Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä suuttui kun kerroin että ikävöin joskus ex-miestäni

Vierailija
23.09.2018 |

Olin ex-miehen kanssa yhdessä 9 vuotta. Erosta on yli vuosi aikaa. Itse pidin itsestäänselvyytenä että joku ikävä aina jää menneistä suhteista.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska Elämä kirjoitti:

Rakas tuleva ex-vaimoni sentään vain kirjoitteli exänsä Instagram -kuvaan, että "Näin sinusta unta viime yönä..." Eikä heidän suhteen loppumisesta ollut kulunut kuin vasta 15 vuotta. Suhde oli kestänyt aikoinaan huimat 3kk. Kuitenkin tuleva ex-vaimoni näki tarpeellisena pitää salaa yhteyttä exäänsä koko 15 vuoden ajan kaikissa mahdollisissa sosiaalisenmedian palveluissa. Sitten ihmettelee, kun minä joka täysin tietämättä tapahtuneista asioista vaikutan hieman stressaantuneelta ja "sä oot sairaanmustasukkainen!!1"

En ollut pätkääkään mustasukkainen suhteen ensimmäisen 15 vuoden aikana mistään asioista. Nyt saatan hieman olla.

Ääh, ymmärrän tuskasi :( oma ex koki tarpeelliseksi myös pitää tiivistä ja hyvin salattua yhteyttä vastakkaiseen sukupuoleen. Ei siinä jos olisi edes avointa ja julkista, mutta salailu kertoo ihan riittävästi...

Ja samoin vikahan oli minussa tietenkin, kun olin niin mustasukkainen :D Jännä kun en minäkään ollut ollenkaan mustasukkainen ennen tuon epäilyttävän käytöksen ilmaantumista...

Vierailija
62/76 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole väliä millå tavalla ap on kertonut exää miettivänsä. Virhe on kertoa siitä, että ex on mielessä, vaikka se luonnollista pitkän suhteen jälkeen onkin. Nyt ap jutut exästå nollaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuuluu samaan sarjaan kysymyksiä joihin pitää osata ymmärtää vastata oikein. Kuten esimerkiksi kysymys oletko käyttänyt prostituoitujen palveluksia.

Vierailija
64/76 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffipalstoilla viesteissä tai livenä huomaa jos nainen ei ole päässyt irti. Vaikka itse luulee muuta.

Ei riitä vuosi kaikille

Vierailija
65/76 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että poikaystävä voisi siis vastaavasti huokailla, että kyllä se mun ex-tyttöystävä oli hyvä sängyssä, paljon parempi kuin kukaan muu.... Ja tästä ei siis saa nykyinen puoliso vetää hernettä nenään? Koska sen nyt vaan oli niin hyvä punkassa, ja sillä poikaystävällä on NIIN kova ikävä vielä sen perään?

Vierailija
66/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ole surullinen. Mutta sanoin että joskus tulee ikävä. Ärsyttää että

menin sanomaan 😞

No syystäkin... Kummankaa haluat olla nykysen vai entisen? Jos oot nykyisen kaa, niin mene eteenpäin elämässäsi...

Miksi erosit exästä sitte? Niimpä, sitä samaa ajattelin, koska teidän parisuhde ei toiminut... Joten, et tee nykyisestäkää entistä... 🙄

Vierailija
67/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa lipsautin exälle että exex tykkäsi vähän eri jutuista seksissä ja oli mukavempaa. Suuttui siitä.

Vierailija
68/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en itse varmasti loukkaantuisi jos kuulisin poikaystäväni ikävöivän eksäänsä. Siis kuitenkin avioliitto ja yhteinen historia takana. Minusta olisi enemmänkin outoa jos ei ikävöisi.

Poikaystävä halusi myös nähdä eksäni kuvan ja meni ihan sanattomaksi sen jälkeen. Pyysi itse!! Kysyin, että haluatko varmasti nähdä.

Musta alkaa tuntumaan että poikaystävälläni on aika heikko itsetunto.

Ap

Jos tää ei ois provo, niin sanoisimpahan vaan että ei hemmetti mikä naamaanhieroja sinäkin olet. :D

Toimit kyllä todella törkeästi.

Vierailija
69/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo rehellisyys on hyvä. Mutta kuinka sellainen rehellisyys parantaa suhdetta että esimerkiksi kerrot nyksälle, että eksä oli parempi sängyssä? Tai että vieläkin koet että eksä oli sun "elämäsi rakkaus" tms? Haluaisitko itse tietää tällaisia?

Rehellisyys on hyvä, mutta kyllä silti saa aivoja käyttä.

Vierailija
70/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska Elämä kirjoitti:

Rakas tuleva ex-vaimoni sentään vain kirjoitteli exänsä Instagram -kuvaan, että "Näin sinusta unta viime yönä..." Eikä heidän suhteen loppumisesta ollut kulunut kuin vasta 15 vuotta. Suhde oli kestänyt aikoinaan huimat 3kk. Kuitenkin tuleva ex-vaimoni näki tarpeellisena pitää salaa yhteyttä exäänsä koko 15 vuoden ajan kaikissa mahdollisissa sosiaalisenmedian palveluissa. Sitten ihmettelee, kun minä joka täysin tietämättä tapahtuneista asioista vaikutan hieman stressaantuneelta ja "sä oot sairaanmustasukkainen!!1"

En ollut pätkääkään mustasukkainen suhteen ensimmäisen 15 vuoden aikana mistään asioista. Nyt saatan hieman olla.

Ääh, ymmärrän tuskasi :( oma ex koki tarpeelliseksi myös pitää tiivistä ja hyvin salattua yhteyttä vastakkaiseen sukupuoleen. Ei siinä jos olisi edes avointa ja julkista, mutta salailu kertoo ihan riittävästi...

Oma mies piti aiemmin jatkuvasti puolisalaa yhteyttä entisiinsä ja roikotti ties mitä kuvia jne sometileillään. Jossain vaiheessa lopetti kun huomasin että ahdistun siitä, mutta hirvittää että tekee sitä yhä salaa selän takana.

Vierailija
71/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ihmeessä kertoa siitä uudelle kumppanille???? Todella loukkaavaa.

Koska hän kysyi !

Ollaan puhuttu, että kummallekin on rehellisyys tärkeää. Ei se ikävä tarkoita että haluaisin hänet takaisin!

Ei rehellisyys kai tarkoita raivorehellisyyttä kumminkaan. Ikävöintiäkin on niin monenlaista. Minkälaisesta ikävöi mistä te puhuitte?

Vierailija
72/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miesystäväni kuoli. Ei ole tullut mielenkään kertoa nykyiselle, kuinka joskus häntä ajattelen ja muistelen yhteisiä hetkiä. 

Vierailija
73/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-miesystäväni kuoli. Ei ole tullut mielenkään kertoa nykyiselle, kuinka joskus häntä ajattelen ja muistelen yhteisiä hetkiä. 

Hän varmaan tietää sen kertomattakin siis. Menneisyyttä ei kuitenkaa voi pyyhkiä pois noin vain. 

Vierailija
74/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä mölyt jatkossa mahassasi.

Itse en jatkaisi suhdetta tuollaisen naisen kanssa päivääkään 

Jaa, mun mies kyllä jatkoi, vaikka monesti ikävöin eksää...se on elämää se.

Vierailija
75/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ihmeessä kertoa siitä uudelle kumppanille???? Todella loukkaavaa.

Loukkaavaa? Miksi muka? Minusta itsestäänselvyys, että entistä saa ikävöidä! Minä saan ja mies saa. Kuten ap sanoi, se ei tarkoita entiseen paluun halua.

Outoja kommentteja monella.

Vierailija
76/76 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten suutu kun hän joskus alkaa haikeana muistelemaan miten ikävä onkaan eksänsä mahtavia suihinottoja ja lähtee kahville hänen luokseen, ihan vain vanhoja muistelemaan.

Eihän ap panoja muistellut, joten rinnastuksesi tosi huono. Eikä ollut menossa eksänsä luo, siinäkään suhteessa ei ollut toimiva rinnastus. Eli miksi joku peukuttaa näin onnetonta ja vääristelevää kommenttia? 

En minä ainakaan suuttuisi jos mies kaipaa eksää. Aikuisuuteen kuuluu, että ihmisellä saa olla menneisyys! Taas vaikuttaa siltä, että palstalla paljon lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme