakin saa ihan vapaasti lähestyä ja tulla juttelemaan ilman juoman tarjoamista. Lähinnä torjun juuri ne tyypit, jotka ensimmäiseksi ovat tarjoamassa juotavaa, koska tulee sellainen olo, että sillä juomalla juurikin yritetään ostaa jostain muuta ja ikäänkuin jään velkaa.