Eli se oikeasti menee niin että mies baarissa "ostaa puheaikaa" naisen kanssa tarjoamalla hänelle drinkit?
Kommentit (65)
Puheaikaa ostetaan ärrältä, seuraa ostetaan ilotaloista (kai). Drinkkejä saat tarjota kenelle haluat, mutta niillä et ketään osta.
Mies36v kirjoitti:
En ole koskaan ostanut yhdellekään vieraalle naiselle juomaa enkä tule koskaan ostamaan. Lähtökohtaisesti jos tutustuminen on ostamisesta kiinni niin homma ei johda mihinkään. Ihan vaan vinkkinä teille nuoremmille miehille, älkää hitossa ostako ensimmäistäkään juomaa. Jutella voi ilmankin kun pitää homman fiksuna, joko kiinnostusta alkaa löytymään tai sitten ei. Rahaa ei kannata käyttää.
Näin Mies44v on todettava että olen ostanut vieraalle naiselle juomaa. Muistan sen vieläkin kun olin baaritiskillä ja tämä nainen tuli vierelle jonottamaan. Oli niin alakuloisen oloinen että kysyin ottaisiko hän jotain. Ei tietenkään halunnut mitään koska näin pitää vastata ja oli muutenkin todella vihainen kun joku kaksilahkeinen uskaltaa kysyä jotain. Vain pari lausetta ja hän ymmärsi etten hakenut häneltä mitään ja tarjottu juoma oikeasti piristi päivää. Tuli itsellenikin hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Ei se drinkin vastaanottaminen velvoita sitä naista mihinkään. Voi ihan hyvin ottaa juoman vastaan ja poistua muualle juomaan. Sitä voi myös keskustella vaikkei kukaan juomaa ostaiskaan.
Jos naisella on normaalit käytöstavat, niin kyllä hän kokee sen velvoittavan. Miksi ottaa sen juoman vastaan, jos ei halua jutella miehen kanssa hetken tai epäilee tämän motiiveja? Itse en kehtaisi olla, että "kiitti" ja kävellä matkoihini.
Itse olen päättänyt että jos mies tulee minulle puhumaan baarissa niin puhun hänen kanssaan ainakin jonkin aikaa. Ja mielenkiintoisimmat keskustelut olen käynyt sellaisten miesten kanssa joista normaalisti olisin halunnut heti eroon. Joidenkin kanssa olen keskustellut koko illan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se drinkin vastaanottaminen velvoita sitä naista mihinkään. Voi ihan hyvin ottaa juoman vastaan ja poistua muualle juomaan. Sitä voi myös keskustella vaikkei kukaan juomaa ostaiskaan.
Jos naisella on normaalit käytöstavat, niin kyllä hän kokee sen velvoittavan. Miksi ottaa sen juoman vastaan, jos ei halua jutella miehen kanssa hetken tai epäilee tämän motiiveja? Itse en kehtaisi olla, että "kiitti" ja kävellä matkoihini.
Onhan se kohteliasta viettää aikaa juoman tarjoajan kanssa joten sen puolen se velvoittaa. Tämä ei tietenkään pidä paikkansa jos toinen tyrkyttää tai pyytämättä tuo juomaa mutta nämä asiat harvoin ovat niin mustavalkoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kohteliasta viettää aikaa juoman tarjoajan kanssa joten sen puolen se velvoittaa. Tämä ei tietenkään pidä paikkansa jos toinen tyrkyttää tai pyytämättä tuo juomaa mutta nämä asiat harvoin ovat niin mustavalkoisia.
Joo, ei tietenkään jos väkisin tyrkytetään. Tai jos se keskustelunavaus on se "voinko tarjota sulle jotain", niin itse ainakin sanon kiitos, ei. Tuntuu niin tökeröltä ja siltä, että yritetään ostaa vähintäänkin sitä juttuseuraa silloin. Luontevampaa olisi tarjota silloin, kun ollaan jo hetki juteltu ja toisen seura miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin saatan joskus "ostaa puheaikaa" baarissa, miehiltä ja joskus naisiltakin. Enkä ole baarissa minkään seksisutinan perässä. Mutta tämä tapahtuu aina siinä vaiheessa kun on hetki juteltu ja ilo ajatustenvaihdosta vaikuttaa olevan molemminpuolinen. Vastapuolella on myös oikeus kieltäytyä juomasta tai lähteä juomaan sen jossakin muussa seurassa ilman että pahoitan mieleni, sillä ihan oikeasti sen juoman tarkoituksena on ostaa puheaikaa jos toista kiinnostaa, eikä muita palveluita. Terveisin Nainen
Millai juttelee nää persaukiset miehet joilla ei ole varaa ostaa juomiaan. Sulle vai vessaan mt? Miks ostella mtn jos ilo keskustelusta on mlp, eihän rahaa jaella edes kerjäläisille.
Vierailija kirjoitti:
Moni uskoo "ostavansa" paljon muutakin kuin puheaikaa...
Tietää kokemuksesta, , että se on näin.
Itse naisena maksan aina omat drinkit. Se verran täytyy ylpeyttä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tietenkään jos väkisin tyrkytetään. Tai jos se keskustelunavaus on se "voinko tarjota sulle jotain", niin itse ainakin sanon kiitos, ei. Tuntuu niin tökeröltä ja siltä, että yritetään ostaa vähintäänkin sitä juttuseuraa silloin. Luontevampaa olisi tarjota silloin, kun ollaan jo hetki juteltu ja toisen seura miellyttää.
Miksi ylipäätään oletat, että toisen pitäisi tarjota kovalla työllä ansaitsemillaan rahoilla sinulle?
Herrasmies tarjoaa aina neidille juoman. Sen tiesi jo Bond. James Bond.
Drinkin ostaminen ei suuremmin tee miestä kiinnostavammaksi naisen silmissä.
Parempi ensin jutella vähän ja tunnustella onko nainen kiinnostunut. Jos on kiinnostunut, niin jossain vaiheessa voi myös drinkin tarjota samalla, kun tilaa itselleen uuden. Se voi vielä entisestään parantaa naisen kuvaa sinusta, mutta on vain pieni lisäosa sen ihan muista asioista lähtevän kiinnostuksen päälle.
Naiset eivät halua mukavaa ja huolehtivaista miestä, vaan seksikkään miehen, joka on lisäksi mukava ja huolehtivainen ja ehkä tarjoilee juomiakin.
Jos kuitenkin tuntuu hyvältä aloittaa keskustelu kysymällä drinkistä, niin eihän siinä suuremmin vikaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti, aloittaja ei ilmeisesti saa edes juomia tarjoamalla ostettua puheaikaa kun täytyy tänne jatkuvasti lässyttää samasta aiheesta?
Mitä lässyttämistä se on jos puuttuu epäkohtiin. Haluat vain pitää kiinni etuoikeutetusta asemastasi ja suutut jos sitä kyseenalaistetaan.
Naiset muka haluavat tasa-arvoa, mutta sitten kuitenkin haluavat erityisoikeuksia.
Naiset muka haluavat, ettei heitä kohdella kuin kauppatavaraa ja sitten hinnoittelevat itsensä.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Drinkin ostaminen ei suuremmin tee miestä kiinnostavammaksi naisen silmissä.
Parempi ensin jutella vähän ja tunnustella onko nainen kiinnostunut. Jos on kiinnostunut, niin jossain vaiheessa voi myös drinkin tarjota samalla, kun tilaa itselleen uuden. Se voi vielä entisestään parantaa naisen kuvaa sinusta, mutta on vain pieni lisäosa sen ihan muista asioista lähtevän kiinnostuksen päälle.
Naiset eivät halua mukavaa ja huolehtivaista miestä, vaan seksikkään miehen, joka on lisäksi mukava ja huolehtivainen ja ehkä tarjoilee juomiakin.
Jos kuitenkin tuntuu hyvältä aloittaa keskustelu kysymällä drinkistä, niin eihän siinä suuremmin vikaa ole.
Naiset haluavat jonkun miehen jota voivat käyttää taloudellisesti hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin ehdoton etten ole niin helppo, että minut voisi varata drinkillä. Nyt en välitä mitä minusta ajatellaan mutta en oikein uskalla ottaa drinkkiä vastaan ettei se ole terästetty. Joskus joku tönäisi minua vahingossa ja läikytin viskilasini, mies halusi tarjota uuden mutta sanoin, että maksa sinä vain puolet, olin ehtinyt jo juoda siitä lasistani puolet. Jäätiin juttelemaan tiskille mutta ei siitä romanssia tullut, se yllättävä reiluus taholtani sekotti miehen pasmat ja hän unohti saalistaa, hän jäi juttelemaan kuin ihminen ihmiselle ja meillä oli hyvä turinahetki mutta en tuntenut mitään kipinää.
Ei sillä drinkillä ole merkitystä, on vain tuuri jos toisilleen oikeat ihmiset kohtaavat.
Tai sitten mies ei vain ollut sinusta kiinnostunut jestas sentään. Ei se , että haluaa korvata kaatamansa juoman tarkoita sitä, että käy kuumana johonkin. Mies ei vain pitänyt sinua hyvännäköisenä. Siksi ei iskenyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin ehdoton etten ole niin helppo, että minut voisi varata drinkillä. Nyt en välitä mitä minusta ajatellaan mutta en oikein uskalla ottaa drinkkiä vastaan ettei se ole terästetty. Joskus joku tönäisi minua vahingossa ja läikytin viskilasini, mies halusi tarjota uuden mutta sanoin, että maksa sinä vain puolet, olin ehtinyt jo juoda siitä lasistani puolet. Jäätiin juttelemaan tiskille mutta ei siitä romanssia tullut, se yllättävä reiluus taholtani sekotti miehen pasmat ja hän unohti saalistaa, hän jäi juttelemaan kuin ihminen ihmiselle ja meillä oli hyvä turinahetki mutta en tuntenut mitään kipinää.
Ei sillä drinkillä ole merkitystä, on vain tuuri jos toisilleen oikeat ihmiset kohtaavat.
Tai sitten mies ei vain ollut sinusta kiinnostunut jestas sentään. Ei se , että haluaa korvata kaatamansa juoman tarkoita sitä, että käy kuumana johonkin. Mies ei vain pitänyt sinua hyvännäköisenä. Siksi ei iskenyt.
Naiset luulee aina, että heitä isketään jos mies osoittaa vähänkin huomiota tai on ystävällinen 😋
Naiset tulkitsee kohteliaisuuden kiinnostukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Herrasmies tarjoaa aina neidille juoman. Sen tiesi jo Bond. James Bond.
James Bond tienasi myös sen verran enemmän kui 99,999 prosenttia herrasmiehistä, että eipä juuri tarvinnut nuukailla.
Baarinaisen kiinnostus miestä kohtaan on ilmeisesti tavoittelemisen arvoista. Joidenkin mielestä.
No mietipä nyt itse, mitä tapahtuu jos joku ostaa sinulle baarissa drinkin. Olisi epäkohteliasta torjua tarjottu juoma, ja olisi myös epäkohteliasta ottaa se vastaan ja häipyä saman tien. Toki jäät juttelemaan tarjoajan kanssa samalla kuin juot. Mutta tarkoittaako se, että sinun on pakko hengailla tarjoajan kanssa koko ilta? Ei nyt sentään.
Eräs serkkuni on tällainen, ei huvitakaan enää mennä sen kanssa baariin.
Jos haluaa tuntea olonsa halvaksi hutsuksi, niin ei kun tollasen miesten(rahojen)nielijän kanssa baariin.
Itse olen liian rehellinen moiseen öykkäröintiin.
Kerran vielä' oikein tanssi jonkun tarjoajan kintuissa kiehnaten, ja tissit roikku paidasta ulkona, oli niin kännissä ja elementissään ettei edes sitä huomannu.