Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, jotka kertovat naisilta saamastaan huomiosta

Vierailija
23.09.2018 |

Onko ihan yleistä, että miehet kertoilevat (naiselle) treffipyynnöistä tai kehuista, mitä ovat saaneet naisilta? Miten siihen pitäisi suhtautua? Taputtaa päälaelle ja sanoa, että oletpa sinä komea poika kun tytöt tykkää? :D Tätä tapahtuu ihan säännöllisesti, yleensä en ole reagoinut asiaan mitenkään, jolloin tarina on saatettu jopa toistaa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mies on suhteessa sinuun, oma mies, kaveri, treffimies - niin, mikä mies?

Vierailija
2/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain komeana ja fiksuna miehenä mietin että minkälaisten urpojen kanssa ap hengailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita ovat olleet, joiden kanssa kylläkin säätöä vuosia sitten.

ap

Vierailija
4/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on ap:n oma veikkaus :D

Vierailija
5/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ootko ihan varma että vuosia sitten?? :''D helpostiha sen voi uusiakki, miksei.. :D ainaki selvästi ajattelee asiaa, ei oo unohtanu asiaa.

Vierailija
6/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on ap:n oma veikkaus :D

Haluavat, että taputan päälaelle ja kehun komeaksi pojaksi.

ap

Vierailija
7/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivovat saavansa sinussa aikaan mustasukkaisuutta ja kilpailuvietin.

Vierailija
8/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

trejirjkgkgtkgttk kirjoitti:

-ootko ihan varma että vuosia sitten?? :''D helpostiha sen voi uusiakki, miksei.. :D ainaki selvästi ajattelee asiaa, ei oo unohtanu asiaa.

Kyllä, vuosia sitten. Mitä tarkoitat? Onko se siis joku iskuyritys?

Vierailija
9/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ovat herättäneet lähinnä hienoista kiusaantumista ja helpotusta siitä, että saavat huomiota muualta.

Vierailija
10/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai haluavat jakaa hienon ja harvinaisen kokemuksen kaikille, jotka jaksavat kuunnella?

Vierailija
11/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taputa ja tule sitten kertomaan.

Vierailija
12/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt että se on joku epätoivoinen egonpökitystapa.

Vierailija
13/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vammaisinta ikinä. Itselle on iso turn-off, jos mies heittäytyy "naiseksi" ja laittaa naiset kilpailemaan huomiostaan, itse häviän vähin äänin tuollaisesta kuviosta.

Vierailija
14/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ja yleensä jutut ovat vieläpä harhaisia. 

Ihan samaa sarjaa kuin ne joilla on aina ollut samanlainen tai vähän parempi auto kuin sinun uusi. Ja niin poispäin. 

Vierailija
15/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vammaisinta ikinä. Itselle on iso turn-off, jos mies heittäytyy "naiseksi" ja laittaa naiset kilpailemaan huomiostaan, itse häviän vähin äänin tuollaisesta kuviosta.

En pidä tuota kyllä naisen piirteenä, ainakaan itse naisena en juttele toisista ihmisistä kuin parhaalle ystävälleni ja silloinkin vain, jos on päällä joku kriisi.

ap

Vierailija
16/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä aikanaan teki tätä muutaman kerran, kertoi että oli ollut kiinnostusta ja ehdotteluja. Ensin ajattelin että ihan vaan avoimuuttaan (jota olin kertonut arvostavani) silloin oli kiva ajatella että voi kertoa mulle kaikenlaista mitä työssä tapahtuu (opiskeluaikana teki vuoroja baarissa).

Sitten myöhemmin se toistui kun oltiin yhdessä ulkona, ensin kertoi että sille oli käyty juttelemassa ihan iskumielellä ja lopulta pokaajia tuli samaan porukkaankin avoimesti lirkuttelemaan. Ihan oikeasti. Koska mies ei mitenkään torjunut ja tuonut esille että kumppani on ja vielä samassa seurassa (näin olen itse toiminut), suhde alkoi olla siinä. 

Vierailija
17/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tahditon yritelmä muuten suhteen kannalta tarpeellisen tiedon jakamisesta. Naisen on aina vakuututtava, että muutkin naiset ovat miehestä kiinnostuneita, muuten ei jatkoon. Miehelle tämä taas on harvoin itsestäänselvyys.

Vierailija
18/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ny tiedä miten "naiseksi"-heittäytymistä tuo on. Paskamaista käytöstä sellainen pelailu on jos jotain yksittäistä kokeilua pidemmälle viedään oli keneltä tahansa. Miehenä mulle tuo käyttäytyminen ainakin jatkettuna useamman päivän saa mun kiinostuksen lopahtamaan. Täytyy olla masokisti tai imbesilli halitakseen satuttaa itseään liehittelemällä naista joka vähät välittää, tai jopa pyrkii aikaansaamaan jonkinlaista kilpailuasetelmaa. Toisaalta se voi olla yksi syy, miksi en naisten keskuudessa ole menestynyt (en yhden yön auvoja haluakaan, mutta vähiin ovat seurustelut jääneet).

Vierailija
19/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksä aikanaan teki tätä muutaman kerran, kertoi että oli ollut kiinnostusta ja ehdotteluja. Ensin ajattelin että ihan vaan avoimuuttaan (jota olin kertonut arvostavani) silloin oli kiva ajatella että voi kertoa mulle kaikenlaista mitä työssä tapahtuu (opiskeluaikana teki vuoroja baarissa).

Sitten myöhemmin se toistui kun oltiin yhdessä ulkona, ensin kertoi että sille oli käyty juttelemassa ihan iskumielellä ja lopulta pokaajia tuli samaan porukkaankin avoimesti lirkuttelemaan. Ihan oikeasti. Koska mies ei mitenkään torjunut ja tuonut esille että kumppani on ja vielä samassa seurassa (näin olen itse toiminut), suhde alkoi olla siinä. 

Mulla samanlainen kokemus teinivuosilta. Oli poikaystävän synttärit ja hän esitteli kauempaa tulleelle naisvieraalle kaikki nimeltä, siskonsa mainitsi siskonaan mutta minua ei tyttöystävänään. Aavistelin pahaa ja pettämiseksihän se meni, sen lisäksi vielä valehteli asiasta puoli vuotta, kunnes viimein sain totuuden puristettua irti. Noh, oppia ikä kaikki :)

ap

Vierailija
20/26 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlainen kokemus teinivuosilta. Oli poikaystävän synttärit ja hän esitteli kauempaa tulleelle naisvieraalle kaikki nimeltä, siskonsa mainitsi siskonaan mutta minua ei tyttöystävänään. Aavistelin pahaa ja pettämiseksihän se meni, sen lisäksi vielä valehteli asiasta puoli vuotta, kunnes viimein sain totuuden puristettua irti. Noh, oppia ikä kaikki :)

ap

Minäkin parikymppisenä tapailin yhtä tälläistä miksi sitä nyt kutsuisi. Juhlissa aina pysytteli kaukana minusta ja sitten kertoili minulle kuinka tuo ja tuo nainen häntä yritti iskeä. Usein tunsin itse ne naiset ja tiesin etteivät olleet yrittäneet.

Ajattelin että hänellä on todella huono itsetunto. Tarvitsi muilta juuri tuota pään taputusta ja koitti kai itseäänkin niillä tarinoilla vakuuttaa.

Juttu loppui nopeaan. Sanoikin hänelle etten ole kiinnostunut mistään kilpailusta eikä hän minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä