Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mahtaa vaivata mun varpaita?

kysyy hän
23.09.2018 |

#Aina ne on olleet tämmöset, oon lähes 30v akka ja vasta parin viimevuoden aikana käynyt mielessä että eiks ne ookkaan normaalit :D Asiaan vaikuttanee se että eräs tuttavani räjähtää ihan JOKA ikinen kerta kun näkee nää pikku hassukat.

[url=https://aijaa.com/0VD7gV][img]https://img.aijaa.com/m/00531/14618791.jp…]

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lyhyet varpaat, hassukat on kyllä, vähän kuin räpylät. :D

Vierailija
2/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Minkälaiset sormet sulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rako isovarpaan ja muiden välillä on tyypillistä esimerkiksi down ihmisillä. Onko sulla ollut mitään kehityspulmia lapsuudessa? Muutkin geneettiset poikkeavuudet aiheuttaa tuota.

Vierailija
4/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo rako isovarpaan ja muiden välillä on tyypillistä esimerkiksi down ihmisillä. Onko sulla ollut mitään kehityspulmia lapsuudessa? Muutkin geneettiset poikkeavuudet aiheuttaa tuota.

https://radiopaedia.org/articles/sandal-gap-deformity

tuossa englanninkielinen sivu aiheesta.

Vierailija
5/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormet on ihan normaalit :D 

Ei ainakaan tietääkseni ollut mtn kehityspulmia lapsena, paitsi että opin aika myöhään (n.4v) puhumaan. Ei ole tilaisuutta kysyä vanhemmiltakaan, en ole heidän kanssaan missään tekemisissä ollut vuosikausiin. :S

Vierailija
6/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sormet on ihan normaalit :D 

Ei ainakaan tietääkseni ollut mtn kehityspulmia lapsena, paitsi että opin aika myöhään (n.4v) puhumaan. Ei ole tilaisuutta kysyä vanhemmiltakaan, en ole heidän kanssaan missään tekemisissä ollut vuosikausiin. :S

Okei. Mutta tuo tosiaan on raskauden aikana syntynyt epämuodostuma. Kai niitä voi olla ihmisillä ilman muuta vammaa, en tosin nyt varmaksi osaa sanoa. Jos jää mietityttämään, perinnöllisyyslääkärin puheille voit mennä jos mietit onko geeneissäsi jotain mikä tuon aiheuttaa.

Vierailija
7/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä:) 

En tiedä onko tällä asialla mitään tekemistä sen kanssa että olen nyt saanut lähetteen neuropsykologisiin tutkimuksiin, kun sekä psykologi että lääkäri heittivät ilmoille epäilyksen että mulla vois olla ADD.. Itselle tuli nuo "epäilyt" ihan puskista mutta kun nyt olen paljon käynyt asioita läpi, muistellut lapsuutta ym, ja sitä miten hankalaa eläminen on, alan itsekin epäillä tai olla oikeastaan ihan varma siitä että ADD on tän kaiken perseilyn takana. En kuitenkaan usko että varpaani ovat mitkä ovat sen vuoksi että mulla mahdollisesti ADD. :D

Vierailija
8/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat varpaat! Hyvällä ystävälläni on samanlaiset ja hänellä on diagonoistu ADD.

Vierailija
9/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla ainakin on pieni kengänkoko, joka on traditionaalisesti naiselle plussaa. Mulla pitkät varpaat ja tietystikin tarvin ison kengän.

Vierailija
10/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kengänkoko mulla 38-39, riippuu kengästä. Mut oon alle 160cm pitkä eli mun mielestä ainaki melko isot räpylät omaan, muuhun kroppaan verrattuna :D

Vierailija
11/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloiset nuo sinun varpakset.

Vierailija
12/12 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyy hän kirjoitti:

Kiitos vinkistä:) 

En tiedä onko tällä asialla mitään tekemistä sen kanssa että olen nyt saanut lähetteen neuropsykologisiin tutkimuksiin, kun sekä psykologi että lääkäri heittivät ilmoille epäilyksen että mulla vois olla ADD.. Itselle tuli nuo "epäilyt" ihan puskista mutta kun nyt olen paljon käynyt asioita läpi, muistellut lapsuutta ym, ja sitä miten hankalaa eläminen on, alan itsekin epäillä tai olla oikeastaan ihan varma siitä että ADD on tän kaiken perseilyn takana. En kuitenkaan usko että varpaani ovat mitkä ovat sen vuoksi että mulla mahdollisesti ADD. :D

Ei se syy olisi ADD, vaan ADD ja omalaatuinen varpaisto ovat mahdollisesti seurausta samasta sikiövaiheen (lievähköstä) kehityshäiriöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi