Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää INFP tyypin ihmisiä?

Vierailija
23.09.2018 |

Haluaisin samanhenkistä seuraa. Itse olen INFP kanssa, mutta en paljoa kotoa poistu.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen INFP-T. En jaa monella olevaa halua erakoitua, sillä nautin todella paljon muutaman ystäväni ja perheeni seurasta.

Olen ammatiltani opettaja, joten työ on minulle raskasta. Toisaalta uskon voivani myös antaa oppilaille paljon, koska näen jokaisessa jotain hyvää ja potentiaalia. Juuri tästä syystä jotkut luulevat minua naiiviksi. Joudun/Pääsen myös helposti uskotun ja kuuntelijan rooliin. Olen erittäin empaattinen.

En jaksa enkä osaa smalltalkia. Isommissa ryhmissä/yleisötilaisuuksissa en saa sanaa suustani.

Olen mielelläni omissa ajatuksissani. Lueskelen, kirjoitan runoja, vaeltelen luonnossa, pohdiskelen niitä ja näitä.

Tämä olisi voinut olla minun kirjoittamani. Täsmälleen sama kuvaus, paitsi olen INFJ-T.

Vierailija
62/67 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

INFP olen ja yhdessä INTJ:n kanssa. Meillä menee hyvin, olemme monessa suhteessa aika samanhenkisiä. Vuosien myötä kumpikin on oppinut hyvin ymmärtämään toisen ajattelutapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut introvertti, mutta teini-iässä kärsin ns ylilatautumisesta. Kaipasin ystäviä. Erakoitumishaluni on seurausta huonoista kokemuksista. En ollut riittävä omana itsenäni. Kyllästyin siihen, että joku punnitsee sanomisiani tai hiljaisia hetkiäni. Kyllästyin olemaan varalla tai hienovaraisesti poissuljettu. Viihdyn itseni kanssa mainiosti, mutta muille minulla ei selvästikään ollut tarpeeksi annettavaa. Enää minua ei edes haittaa. En kärsi siitä. Toki se on jollekin uteliaalle karua tunnustaa, että ei, en ole menossa tyttöjen kanssa humpalle, tälläkään kertaa.

Vierailija
64/67 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inf.. on ainoa joista täällä kirjoitetaan. Siis täältä löytyy

Vierailija
65/67 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustetaanko INFP whatsapp ryhmä? :)

Tää olis hyvä idea. Kukas viitsisi perustaa?

Vierailija
66/67 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisko yksinäinen INFJ mukaan? ^_^

Vierailija
67/67 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans INFP ja 31v mies sinkku neitsyt. Naisille livenä juttelu tuntuu erittäin hankalalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä