Eli se oikeasti menee niin että mies baarissa "ostaa puheaikaa" naisen kanssa tarjoamalla hänelle drinkit?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin saatan joskus "ostaa puheaikaa" baarissa, miehiltä ja joskus naisiltakin. Enkä ole baarissa minkään seksisutinan perässä. Mutta tämä tapahtuu aina siinä vaiheessa kun on hetki juteltu ja ilo ajatustenvaihdosta vaikuttaa olevan molemminpuolinen. Vastapuolella on myös oikeus kieltäytyä juomasta tai lähteä juomaan sen jossakin muussa seurassa ilman että pahoitan mieleni, sillä ihan oikeasti sen juoman tarkoituksena on ostaa puheaikaa jos toista kiinnostaa, eikä muita palveluita. Terveisin Nainen
Millai juttelee nää persaukiset miehet joilla ei ole varaa ostaa juomiaan. Sulle vai vessaan mt? Miks ostella mtn jos ilo keskustelusta on mlp, eihän rahaa jaella edes kerjäläisille.
Itsellä kun tuo "mt" tarkoittaa yleensä "mountain" niin aika jännä lukea mitä kirjoitat. En edes yrittänyt enää näitä muita. Eli voisitko yrittää uudestaan kun minua kiinnostaa?
Siis suomalaiset miehet ostaa drinkkejä baarissa? 🤣🤣 minä en ole ainakin vielä nähnyt sitä. En oo itse suomalainen ja baarissa tullaan iskemään paljon mutta tähän kulttuuriin se ei näköjään kuulu että miehet tarjoavat. Mutta mua ei haitta. En odotta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman drinkin hinnalla saa jo maksulliselta vähintään huulihoidon.
Muistakaa miehet tämä kun naiset ovat seuraavan kerran ilman lompakkoa baarissa.
Itseäni ei ihan periaatteesta kiinnosta mennä maksulliselle. Toisekseen on eri asia saada joku sänkyy, niin että molemmat sitä haluaa kuin, että toiselle se on ammatti rahaa vastaan. Kolmanneksi, ei ole mikään pakko tarjota kenellekään, ellei se tunnu itsestä hyvältä ajatukselta.
No SE maksaa joka tapauksessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se drinkin vastaanottaminen velvoita sitä naista mihinkään. Voi ihan hyvin ottaa juoman vastaan ja poistua muualle juomaan. Sitä voi myös keskustella vaikkei kukaan juomaa ostaiskaan.
Jos naisella on normaalit käytöstavat, niin kyllä hän kokee sen velvoittavan. Miksi ottaa sen juoman vastaan, jos ei halua jutella miehen kanssa hetken tai epäilee tämän motiiveja? Itse en kehtaisi olla, että "kiitti" ja kävellä matkoihini.
Onhan se kohteliasta viettää aikaa juoman tarjoajan kanssa joten sen puolen se velvoittaa. Tämä ei tietenkään pidä paikkansa jos toinen tyrkyttää tai pyytämättä tuo juomaa mutta nämä asiat harvoin ovat niin mustavalkoisia.
Joo, ei tietenkään jos väkisin tyrkytetään. Tai jos se keskustelunavaus on se "voinko tarjota sulle jotain", niin itse ainakin sanon kiitos, ei. Tuntuu niin tökeröltä ja siltä, että yritetään ostaa vähintäänkin sitä juttuseuraa silloin. Luontevampaa olisi tarjota silloin, kun ollaan jo hetki juteltu ja toisen seura miellyttää.
Miksi ylipäätään oletat, että toisen pitäisi tarjota kovalla työllä ansaitsemillaan rahoilla sinulle?
Kovasta työstä en olisi niin varma.Yksi tilaili lähettipizzaa kotiin ja kierteli ravintoloissa - ja valitti toimeentulotuen pienuutta.
Tavallisempaa on, että nainen luulee miehen haluavan vain jutella, mutta mies haluaakin ihan muuta.