Poikaystävä suuttui kun kerroin että ikävöin joskus ex-miestäni
Olin ex-miehen kanssa yhdessä 9 vuotta. Erosta on yli vuosi aikaa. Itse pidin itsestäänselvyytenä että joku ikävä aina jää menneistä suhteista.
Kommentit (76)
Tuohan on sama kuin olisit sanonut hänelle että olen sun kanssa nyt, mutta jos ex soittaa ja haluaa palata yhteen, niin se o moro!
Vierailija kirjoitti:
No en itse varmasti loukkaantuisi jos kuulisin poikaystäväni ikävöivän eksäänsä. Siis kuitenkin avioliitto ja yhteinen historia takana. Minusta olisi enemmänkin outoa jos ei ikävöisi.
Poikaystävä halusi myös nähdä eksäni kuvan ja meni ihan sanattomaksi sen jälkeen. Pyysi itse!! Kysyin, että haluatko varmasti nähdä.
Musta alkaa tuntumaan että poikaystävälläni on aika heikko itsetunto.
Ap
Mä kyllä varmaan loukkaantuisin, vaikka se onkin täysin luonnollista ikävöidä exää vaikkei edes olisikaan noin paljon historiaa takana. Nyt jos haluat pitää suhteesta kiinni, niin selität tämän hänelle ja koita nostattaa hänen itsetuntoaan! Äläkä tuo exää enää uudelleen esille, se ei selkeästikään ole terveellistä sun nykyiselle
Vähän on molemmissa varmaan vikaa. Aloittajan poikaystävä vaikuttaa kyllä vähän sellaiselta epävarmalta inttäjältä, joka (jopa pakkomielteisesti) haluaa tietää kaiken kumppanin entisistä mutta ei kuitenkaan kestä tietoa vaan hajottaa itseään sillä tiedolla lisää.
Mutta enpä silti aloittajana olisi sanonut, että kyllä ikävöin eksää. Riippuu tietysti vähän siitäkin miten sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan ymmärrä miksi pitää valehdella.
Me ei olla edes väleissä eksän kanssa ja hän on jo uudessa suhteessa.
Ap
No toihan voi vaan vahvistaa ikävöintiä, jos on ikään kuin keskeneräisiä asioita.
Ei hitto! Nyt huomasin että poikaystävä oli käynyt tykkäämässä instassa eksänsä vanhoista kuvista. Siis ei hitto. Tää on nyt ilmeisesti joku kosto.
Mua lähinnä huvittaa miten lapsellinen aikuinen mies voi olla
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt valehdella?
Oliko tää nyt sitten tässä?
Voi hitto
Opettele, mitä tarkoittaa valkoiset valheet, niin ei tarvitse olla noin dramaattinen.
Mä en edes olisi missään uudessa suhteessa, jos ikävöisin vielä exääni.
Taas oikein unelmien pari. Toisella ei ole itsetuntoa ja toinen käy sen verran hitaalla, että kertoo kaikki tunteensa exää kohtaan. Tehkää nyt äkkiä lapsia, niin teidän suhde voi lähteä uuteen nousukiitoon.
Minkä ikäisiä olette? Olin samanlainen epävarmana ja huonolla itsetunnolla varustettuna ensimmäisen poikaystäväni kanssa 22-vuotiaana. Eksästä tuli pakkomielle ja vertailin itseäni häneen jatkuvasti. Se oli kamalaa, meille molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en itse varmasti loukkaantuisi jos kuulisin poikaystäväni ikävöivän eksäänsä. Siis kuitenkin avioliitto ja yhteinen historia takana. Minusta olisi enemmänkin outoa jos ei ikävöisi.
Poikaystävä halusi myös nähdä eksäni kuvan ja meni ihan sanattomaksi sen jälkeen. Pyysi itse!! Kysyin, että haluatko varmasti nähdä.
Ap
Mä kyllä varmaan loukkaantuisin, vaikka se onkin täysin luonnollista ikävöidä exää vaikkei edes olisikaan noin paljon historiaa takana. Nyt jos haluat pitää suhteesta kiinni, niin selität tämän hänelle ja koita nostattaa hänen itsetuntoaan! Äläkä tuo exää enää uudelleen esille, se ei selkeästikään ole terveellistä sun nykyiselle
No ei ole mitään täysin normaalia ikävöidä exäänsä ja olla uudessa suhteessa samaan aikaan. Entisiä voi joskus miettiä vaikka lämmöllä tai muistella jotain mukavaa juttua, mutta että ikävöidä, hohhoijaa.
On normaalia ajatella entisiään, mutta tyhmää mainita siitä uudelle kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
No et sanonut!
Aika pälli on, jos suuttuu kun sä olet surullinen.
Neuvon nostamaan kytkintä. Tyypillä on huono itsetunto ja huono luonne.
Mene muualle "neuvomaan". Jos ketjun aiheena olisi ollut mies joka kertoi ikävöivänsä exäänsä, neuvoisit varmaan jättämään kyseisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Koska se kertoo ettet ole päässyt vielä yli exästäsi. Olet alkanut seurustelemaan liian pian ja todennäköisesti suhteenne kaatuu tähän. Ihan asiasta miehesi huolestui.
Näinkö on? Minulla suhde on kestänyt jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No ei ole mitään täysin normaalia ikävöidä exäänsä ja olla uudessa suhteessa samaan aikaan. Entisiä voi joskus miettiä vaikka lämmöllä tai muistella jotain mukavaa juttua, mutta että ikävöidä, hohhoijaa.
Ikävöinnillä lähinnä tarkoitinkin tota lämmöllä muistelemista, enkä siis ikävöimistä siinä mielessä että haluaisi yhteen takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ikävöinnillä lähinnä tarkoitinkin tota lämmöllä muistelemista, enkä siis ikävöimistä siinä mielessä että haluaisi yhteen takaisin
Lämmöllä muisteleminen ei ole ikävöintiä! Ikävöinti on kaipaamista. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto! Nyt huomasin että poikaystävä oli käynyt tykkäämässä instassa eksänsä vanhoista kuvista. Siis ei hitto. Tää on nyt ilmeisesti joku kosto.
Mua lähinnä huvittaa miten lapsellinen aikuinen mies voi olla
Ap
No ihan oikein, mut eihän siitä saa tulla mustasukkaiseksi vai mitä. ;)
Eipä kai miehesi halua olla häilyvä kakkosvaihtoehto kun exällesi et enää kelvannut, mutta haluaisit edelleen kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lämmöllä muisteleminen ei ole ikävöintiä! Ikävöinti on kaipaamista. Haloo.
Ja sitten kielinatseja aina solvataan, että keskittyvät epäoleellisuuksiin. Tässä se taas nähdään että kielellisellä ilmaisulla todella on merkitystä. Aloittaja ei ole edes tarkoittanut ikävöintiä vaikka on sillä termillä puhunut, koska ei ole osannut ilmaista itseään oikein.
Ette ole edes väleissä mutta kuitenkin muistelet lämmöllä? Ehkä tosiaan freudilaisen lipsahduksen tavoin tarkoitit pohjimmiltasi ikävöintiä.
Mä en vaan ymmärrä miksi pitää valehdella.
Me ei olla edes väleissä eksän kanssa ja hän on jo uudessa suhteessa.
Ap